Ja het wordt gewoon een Mopsje hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef Guess. het volgende:
Oh-Oh die hond van je moeder,vooral die 2e foto,mijn hemeltje die hond heeft niet eens een gezich meerIk vind mops hondjes niks net zoals vele bulldoggen maar als puppy zijn ze wel heel cute om te zien.
CyclingGirl ben je er al aan uit?
Ja hoe was het? Leuk he zoveel mopsen bijelkaar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Wij zijn gaan kijken in Capelle ad IJssel. Echt super! Ik wilde ze allemaal meenemen!
Leuk!!! Ja reuen zijn natuurlijk veeel leuker...haha! Heb je nog gezegd dat je Bram hebt gezien hier op het forum?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja, het was echt geweldig. We hebben wel besloten om toch maar voor een reu te gaan ipv een teefje dus moeten we een andere naam verzinnenHet duurt nog wel even hoor. In maart worden ze gedekt dan nog drachtig zijn en dan moeten de pups oud genoeg zijn om mee te nemen. Maar wel blij dat we eindelijk die stap hebben gezet.
Ik heb een foto van mn ma met dr mops, die is daar wel bewijs van ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:39 schreef zeeeend het volgende:
Baasjes schijnen op hun hond te lijken ,in het geval van een mops dus ......?
Hahaha...heeeel slimquote:Op maandag 22 februari 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mn ma met dr mops, die is daar wel bewijs van ja.
Maar die ga ik hier echt niet posten ivm mn erfenis en zo![]()
![]()
Dat is wel leuk ja. We zullen eens kijken. In april zou het wel kunnen. Ik heb verteld van Bram en dat wist ze. Het is ook een mooie Mops.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:02 schreef Taiga het volgende:
[..]
Leuk!!! Ja reuen zijn natuurlijk veeel leuker...haha! Heb je nog gezegd dat je Bram hebt gezien hier op het forum?![]()
In april of mei organiseren we een mopsenwandeling via het pugs.nl forum. Misschien vind je het leuk om ook te komen tegen die tijd? Waarschijnlijk dan nog zonder mops, maar dan kan je wel ff lekker tussen de mopsen zijn.
Op die wandeling komen vaak rond de 30 mopsen en nog een paar andere soorten honden natuurlijk. Is altijd wel erg leuk om zoveel honden van hetzelfde ras te zien. Hou het forum ff in de gaten. Mar ik denk dat het 11 of 25 april wordt. (alle 2 op een zondag)quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. We zullen eens kijken. In april zou het wel kunnen. Ik heb verteld van Bram en dat wist ze. Het is ook een mooie Mops.
Ja hoor, maak je geen zorgen om deze fokker. Je bent er nu zelf geweest en ik ben er erg tevreden over. Ik kan en mag haar altijd bellen met vragen en ze vind het altijd erg leuk om te horen hoe het met Bram is. Op pugs.nl vind je meer van Bramquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een goede Fokker als ik Bram zie moet het goed komen.
Heb je veel problemen met de Mopsjes gehad?
Ik had al een vermoeden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb al een account op Pugs.nl thanks, ik heb al wat van Bram gezien
Hoi Meaghan!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:53 schreef Meaghan het volgende:
Wat een leukerd is Bram! Ik heb hier een nakomeling van TikiIk heb haar aangehouden uit een nestje wat ik vorig jaar had. Mijn ervaring met mopsen is tot nu toe zeer positef. Geen gezondheidsproblemen en ook qua karakter geen rare dingen. Maar goed, mijn mopsen zijn nog relatief jong. Het verharen is een ware beproeving, maar hier is het gelukkig maar een week of twee en dan vliegen de plukken haar echt lettelijk om je oren
Daarna is het weer normaal tot de volgende ruiperiode. Moeder en dochter hebben een heel verschillend karakter. Mama Luna is wat afstandelijker en niet zo aanhankelijk wat ik zelf wel jammer vind. Maya daarentegen is juist erg aanhankelijk en zit het liefst de hele dag tegen je aangeplakt. Maya kan trouwens praten: een soort van joelen wat ze op commando doet
Meer mopsen die dat doen? Beiden zijn ze erg beweeglijk en luisteren doen ze voor geen meter, dat hebben ze dan weer wel gemeen
Hier een filmpje van mijn mopsennestje van vorig jaar:
Spannend zeg!! Wanneer weet je meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kan niet wachten zeg! Wij hebben ons ingeschreven bij Shaka's Royal Kraal. 1 Mopsje is al gedekt en gaat voor de echo. Bij het andere setje is het niet gelukt. Ik weet ook niet hoe dit nu verder in zijn werk gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |