is er trouwens een verband tussen de winkelier en de verhuurder? Is dat 1 en dezelfde persoon ofzo? als de winkel ook van de verhuurder huurt, vind ik het nogal apart dat de winkelier je huis leeghaalt en een briefje op het raam plakt...quote:De brief is geschreven door de winkelmederwerker ( NIET door de verhuurder ) herken zijn handschrift.
Wat had de politie dan moeten doen volgens jou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:33 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Vraag ik me dus ook af .
Feit dat de politie niet heeft ingegrepen zegt m.i.z. ook voldoende .
Dat allemaal. Bovendien sommeert een gerechtsdeurwaarder eerst om zelf te ontruimen. De gerechtsdeurwaarder gaat het pas doen wanneer je zelf niet oprot. De gerechtsdeurwaarder neemt daarbij ook getuigen mee en desnoods een sleutelsmid en hulpofficier. Ook moet de gerechtsdeurwaarder aangifte doen van ontruiming bij de gemeente. Kortom, heel wat meer werk dan zomaar even alles naar buiten jassen en een ander slot er op zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan heb je een oproeping gehad om ter zitting te verschijnen. Maar wat ik zeg: als het alleen om de huur gaat wordt er door een rechter meestal pas een ontruiming toegewezen bij 3 maanden achterstand. Plus dat zo'n vonnis door de (gerechts)deurwaarder uitgevoerd dient te worden voor zover ik kan nagaan.
Een aangifte opnemen van huisvredebreuk, diefstal en vernieling zou al een aardig startpunt zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat had de politie dan moeten doen volgens jou?
Dan moet TS dat wel doen, want uit zijn verhaal blijkt nergens dat hij aangifte gedaan heeft of wilde doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een aangifte opnemen van huisvredebreuk, diefstal en vernieling zou al een aardig startpunt zijn.
Er kan vanalles in de contract staan maar dat hoeft nogniet rechtsgeldig te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Rigoreuze manier van doen van de verhuurder. Maar hij/zij heeft misschien nare ervaringen van huurders voor jou?? Wat staat er in je contract bij niet of te laat betalen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:36 schreef JCC het volgende:
[..]
Dat issie nu ook lijkt me. Laten we hopen dat die z'n portie niet ontloopt (juridisch dan he...)
ik zit lang niet erboven zat minder op 15K per maandquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:39 schreef JCC het volgende:
http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=32122
Kan je even wat info opzoeken over je basisrechten.
Hoeveel verdien je?
[..]
Al aangifte gedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:10 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
ik zit lang niet erboven zat minder op 15K per maand
Wat karig voor een stucadoor?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:10 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
ik zit lang niet erboven zat minder op 15K per maand
Dude, ga eerst even aangifte doen. Met die aangifte heb je straks ook nog wat meer "bewijs" als je een rechtszaak tegen die eikel(s) aanspant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:13 schreef Pikachu21 het volgende:
ben overigens net wakker kut hond van mn pa het de hele nacht op de bank waar ik sliep proberen te springen. Anyway ik drink ff me koppie koffie op en dan ga ik naar de gemeente toe.
De winkelier en de eigenaar van het pand zijn waarschijnlijk maatjes van elkaar want hij schreef op een briefje ***** is vandaag langsgekomen en heeft je hele huis ontruimd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef polariteit het volgende:
oei klote situatie zeg. als ik het zo lees is die verhuurder niet echt gezellig bezig.
[..]
is er trouwens een verband tussen de winkelier en de verhuurder? Is dat 1 en dezelfde persoon ofzo? als de winkel ook van de verhuurder huurt, vind ik het nogal apart dat de winkelier je huis leeghaalt en een briefje op het raam plakt...
Je moet toch ergens beginnen heh:) kan niet gelijk aan een top salaris zitte als ik nog het een en ander moest leren:)quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat karig voor een stucadoor?
Dat bewijs zou ik wel gaan regelen, niet voor fok maar voor de rechtzaak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:30 schreef Pikachu21 het volgende:
omdat ik eerst wil weten hoe ik ervoor sta... gistere lagen er al wat vernielde spullen in de tuin & ik weet dus niet wat er gebeurt als ik met hem in gesprek ga over de telefoon & het loopt uit de hand dat er straks nog meer kapot is of weg is als ie het uberhaupt nog heeft.
Anyway bakkie is op! ik ben naar de gemeente hou jullie op de hoogte.
En btw voor de mensen die het niet geloven ik wil best wel even een bewijsje van dit regelen hoor;) maar dat is het laatste waar ik me bezig wil houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |