Tsjaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Nee, gaat Bart weer met z'n piano zitten kutten
Je kan gewoon via de rechtstreekse URL kijken, maar niet meer via de website idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef alors het volgende:
neeeeeeeeeee kut kun je nu niet meer naar de wmp stream kijken? Ik zie alleen maar silverlight, maar daar wordt mijn pc zoooo vervelend van![]()
Nee hoor, die doet het nu weer. Zojuist even de cronjob die dat genereert een schop gegeven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar de now playing stuk is in de OP
ok, bedankt!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan gewoon via de rechtstreekse URL kijken, maar niet meer via de website idd.
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_webcam
Hij doet het niet meerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, die doet het nu weer. Zojuist even de cronjob die dat genereert een schop gegeven.
Binnenkort zal ook de oude programma-feed worden ge-redirect naar http://www.3fm.nl/api/header/nowonair-legacy, maar je kan natuurlijk ook de nieuwe http://www.3fm.nl/api/header/nowonair gebruiken.
Welke URL gebruikt die scrobbler dan? Als het www.3fm.nl/page/xml_daletfeed is kan het kloppen. Dan moet je 'm even aanpassen naar www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml aangezien die eerste al lange tijd uitgefaseerd werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer![]()
![]()
Mn scrobbler ook niet meer
Hij doet het al weerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke URL gebruikt die scrobbler dan? Als het www.3fm.nl/page/xml_daletfeed is kan het kloppen. Dan moet je 'm even aanpassen naar www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml aangezien die eerste al lange tijd uitgefaseerd werd.
Werkt perfectquote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef Nfct het volgende:
3FM scrobbler voor last.fm. Kunnen nog bugs in zitten, ben er druk mee bezig
https://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/
Ah, tot een uur geleden werkte die andere feed idd ook niet. Nu wel weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij doet het al weer![]()
Deze scrobbler is ut:
[..]
Werkt perfect
Hmm, dit lijkt me toch niet helemaal kloppen:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:35 schreef Nfct het volgende:
Die scrobbler gebruikt idd 3fm.nl/data/dalet/dalet.xml
3FM faalt steeds met hun 'Now play' ding, want in de OP doet ie het ook niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef Nfct het volgende:
Hmm, dat is weird.. zal er naar kijken..
Gefixt:
https://sourceforge.net/p(...)%20v2.0.jar/download
Staat de nieuwe.. v2.1 komt online als ik uit kan vogelen waarom alleen de eerste track als now playing wordt laten zien op de site.. ik stuur de tracks wel goed op, volgens mij..![]()
Ik denk dat dat meer met de studio zelf te maken heeft dan met de website eigenlijk, aangezien het uploaden van een bestandje niet 'soms wel, soms niet' kan, maar gewoon altijd wel of altijd niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM faalt steeds met hun 'Now play' ding, want in de OP doet ie het ook niet.
Nu bij mij weer niet, bij Ryan Shaw nog wel..
Kontrust deed ie wel, Deep Dish weer niet..
Heel vaag
En MJ / Alien dinges doet het weer wel![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:11 schreef alors het volgende:
Hoera! ik heb de vla die op mijn toetsenbord was gevallen vakkundig kunnen wegwerken
He, damn, die jankerd gemistquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Just Breathe was erop! Waar bleef je nou?
quote:
Ff luisteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Roel is dit nou waar jullie op los gaan in Maastricht?
NEEEEEEEEEEEE, nu ook op 3FMquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig, Fireflies wordt net ingestart als achtergrondmuziek bij de Spelen
Haha, gelukkig maar! dit was wel heel erg treurig zeg wat we net kregen te horen. Damn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff luisteren.
Ow, nee, ZEKER niet. Dit slaat nergens op![]()
![]()
. Carnavalsnepperds
.
Die laatste plaat is wel tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is meer Mestreech!
Dit wordt in cafés hier in Maastricht wel meegezongen. Febries is een lokale held
. Zie o.a. http://twitter.com/febries en http://tweetphoto.com/11480608
Febries? Soort van Capa?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is meer Mestreech!
Dit wordt in cafés hier in Maastricht wel meegezongen. Febries is een lokale held
. Zie o.a. http://twitter.com/febries en http://tweetphoto.com/11480608
Dit dus. Zelfs als Overijsselaar vind ik het een leuke plaatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die laatste plaat is wel tof. Versta er niet heel veel van (kan een deel van het commentaar eronder trouwens wel aardig lezen), maar het klinkt wel geinig
. Cover trouwens van een bijzonder fijn chanson
.
quote:rudymackay
Let op. Kabeljauwfilet op 't aanrecht. De allergie-informatie: 'bevat vis'. De wereld wordt stommer he, dat is het.
Aaah kom op zeg ze heeft zoveel leuke platen gemaakt en je hoort alleen maar 22quote:
Ik ben 'm ook behoorlijk zat aan het worden ja.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA goede request!!!!
Dat is een leuke plaat iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben 'm ook behoorlijk zat aan het worden ja.
Ik heb zin in Robyn - With Every Heartbeat, al dan niet akoestisch.
Ja, dat is ook een erg leuk liedje inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een leuke plaat idd. Draaide laatst weer eens Röyksopp - The Girl and The Robot FT Robyn. Die is ook leuk zeg
.
Kloptttt maar dat was ook zo met Fuck You en Not Fair en die waren gewoon irritant. 22 is leukkkkk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaah kom op zeg ze heeft zoveel leuke platen gemaakt en je hoort alleen maar 22![]()
Eens met Veenstra!
Jaaaaaa is 'ie ook, maar The Fear is briljantquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kloptttt maar dat was ook zo met Fuck You en Not Fair en die waren gewoon irritant. 22 is leukkkkk.
