abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 april 2000 @ 13:52:00 #1
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_258196
Het programma de bus is voor mij nu echt voorbij. Alle passagiers hadden moeten opstappen! Maar dit is echt niet te geloven. SBS6 rotzooit maar aan, en die passagiers pikken alles maar.

[Dit bericht is gewijzigd door ReBa (Datum 08 April 2000).]

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

pi_258197
Waarschijnlijk heeft sbs gedreigd dat als de rest van de passagiers ook vertrekken, zij echt hun 6000 piek krijt zijn
  zaterdag 8 april 2000 @ 14:16:00 #3
2131 Reinier
Ach, laat ook maar
pi_258198
quote:
op 04-08-2000 om 02:07 PM schreef asterix het volgende:
Waarschijnlijk heeft sbs gedreigd dat als de rest van de passagiers ook vertrekken, zij echt hun 6000 piek krijt zijn

Dat zou inhouden dat ze hun principes voor f 6000 verkopen......toch? Ze waren wel van plan op te stappen.
Je mag er toch vanuit gaan dat je niet je laatste geld besteed om aan de bus mee te mogen doen. (Of hebben ze echt allemaal dat miljoen voor ogen?) Dan toon je toch karakter en loop je met opgeheven hoofd naar buiten, f 6000 of niet.
Ik denk dat het meer de "preek" van Jop is geweest die ze van een massaal vertrek heeft afgehouden en dat ze het meer als een eerbetoon aan hem zien om toch door te gaan.
De komende dagen zal moeten uitwijzen of de geest van Jop nog in de bus aanwezig is (elke dag een grap) of dat ze het in hun strijd om het miljoen toch weer als een concurrent minder zien
pi_258199
hoeveel strippen zijn dat?

Ciao

  zaterdag 8 april 2000 @ 22:52:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_258200
Tot nu toe voert SBS de strategie van het marginaal overschrijden van bestaande grenzen perfect uit. Ik geniet dan ook met volle teugen van deze programma's, die leading edge zijn vwb het verleggen van deze grenzen.

SBS: ga zo door en vertoon volgend seizoen die LIVE KooiGevechten!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')