Laat links/paars nou met rust..
Het is nu inmiddels wel duidelijk dat hij is vermoord omdat hij de bontfok weer wilde toestaan..
De man is een dierenactivist, dat was wsl zijn motief..
Ik weet dat het voor een hoop mensen dit een "teleurstelling" is, maar LIVE WITH IT!
Het is geen complot, het is niet de schuld van paars/links/media. Hoe graag jullie het ook willen.
Hou toch op met dit trieste gedrag, ik weet dat jullie aangeslagen en woedend zijn, maar je schiet er niets mee op!
Ik begrijp het wel. Maar als de mensen er over 1 a 2 weken nog zo over denken, dan zou ik dat een beetje raar vinden.
quote:Sterkte vriend! .......
Op woensdag 08 mei 2002 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het nou zo moeilijk:Om in te zien dat links hier niets mee heeft te maken? Om in te zien dat hier geen complot achter zit? Om in te zien dat de demonisering los staat van deze eenmansactie? Om in te zien dat hij wsl ook wel vermoord had geweest zonder die hele "hetze"? Om in te zien dat hij wsl is vermoord om een standpunt dat bijna nooit in de media is geweest? Om in te zien dat KAFKA er niets mee te maken heeft? Om in te zien dat hij vermoord is door EEN persoon, dat het een one mans mission was? Om in te zien dat links/KAFKA/paars/media hier echt NIETS mee te maken hebben? Om in te zien dat de andere partijleiders ECHT aangeslagen waren/zijn? Laat links/paars nou met rust..
Het is nu inmiddels wel duidelijk dat hij is vermoord omdat hij de bontfok weer wilde toestaan..
De man is een dierenactivist, dat was wsl zijn motief..
Ik weet dat het voor een hoop mensen dit een "teleurstelling" is, maar LIVE WITH IT!
Het is geen complot, het is niet de schuld van paars/links/media. Hoe graag jullie het ook willen.
Hou toch op met dit trieste gedrag, ik weet dat jullie aangeslagen en woedend zijn, maar je schiet er niets mee op!
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 08-05-2002 19:10]
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:10 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Sterkte vriend! .......
ik blijf hem volgen en hoop op inhoud
quote:Ja..zat te twijfelen tussen posten in een van de 17863876485763 topics over Fortuyn en het openen van een apart topic.
Op woensdag 08 mei 2002 19:06 schreef golfer het volgende:
Verplaatst naar GC en lees ook eens wat topics in Feedback
ga ergens anders je linkse propaganda maar uitstrooien
quote:Dit is geen propaganda, maar de waarheid..Dat jij te dom bent om het te begrijpen is jou probleem!
Op woensdag 08 mei 2002 19:14 schreef Ionpulse het volgende:
lees men reacties in andere topics en je wete hoe ik erover denk, ik ga niet alles NOG eens 3 keer opschrijvenga ergens anders je linkse propaganda maar uitstrooien
quote:Kappen met flames a.u.b., de crew heeft het al druk genoeg.
Op woensdag 08 mei 2002 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dit is geen propaganda, maar de waarheid..Dat jij te dom bent om het te begrijpen is jou probleem!
Nee ik ben niet dom, ik studeer informatica, jammer he?
ik vind het eerder dom om mensen die opkomen voor hun mening dom te noemen
quote:Hallo, ik ben geen politie-agent. Kappen met die onzin.
Op woensdag 08 mei 2002 19:22 schreef Ionpulse het volgende:
*blaat*
quote:Jep, een slot hierop
Op woensdag 08 mei 2002 19:22 schreef daburnd88 het volgende:
ik ga echt niet weer alles opschrijven wat ik er van vind. lees de andere topics maar en discussieer daar verder.
quote:Ook intelligente mensen kunnen dom zijn hoor..Je studie staat daar los van!
ja dat is waar, wij fortuyn stemmers zijn dom,
dat heb ik de afgelopen maanden al vaker gehoord en je blijft bezigNee ik ben niet dom, ik studeer informatica, jammer he?
quote:Hij heeft toch al sorry gezegd.
Op woensdag 08 mei 2002 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ook intelligente mensen kunnen dom zijn hoor..Je studie staat daar los van!
Onder deze lijn wordt niet meer gepost:
Op woensdag 08 mei 2002 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ook intelligente mensen kunnen dom zijn hoor..Je studie staat daar los van!
quote:sinds wanneer ben jij woordvoerder van de "fortuyn stemmers"?
ja dat is waar, wij fortuyn stemmers zijn dom,
dat heb ik de afgelopen maanden al vaker gehoord en je blijft bezigNee ik ben niet dom, ik studeer informatica, jammer he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |