abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78065517
Wat vinden jullie? Is Lady Gaga de nieuwe Madonna?

Laat ik voorop stellen. Ik vind dat ze het leuk doet. Ze kan in tegenstelling tot Madonna wel degelijk goed zingen. Ze heeft talent. Dat staat voor mij buiten kijf.
Alleen de vergelijking die sommige maken door haar een nieuwe Madonna te noemen gaat me een brug te ver. Het roepen dat je geïnspireerd bent door Andy Warhol, dat je homo's tof vindt, constant van kleding en kapsel te veranderen maakt je nog geen nieuwe Madonna. Het ligt er allemaal net te dik bovenop.
Het is natuurlijk slimme marketing. Natuurlijk is Madonna ook een product van slimme marketing. Zij heeft haar looks gestolen van onder andere Deborah Harry en ze in een nieuw jasje gestoken.
Toch vind ik Madonna net iets oprechter overkomen dan Lady Gaga. Bij haar heb ik het idee dat er in haar oortje wordt gefluisterd wat ze wel en niet moet zeggen. Ze weet mij daarom niet te raken. Ik vraag me af hoe lang Lady Gaga nog kan voortborduren op deze sound, steeds maar glitters en kapsel in een ander jasje. Vast niet zolang Madonna nu al bezig is. Ja toch?

Meningen? Vinden jullie de vergelijking terecht? Of vinden jullie de twee niet met elkaar te vergelijken?

Dit topic is niet bedoeld als een bash hier Lady Gaga en Madonna topic.
pi_78065591
Tsjonge jonge, absoluut nee zeg. Madonna staat mijlenver boven lady gaga.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78065616
Mwah. Vanwege haar legende zal Lady Gaga nooit beter worden dan Madonna. Ik zie haar in ieder geval niet nog over 5/10 jaar in de hitlijsten staan (liever niet iig, ben geen fan van dat soort muziek )
pi_78065726
Absoluut niet. Zeer kort door de bocht vergelijking.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:58:09 #5
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_78065736
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef blckbb het volgende:
Mwah. Vanwege haar legende zal Lady Gaga nooit beter worden dan Madonna. Ik zie haar in ieder geval niet nog over 5/10 jaar in de hitlijsten staan (liever niet iig, ben geen fan van dat soort muziek )
Dat.
Daarbij zijn sterren nu eenmaal vergankelijker tegenwoordig als dat ze vroeger waren.
Vraag en aanbod is zoveel malen groter.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_78065738
Lady gaga vind ik leuker dan Madonna maar dat komt omdat Madonna voor mijn tijd pas echt beroemd werd, ze gaat waarschijnlijk niet zo beroemd worden als Madonna, maar gaga is binnen een korte tijd heel beroemd geworden, heeft een heerlijke stem, en haar outfits zijn zo tof. We zullen zien.
All good things are wild and free.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:00:00 #7
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_78065810
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Tsjonge jonge, absoluut nee zeg. Madonna staat mijlenver boven lady gaga.
Andersom bedoel je hopelijk? Madonna is echt de meest overgewaardeerde "zangeres" ever.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:02:28 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_78065894
Madonna dr begin was ook niet echt superieur te noemen, en kwalitatief staat Gaga gewoon een stuk hoger weg met dr prille start, waar madonna pas begin jaren negentig tolerabel begon te worden (maar nog immer veel te gemaakt was)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_78065940
Ik zie in Lady Gaga eigenlijk meer een Tori Amos zonder al die poespas.

ik berg me maar alvast vanwege deze vergelijking
pi_78066010
Gaga is duidelijk revolutionair, Madonna ook, beiden schuwen sex niet. Gaga heeft talent Madonna had het.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78066115
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:05 schreef Seam het volgende:
Gaga is duidelijk revolutionair, Madonna ook, beiden schuwen sex niet. Gaga heeft talent Madonna had het.
Madonna was ooit een trendsetter. Tegenwoordig huppelt ze er maar een beetje achteraan door in zee te gaan met Kayne West en Pharrell Williams. Ze is een trendvolger geworden. Dat is jammer.
pi_78066162
Lady Gaga is het nieuwe stuk schijt. Ik kan die kutkop, met name kutbek niet uitstaan. Madonna was nooit vervelend om naar te kijken in de zin van dat ze er niet afstotelijk uitzag. Lady Gaga wel. Tel daarbij op die vervelende stem en spastische danspasjes en irritante teksten zoals 'gaga ooh la la' etc en je hebt een kuthoer om je flink aan te ergeren.
pi_78066167
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Madonna was ooit een trendsetter. Tegenwoordig huppelt ze er maar een beetje achteraan door in zee te gaan met Kayne West en Pharrell Williams. Ze is een trendvolger geworden. Dat is jammer.
Pharrell Sorry ik liet me even gaan.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:08:47 #14
165512 MASD
Music is dead.
pi_78066175
Gaga maakt toffe muziek, Madonna niet.
Long live music.
pi_78066295
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Eens, en vergeet Timbaland niet
pi_78066393
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:11 schreef Seam het volgende:

[..]

Eens, en vergeet Timbaland niet
Vreselijke gast is dat. Hij trekt altijd van die gekke bekken in die videoclips

Justin Timberlake gaat nog wel, maar liever niet.
pi_78066460
'De nieuwe Madonna' lijkt me een belediging voor iemand die tenminste nog een beetje talent heeft.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_78066495
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Vreselijke gast is dat. Hij trekt altijd van die gekke bekken in die videoclips

Idd een grote nerd. Wil iedere keer weer in videoclips verschijnen van lui die ie produceert en gedraagt zich kei spastisch.
pi_78066501
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
'De nieuwe Madonna' lijkt me een belediging voor iemand die tenminste nog een beetje talent heeft.
Ga je nu ontkennen dat Madonna talent had?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:16:45 #20
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78066509

Om 07:15 naar mijn werk lady gaga luisteren ...

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78066547
Wat een onzin, Madonna heeft 30 jaar lang succes weten te behalen, laten we deze vraag over 28 jaar nog maar eens stellen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_78066608
Lyrics slaat op niks.
Stem is sowieso bewerkt via computer.
Heeft een lelijke kop.
Denkt dat ze lekker is.

Nee, niet voor mij!
pi_78066663
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Seam het volgende:

[..]

Ga je nu ontkennen dat Madonna talent had?
Misschien kan ze goed koken ofzo.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_78066669
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Fatihtjuh het volgende:
Lyrics slaat op niks.
Heeft een lelijke kop.
Denkt dat ze lekker is.

Nee, niet voor mij!
Madonna's stem is ook bewerkt. En ik weet niet of jij gaga wel eens live hebt horen zingen, maar die heeft een gouden keeltje kan ik je vertellen, en Madonna's lyrics slaan ook nergens op '
pi_78066690
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Fatihtjuh het volgende:
Lyrics slaat op niks.
Lady Gaga kan echt wel live zingen hoor. Zoek maar eens op YouTube. Of bedoel je Madonna?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')