Is in dit geval niet aan de orde, het lijkt erop alsof de huisbaas het zelf heeft gedaan ipv. met een advocaat/deurwaarder/kantonrechter. Al heb je dan een jaar achterstand, als er geen vonnis is heeft de huisbaas het fout gedaan, niet de huurder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar bij 2 + meer maanden gaat de rechter vaak mee met de verhuurder (!). Probeer het dus z.s.m. te beperken. Ga dus langs de gemeentelijke kredietbank voor een regeling.
eindelijk! dit hoopte ik dus al te lezen & hopelijk ook morgen ochtend te horen bij het juridisch loket.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:34 schreef JCC het volgende:
Inderdaad, als ik het goed begrijp heb je dus niet meer dan 3 maanden achterstand, en al zou je het hebben dienen ze het vonnis persoonlijk (!) aan je te beteken. Als je (zoals ik) de dagvaarding hebt gemist en er is een verstekvonnis uitgewezen (niet op komen dagen voor zitting = vonnis bij verstek), dan hoor je het alsnog een paar dagen vantevoren, en niet pas nadat je huis al leeggehaald is!
Je huisbaas is crimineel bezig!!!!
quote:Toevoeging is mogelijk wanneer het zogenaamde verzamelinkomen (dat is het inkomen van de alleenstaande, dan wel het inkomen van de gehuwden of samenwonenden tezamen) op basis van alle bestanddelen (zowel box 1, als box 2 en box 3) op jaarbasis niet meer bedraagt dan ¤24.400,- voor een alleenstaande, respectievelijk ¤34.400,- voor gehuwden en samenwonenden.
Vraag ik me dus ook af .quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het gegaan is zoals jij zegt kan dit absoluut niet, maar ik vraag me af of wat de andere kant van het verhaal is.
yup.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan heb je een oproeping gehad om ter zitting te verschijnen. Maar wat ik zeg: als het alleen om de huur gaat wordt er door een rechter meestal pas een ontruiming toegewezen bij 3 maanden achterstand. Plus dat zo'n vonnis door de (gerechts)deurwaarder uitgevoerd dient te worden voor zover ik kan nagaan.
Ik zou eerder zeggen dat je aangifte doet van huisvredebreuk door je verhuurder, dat je een slotenmaker belt om de woning open te krijgen en er dan weer gaat wonen. Schrijf de verhuurder een aangetekende brief dat je niet akkoord gaat met de uitzetting of opzegging van het contract van zijn zijde, en dat er bovendien naast het ontbreken van een geldige reden een minimum van 3 maanden opzegtermijn is.
Dan heb je een cursus lezen nodigquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:30 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb even het topic doorgelezen.
Maar kan je je foto's kleding etc. Niet naar je ouders brengen
Dat dat in iedergeval wel veilig is?
Dat wilde ik ner zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan heb je een cursus lezen nodig![]()
Dat issie nu ook lijkt me. Laten we hopen dat die z'n portie niet ontloopt (juridisch dan he...)quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:28 schreef Edwinuss het volgende:
Die huisbaas was zo de lul geweest bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |