Ik zou dan juist naar de winkel gaan. Als je spullen er nog liggen dan gewoon je weg naar binnen forceren. Politie kan hier ook niks tegen doen want je hebt dan je huurcontract wat aangeeft dat je daar woont en de verhuurder heeft geen officiele papieren dat hij je eruit heeft gekicked...quote:en hoe moet ik mijn huurbaas bellen als ik geen gegevens meer van hem heb? bellen wil ik best. maar noway dat ik langs de winkel ga, want als ik dan te horen krijg dat alles nog boven ligt dan ga ik duivels worden.
Ik wilde net TS gaan aanraden om nog even een andere advocaat te bellen, de advocaat die je aan de lijn had is volgens mij defect.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik denk dat je per ongeluk de advocaat van de huisbaas aan de lijn hebt gekregen. Of iemand van Zwarte Kip Advocaten.
Al die dingen die je noemt komen pas aan de orde bij het bepalen van de hoogte van de schade die je geleden hebt nadat is vastgesteld dat de huisbaas aansprakelijk is.
trixie zou ook nog langskomen... maargoed nog nie gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik wilde net TS gaan aanraden om nog even een andere advocaat te bellen, de advocaat die je aan de lijn had is volgens mij defect.
Ik dacht overigens dat het juridische loket mee ging posten in WGR, waarom heb ik die nog niet gehoord?
Hij ontkent dus kennelijk niet dat hij onrechtmatig heeft ontruimd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Pikachu21 het volgende:
oke im fucked! huurbaas net gesproken
hij ontkent dus alles! welke kleren? ik heb helemaal niks zien liggen.
Dat is al geod want hij zou niet in je huis geweest mogen zijn zonder toestemming van jou.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef Pikachu21 het volgende:
heeft het enige nut om een gesprek op te nemen met hem? want hij ontkent het dus dat hij niks heeft zien liggen maar er wel is geweest.
Dat is dus weer zo'n laconieke opmerking waar ik me eerlijk gezegd aan stoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helemaal als TS daadwerkelijk zijn spullen op gaat halen vannacht
Dus...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Pikachu21 het volgende:
Hij vertelde mij dat hij niks had zien liggen, ik bel hem later op de dag of morgen nog wel een keer op & dan neem ik gewoon alles op...
Hoe kan het meneer dat ik er zat maar u heeft echt niks zien liggen zoiets?
Zoals eerder gezegd; een echte oplossing bedenken. Niet 's nacht je eigen spullen wegroven, daarmee los je niets op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef JCC het volgende:
[..]
Dat is dus weer zo'n laconieke opmerking waar ik me eerlijk gezegd aan stoor.
Het is een cliche maar wat zou JIJ doen in zo'n situatie? Ja, de huisbaas bellen, dat heb je al gezegd. En dan?
Maar wat is dan jouw "echte" oplossing?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
Zoals eerder gezegd; een echte oplossing bedenken. Niet 's nacht je eigen spullen wegroven, daarmee los je niets op.
En waarom heeft hij nou de sloten veranderd? Waarom mag je er niet meer in en op welke grond?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef Pikachu21 het volgende:
heeft het enige nut om een gesprek op te nemen met hem? want hij ontkent het dus dat hij niks heeft zien liggen maar er wel is geweest.
Als je aan kunt tonen dat je huisbaas tekort is geschoten in zijn verplichtingen als verhuurder (of onrechtmatig heeft gehandeld), dan zal daarna geen enkele rechter aannemen dat je nudist bent omdat je geen bonnetjes van je kleren kon overleggen.quote:De rechter begroot de schade op de wijze die het meest met de aard ervan in overeenstemming is. Kan de omvang van de schade niet nauwkeurig worden vastgesteld, dan wordt zij geschat.
Ik zou de huisbaas voor de zekerheid middels een brief in gebreke en aansprakelijk stellen, vervolgens aangifte gaan doen, en daarna naar een advocaat omdat je die nodig hebt voor een kort geding. En dat allemaal binnen de tijd die TS al verspild heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef JCC het volgende:
[..]
Dat is dus weer zo'n laconieke opmerking waar ik me eerlijk gezegd aan stoor.
Het is een cliche maar wat zou JIJ doen in zo'n situatie? Ja, de huisbaas bellen, dat heb je al gezegd. En dan?
Wat denk je zelf? Spullen terug en huis terug. Zo moeilijk is dat te bedenken niet, of wel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat is dan jouw "echte" oplossing?
TS schaadt er zijn zaak echt niet mee als hij z'n EIGEN spullen ophaalt uit z'n 'EIGEN' huis....quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd; een echte oplossing bedenken. Niet 's nacht je eigen spullen wegroven, daarmee los je niets op.
En waarom heeft de Politie hem dan afgeraden om zijn eigen spullen te gaan halen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef JCC het volgende:
[..]
TS schaadt er zijn zaak echt niet mee als hij z'n EIGEN spullen ophaalt uit z'n 'EIGEN' huis....
En dan heeft hij z'n spullen tenminste... met een huurcontract waar in staat dat hij er woont, best handig, want zonder rechtzaak gewoon rechtsgeldig.
Bij dit alles even aangenomen dat de spullen er nog liggen. Waar ik m'n twijfels bij heb.
Oh en inbreken in je eigen huis is niet inbreken, het huurcontract loopt zoals gezegd nog gewoon door, uitgezet of niet. Er is geen rechter aan te pas gekomen, en dan kan de huisbaas hoog en laag springen, TS is huurder of hij het leuk vindt of niet.
Ik snap best dat het extreem klinkt, maar ik heb er een rechtzaak door gewonnen en bij mij was het huurcontract wel al verbroken, en door deurwaarder uitgezet.
Daar zou ik gewoon schijt aan hebben. Die lui nemen niet eens de moeite om naar je te luisteren. En het is toch godverdomme je eigendom. Geen politie/verhuurder die mij daar van weg houd hoor..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom heeft de Politie hem dan afgeraden om zijn eigen spullen te gaan halen?
Dat heb ik ff gemist, maar aangenomen dat dit dezelfde agenten waren die z'n aangifte niet eens wilden opnemen (onwettelijk), zou ik het oordeel en advies van deze dienders even met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom heeft de Politie hem dan afgeraden om zijn eigen spullen te gaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |