Ja? Word ik daar niet blij van dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Curling is lachen!AL die hysterische mensen met bezempjes en zo.
![]()
[..]
Wil je het echt weten? Echt zekers te weten waar?
Dat ligt eraan of je een echte vent bent of niet.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curlingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Speciaal voor JJH, leg het eens wat beter uit dan???
Ik wil je begrijpen
Oeh!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb pas nog een presentatie over curling gehouden met twee klasgenoten.![]()
Ik doe toegepaste psychologie.
Da's toch niet eng of vies?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een echte vent bent of niet.![]()
Prostaglandingesen.... heel quick and dirty en misschien kloppen niet alle details (Enfermeraaaa!)
Prostaglandines zijn hormonen die de samentrekking van de baarmoeder stimuleren oftwel... de bevalling op gang kunnen helpen. Het toeval wil dat een vrouw extra prostaglandines aanmaakt als ze een orgasme krijgt.
Kortom: als je bent uitgerekend en je zwangerschap helemaal zat, dan kan een stevig potje rampetampen de zaak versnellen. Of niet. Maar het is allicht leuk tijdverdrijf als je toch maar wat zit te wachten.
Scheer je weg dan! In ieder geval uit de buurt van dat ene stopcontact!quote:
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's toch niet eng of vies?
Weer wat geleerd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Curling
Ik las ergens vandaag dat een van de deelneemsters zwanger is, vijf maanden.
Als je dan nog gewoon Olympisch kunt curlen kan het dus geen reet voorstellen
Nee sorry, gewoon een linkje, dat is me echt te onpersoonlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curling
Even snel omdat ik zelf te lui ben om een lap tekst te typen. En het is zo als bij veel sporten. Als je het spelletje snapt is het gelijk een stuk leuker om te kijken. Zo heb ik laatst ook midden in de nacht de SuperBowl zitten kijken.
Ja hallo! Ik ben expres vroeg heen gegaan om dat stopcontact te bemachtigen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Scheer je weg dan! In ieder geval uit de buurt van dat ene stopcontact!
Nou eh tja, we hebben een vak wat algemene beroepsvaardigheden heet en afgelopen periode hadden we het onderdeel presenteren. En voor de eindpresentatie mochten we zelf een onderwerp kiezen en dan kies je dus curling.quote:
Er was toch ook een zwangere vrouw tijdens de opening? (teruggelezen heeftquote:
Nou, mijn zusje liep toen nog halve marathons hoor, dan wel niet op Olympisch niveau maar wel op t zelfde niveau waarop ze ze normaal ook loopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Curling
Ik las ergens vandaag dat een van de deelneemsters zwanger is, vijf maanden.
Als je dan nog gewoon Olympisch kunt curlen kan het dus geen reet voorstellen
En jij doet een serieuze studie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou eh tja, we hebben een vak wat algemene beroepsvaardigheden heet en afgelopen periode hadden we het onderdeel presenteren. En voor de eindpresentatie mochten we zelf een onderwerp kiezen en dan kies je dus curling.Daar kwamen we op via discobowlen. We hadden al eerder een presentatie gehouden over de christelijke discobowl-vereniging "de heilige kegel" uit Lutjebroek.
Jamaar dat was een van de hupsende witte mensjes bij de openingsceremonie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was toch ook een zwangere vrouw tijdens de opening? (teruggelezen heeft)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij doet een serieuze studie?![]()
Je zit zeker naast Tombola in de collegezaal. Ook al te niksen!
Nou, en helemaal met kind!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat was een van de hupsende witte mensjes bij de openingsceremonie.
Die zal een betere conditie hebben dan de gemiddelde curlster, die heeft me toch lang staan hupsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |