abonnement Unibet Coolblue
pi_258201
Iemand (wie ook al weer) wees ons in het topic "Jop eruit" op de post van Hunter in topic "Actueel"
LOSER 2
AKTUEEL 13

Lennart van der Ham uit Wassenaar had net als Katja Colpa een grote hoofdrol in de promotiefilm voor de BUS.... snip....
Jop is nu de populairste. Niet slecht voor iemand met een strafblad.'

Strafblad?
'Ja, Jop heeft voor zover ik weet een strafblad, en dat is nu precies wat mij zo verbaast: hoe kun je een verklaring van onbesproken gedrag overleggen als je een strafblad hebt?' ..snip....

??????????????????????????????????????????
Kan iemand mij nog 1 keer uitleggen waarom deze lennart dit al die tijd wist...en SBS niet??????
Lennart was een (geduchte) concurrent, waarom zou Jop hem dit vertellen? Bovendien praatte Jop er zoiezo toch met niemand meer over? Of doet Lennart soms de administratie bij justitie ofzo?
Als Lennart (volgens mij niet byzonder "close" met Jop) het wist moet SbS het toch ook geweten hebben. Zoiets gaat tijdens zo'n weekend vol concurrentie toch als een lopend (kamp)vuurtje? Bovendien was Lennart zo happig op een plek in de bus dat mocht hij enige twijfel hebben gehad of SBS de strafblad-kennis had of niet, hij als eerste bij SBS aan de bel zou hangen lijkt mij.
Snappiewakbedoel

Ikke snap ut nie meer??????Uitleg Graag

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 08 April 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')