Vlak zijn PDA niet uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een erg leuk liedje inderdaad![]()
Nu John (en zijn) Legend
Ik hoor al weken de nieuwe single van haar op Kink FM dus zal binnen een paar weken ook wel gedraaid worden op 3FMquote:
Nieuwe single? Tof! weet je zo de titel van dat ding?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoor al weken de nieuwe single van haar op Kink FM dus zal binnen een paar weken ook wel gedraaid worden op 3FM
True.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaaaa is 'ie ook, maar The Fear is briljant
Who'd have knownquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe single? Tof! weet je zo de titel van dat ding?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan kwam Serious Request 2009 dus een beetje laat
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef borisz het volgende:
Pff Biatlon, CL en een debat in de TK. Ik weet het allemaal niet meer vanavond.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem aan dat je dus biathlon gekeken hebt
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb je added @ Last.FM![]()
Even accepten
het origineelwasal nietbest , maar dit was helemaal ruk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:16 schreef alors het volgende:
Hehe, ik vind het wel ondermaats voor JayZ, maar een misdaad tegen de popmuziek, nah als dit een overval is, dan is dat We Are The World een massaslachting.
jajaja! die plaat is echt heel mooi iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef alors het volgende:
Ik heb Jon Allen opgezet, In Your Lightwat een mooie plaat. Nooit ontdekt zonder Stenders
Supertof iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:32 schreef Captain_Slow het volgende:
I'm not alone, wat een track toch![]()
ooohjaaa die zijn er ook he? Paolo Nutini is genomineerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef themauster het volgende:
Lilly Allen opent de Brit Awards met The Fear live
Jup en de 1e Award is naar de Spice Girls gegaan voor het beste optreden in 30 jaar Brit Awards lolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
ooohjaaa die zijn er ook he? Paolo Nutini is genomineerd
quote:gerardekdom
Whaha! Briljááánt! Samááántha uit Utereg! "Heb ik veel ááfinitatie mee...". http://bit.ly/iNLQI
Jeujj Spice Girls, dat optreden was wel memorabel hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup en de 1e Award is naar de Spice Girls gegaan voor het beste optreden in 30 jaar Brit Awards lol
Yooooooooquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Brennel het volgende:
Hans!
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yooooooooluister nu naar CityFM ipv Veenstra
VeeeeeenstraVeenstra.quote:
Bij Bart zapt ook iedereen weg en daar hoor je niemand klagenquote:
Nee, Scooby Snacks uit je PC is leuker als Krezip uit je radioquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef alors het volgende:
Krezip
Het Irak debat is leuker aan het worden
quote:antiroos
Jazeker. Weekend en vakantiebaantje! RT @3FMDJschool Wist je dat... Roosmarijn 6 jaar lang verpleegster in een bejaardentehuis geweest is?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef alors het volgende:
Kun je eigenlijk nog ergens zien wat er wordt gedaaid of moet je dan per se de 3fm pagina bekijken?
Mja, maar vroeger was de webcam daarentegen wel een stuk kleiner. Daar is nu meer ruimte voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef alors het volgende:
ja okay, maar vroegah, toen alles beter was, stond het naast het webcam scherm. Dan kon je de stream uitzetten en de playlist refreshen om te zien of er leuke muziek werd gedraaid zodat je de stream weer aan kon slingeren... Maar bij de webcam staat nu helemaal niks.
Jewel jewel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Nee, ik was het niet die twitterde naar Eric om Train af te kappen
Meteen de vraag "How you like me now?" beantwoordquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Kom ik net weer terug, draait ie Tim Knol. Eric je bent mijn held!!!![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:47 schreef DaMook het volgende:
Avond, curling op *webstream* van de nos
, deense schone
.
De verbinding kon niet tot stand worden gebrachtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:47 schreef DaMook het volgende:
Avond, curling op *webstream* van de nos
, deense schone
.
Silverlight geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De verbinding kon niet tot stand worden gebracht
geen ideequote:
Waar het plaatje gehost wordt bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
De now playing inde OP weer even snel gefixt... DJ plaatjes doe ik een andere keer wel als ik zin heb
Welke plaatje? DE Now Playing in de OP host ik zelf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar het plaatje gehost wordt bedoel je?
Lekker!quote:
Lisa is okquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster meldt zich ook maar weer eens![]()
Boschenaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster meldt zich ook maar weer eens![]()
Mag ik mee? Het is geweldig daarquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Moet bekennen dat ik bijna geen 3FM meer luister
Momenteel Dolfijn FM op staan... je weet wel... vanaf dat eiland waar het bijna continu 27 graden is. En waar ik hopelijk in september mijn kont op het strand kan gooien.
quote:
Als je betaalt en een ander hotel zoekt welquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mag ik mee? Het is geweldig daar
Die heeft het wel gezellig gehad in het HHH zo te zienquote:
Ik doe niets met carnavalquote:
Iddquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die heeft het wel gezellig gehad in het HHH zo te zien
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga twitter pesten met je stomme hekjes.
Komt Michiel zeker weer aan met dat idiote Die Antwoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Wordt echt tijd voor een pallet nieuwe muziek.
Dat het nog bestaat hequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijsttrekker ChristenUnie A'dam: Bidden kan hiv genezen
Als ie het niet is, is er echt eentje aan verloren gegaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef alors het volgende:
Hahah die Thomas Berge, hij is zooo bang dat mensen denken dattie homo is
Vulture kom er maar inquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie het niet is, is er echt eentje aan verloren gegaan.
De brandstapel op voor hekserij, of tegen de muur en er een vuurpeloton voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achterlijke imbecielen ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |