abonnement Unibet Coolblue
pi_258170
Heeft niemand meer commentaar op de streamverslagen tegenwoordig?
In ieder geval zo te zien hebben Sanne en ik allebei een eigen wending gegeven aan hetzelfde vanmiddag en dat is niet erg, toch? Maar ik hou er voor vanmiddag mee op want er gebeurd op dit moment niks nada, of je wilt iemand horen smakken, en de blz. om horen slaan, en hoesten. That's all.


* Ossie moet plassen doordat Iwan net water over aan het gieten was, wist niet dat dat zo'n effect had.

  donderdag 13 april 2000 @ 19:58:00 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_258171
Viel mij inderdaad ook al op. Heb geprobeerd mijn eigen interpretatie van de stream niet te laten meespelen, maar kwam er gewoon af en toe niet onderuit...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_258172
Potverdorie nu staat de stream al 10 minuten op een lege bus terwijl er mensen buiten staan en in de slaapkamer. Dat vind ik echt zo nutteloos. Er werd ook niks gezegd wat wij niet zouden mogen horen dus waarom zo'n lege stille bus? Antonette gaat zo naar Jop bellen en als ze dat doet wil ik niet naar een lege bus kijken!! Ik hoop dat er gauw verandering in komt.
  donderdag 13 april 2000 @ 20:29:00 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_258173
Ik heb nu weer beeld en geluid,
we gaan gewoon door Ossie!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_258174
Bedankt,ossie,sanne en natuurlijk quenda voor de streamverslagen van vandaag ik heb ze met plezier gelezen.
pi_258175
Iwan leest een bericht van de redactie via de laptop voor: "Deze week is er weer een paar keer gefluisterd in de slaapkamer""
Bianca gaat verder: "En -verdrietig of niet- iemand heeft zich teruggetrokken in de douche zonder microfoon.
Dat kunnen wij niet toestaan. Anders kunnen we de 1april grap van de camera in de douche waar gaan maken."

De bussagiers vragen wie zich niet aan de regels heeft gehouden. Tessa en Antonette zeggen dat zij het niet waren.
Bianca zegt zeker te weten dat het Esmeralda was die in de douche heeft zitten huilen.

Bovenstaande quote uit de streamverslagen van 13 april.

Hier wordt ik dus kotsmisselijk van. Dit zijn drie teven, die er op uit zijn een mededingster (lees tegenstander) een gele kaart aan te smeren. Het was inderdaad zo (zie mijn streamverslag), dat Es het even moeilijk had, want ze miste haar vrienden en kenissen na twee maanden. Dit opgetekend uit de mond van Bül tegen Tessa. Mijn conclusie was heimwee.
Dit alles gebeurde ca. één uur voor het wake-up call voor de dropping. Es trok zich enigzins ontredderd terug in de douche, waarbij zij gedurende een twintigtal minuten een fluistergesprek met Bül voerde om de hoek van het gordijn. Vervolgens begon Bül als een idioot op de laptop te tikken.

De enige, die zich bekommerd heeft om Es en haar moed insprak toen ze het even moeilijk had, was Bül, ondanks dat iedereen van de gemoedstoestand van Es op de hoogte was
Dat deze drie trutten dan nu de moed hebben om de (schijn)heilige uit te hangen van "ik was het niet hoor" en "nou ik weet zeker, dat het Es was" noem ik achterbaksheid van het laagste soort en een duidelijke poging om Es een oor aan te naaien door via de microfoon (in afwezigheid van de betrokken persoon) de regie een hint te geven.
Bianca heeft wat mij betreft hiermee de kwaliteiten van haar karakter aangegeven en Tessa kan zich verheugen, want haar voortdurend gestook (ook gesignaleerd in de streamverslagen) heeft ertoe geleid, dat ook Ant zich nu tot het niveau van roddelaaster heeft verlaagd.
Hoe het ook zij, indien Es ooit op de bank terecht komt, hoeft zij van deze drie geen enkele consideratie meer te verwachten.
Tessa heeft eens te meer bewezen, dat zij exact de persoon is, zoals door Séki beschreven. Als zij je vriendin is, heb je geen vijanden meer nodig.
Ik ben helemaal geen fan van Es, maar ze verdient het niet om het slachtoffer te worden van een stel intriganten, die besloten hebben om met elkaar een combine te vormen.

  vrijdag 14 april 2000 @ 07:20:00 #32
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258176
Mij valt juist op dat IEDEREEN zich loopt te ergeren aan 'die twee" (zoals ze dat onderling noemen)
"die twee"die zich vaak samen terugtrekken en dan aan de andere passagiers "verzoeken" of ze een "momentje" alleen mogen zijn, zodat ze een "prive" gesprek kunnen voeren.
Ik denk dat iedereen, ongeacht of je nu een vrouw of een man bent, zich daaraan gaat irriteren.En het is duidelijk te horen aan de stemmen dat dus IEDEREEN zich ergert.

Beetje flauw om daar nu enkel de dames van te beschuldigen hoor.

  vrijdag 14 april 2000 @ 07:28:00 #33
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258177
en ik ben van niemand fan

Overigens, ik heb datzelfde gesprek wat je hierboven beschreef gehoord, en ze waren allemaal (behalve erik want die lag op de bank te pitten) in het keukengedeelte,en alle personen die daar aanwezig waren dachten dat het om Esmeralda ging.
(Es&Bul, hadden zich, drie meter verderop , "teruggetrokken" , in de slaapkamer,omdat Essie een "vage, kirrende " bui had en een beetje moe was.

  vrijdag 14 april 2000 @ 14:27:00 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_258178
Omdat ik gisteren het streamverslag heb gemaakt waarover nu commentaar is, haak ik er toch nog even op in.

Ik had ook de indruk dat er niet tegen Esmeralda werd samengespannen. Antonette riep iets van "Van mij weten ze het" (Over het terugtrekken nadat Jop er verleden week uit was gegaan)". Wat mij wel opviel was inderdaad dat Bianca resoluut de naam van Essie riep, en dat Tessa wel 3 x heeft gevraagd hoe het nou zat (dat wil ik dus ook wel weten; wat zijn de consequenties van de "overtreding").
Antonette wilde volgens mij alleen recht zetten dat de redactie van haar wist wat er aan de hand was (Ivm Jop)

Bovendien zonderen Esmeralda en Büllent zich bewust steeds meer van de groep af. ").

Feit blijft dat Tessa een stoker is, en Bianca zich al duidelijk aan Esmeralda irriteert.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_258179
nu net gekeken...geen live stream..het is nu 15.30.
wel zijn ze in rosmalen -autotron aangekomen...goh wat een verassing.
pi_258180
uit de streamverslagen:

quote:

Es: 'nou dat weet je niet hoor, meisie, want ze zullen vast heel veel jou in beeld laten, want hoe zou het toch met de nieuweling gaan?'
Bianca: 'dat is ook weer waar, maar jij hebt nu wel mijn 'beeldvulling' laten verdwijnen (lacht en doelt hier volgens mij op Bullent).
Es: 'oh is dat zo? dat is duidelijk'.
Bianca: 'ja, ik ben wel eerlijk he'


?? Wat bedoeld ze nou. Dat ze denkt nu meer kans te hebben om op tv te komen nu bullent weg is? Als ik het me goed herriner was zij het ook die zei dat ze heel graag bij de tv wil werken. Als hoogste doel. Ben benieuwd wat ze er allemaal voor over heeft....


quote:

22:46.Antonette loopt een beetje heen en weer. Iwan is een stukje fruit aan het schillen. Kan niet zien of het een appel of een peer is. Er gebeurt dus weer niets eigenlijk. Vreemd toch, had wat meer emoties verwacht na het vertrek van Büllent. Maar de groep reageert erg gelaten.

Ik heb begrepen dat de stream vanimddag na het vertrek van bullent op zwart ging en dat er gepraat is over Diana Budding, de producente.

Er zit iets raars aan het vertrek van bullent en de manier waarop ze reageren. I agree....

Ze proberen z'n vertrek te vergeten of ze hebben het verzoek gekregen om er niet verder over door te speculeren..

?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

de Bus... Je zal er maar in (gaan) zitten!!


de Bus....Je zal er maar in zitten!
  zaterdag 15 april 2000 @ 00:27:00 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_258181
* Quote Purple streamverslag 15-4
(Purple denkt dat dit gewoon een typisch mannen-/vrouwenverschil is: mannen kunnen wel vergeven en vergeten, vrouwen niet) *

Sanne denkt dat Purple een man is.

Ik vind het eigenlijk wel logisch dat het voorval met Büllent Bianca dwars zit. Ze is er net in, doet aardig tegen hem, hij ook naar haar. En dan ineens een opmerking van "raak me niet aan, ... "
Daar zou ik ook van schrikken. Temeer daar Büllent zich de afgelopen weken heeft gemanifesteerd als wandelende praatpaal.
"Misschien is dit een goed moment om te huilen." "Het luchtte mij erg op."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_258182
quote:
op 04-15-2000 om 12:06 AM schreef Quenda® het volgende:
Bianca snapt nog steeds de reactie van Bullent niet
Bianca: eerst was het allemaal heel gemoedelijk, en plots was het "blijf van me af", ik vind dat heel moeilijk, ik wil daar dan over praten, ik wil weten wat ik fout heb gedaan.
Iwan zegt dat het hem niet boeit, alleen van mensen die dichtbij hem staan, en de rest daar heeft hij "schijt aan".
Bianca: tja, misschien moet ik nog heel veel leren, maar ik vind dat heel moeilijk, ik trek het me wel aan.

Los even van man/vrouw verschillen, valt mij wel op dat Iwan steeds 'harder' wordt in zijn uitdrukkingen van onverschilligheid. Is dit het in zicht komen van de eindstreep en een houding van: 'ellebogen opzij, blik op oneindig, stoomwals' ? Ook naar Tessa toe doet hij - vlgs. de streams - steeds koeler.

Bianca als nieuweling moet hier duidelijk nog aan wennen en loopt dus 'diverse rondes achter'. Eric beseft vlgs. mij nu pas, dat hij 'erin zit'.

pi_258183
Misschien had Büllent door dat Bianca er door SBS/JdM is ingezet om hem, i.v.m. de kijkcijfers te verleiden. (of gewoon te pakken, als het te lang naar de zin van Bert en Ernie duurt)
Daar is Büllent te correct voor!!!
pi_258184
Purple is geen man, maar juist supervrouwelijk!! Ik kom alleen tot deze opmerking, omdat ik zelf vind dat er wel een kern van waarheid inzit.
Mannen gooien iets er uit en zijn het dan ook kwijt, vrouwen blijven veel langer met iets bezig en kunnen er rustig maanden later nog op terugkomen en zijn het dan ook nog niet vergeten. Helaas herken ik hierin veel van mijzelf (en vele vrouwelijke collega's).

In dit geval zag je echt dat Bianca er mee zat (en logisch, want ik zou mij zo'n opmerking ook erg aantrekken)en het erover wou hebben met de twee mannen, maar die gaven haar echt het idee alsof ze oude koeien uit de sloot ging halen.
'Ach, dat is toch achter de rug' en 'je moet van een mug geen olifant maken'. Bianca kon bij hen dus duidelijk haar ei niet kwijt.
Eigenlijk zouden mannen en vrouwen allebei iets moeten toegeven (qua uitpraten etc.)en dan zou het allemaal toch makkelijker moeten zijn. Of????

pi_258185
Tijd voor een topicje Man/Vrouw verhoudingen in de Bus?
  zaterdag 15 april 2000 @ 13:42:00 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_258186
Mijn excuses Purple, nu begrijp ik wat je bedoelde.

WOMEN RULE
ANTONETTE FOR PRESIDENT

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_258187
Excuses geaccepteerd, Sanne!

Inmiddels staat plotseling het geluid weer uit bij de streams en waarom? Omdat Tessa hardop aan het voorlezen was wat de redactie haar via de laptop aan het vragen was.
Het gaat om een gesprek dat Tessa en Ant in de tuin hadden na Bul zijn vertrek en waarvan de redactie blijkbaar de inhoud niet goed heeft kunnen volgen.
Tessa zegt: we zaten helemaal niet te fluisteren. Je kon toch gewoon horen waar het over ging.
Redactie denkt daar blijkbaar anders over en vraagt haar om de inhoud van het gesprek door te geven. Tessa vindt het onzin en zegt hardop' dat hebben jullie toch gewoon kunnen horen'.
Tessa leest voor: Ging het over het gesprek dat je met Diana wilt hebben?

En daarna werd prompt het geluid uitgezet! Iemand enig idee waar dit over gaat????

  zaterdag 15 april 2000 @ 13:54:00 #44
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258188
geen idee waar het over gaat, maar aan de uitdrukking op Tessa's gezicht te zien is ze het niet met diegene eens....
Mogelijk gaat het over de gesprekken die wij allen niet hebben kunnen zien vanwege de streams die nog niet te volgen waren???

By the way,Antoinet vind het niet eerlijk dat de populairiteitspoll is veranderd, zij is van mening, dat ze op 1 stond, en dus ook recht heeft om een uitbraak te hebben,al helemaal omdat ze tijdens deze verworven 1e plaats ook de mogelijkheid had , om naar haar ouders te gaan, aangezien deze dichtbij de huidige standplaats van de bus wonen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 15 April 2000).]

  zaterdag 15 april 2000 @ 14:09:00 #45
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258189
Quote Purple: "kan er iemand liplezen?"

en plots zag ik alleen nog de achterkant van Tessa

  zaterdag 15 april 2000 @ 15:09:00 #46
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_258190
Begrijp ik het nu goed? Net toen Tessa onthullend aan het verhalen was over gehorigheid en de redactie, worden er plots familieleden gespot?
Lousy timing.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_258191
<<Van Quenda® (Forumleider) - 15 April 2000 @ 14:58. ------------------------------------
Antoinet gaat nu compleet uit haar dak, ze ontdekt familieleden. Tessa helpt haar , en duwt haar richting de ingang van de bus, zodat ze op de trap kan gaan staan en meer kan zien.>knip<
Erik neemt Antoinet op haar nek....>>
HHHOOOEEEEWWWWAAAAA
Hoe wou je dat nu doen??
Emmy



pi_258192
quote Van Purple - 15 April 2000 @ 18:07.
Na een optreden van de blaaskapel in de tuin, zit iedereen nu binnen.
Ze krijgen via de laptop door dat de 4 slaapzakken die over zijn op
de stoel voorin gelegd moeten worden. Ze moeten nl. gewassen worden,
omdat er weer 2 nieuwe passagiers bij komen!!!! Wanneer, vraagt men?
Vanavond? Nee, niet vanavond, antwoordt de redactie, we weten niet
wanneer. quote

2 nieuwe passagiers, dus weer dat gedoe van een selectie waarin men
kan bellen met een bod, screenen, enz. en dan weer 48 uur de bus
in waarna er weer 1 naar huis wordt gestuurd, pfff.

pi_258193
Ligt het aan mij of krijgt die Bianca een steeds grotere bek/mond?
Ik heb hier een pop-up draaien met de live-streams terwijl ik bezig ben en het enige wat/wie ik hoor is Bianca.
Ze heeft ook overal haar mening over klaar en stookt lekker door hardop lullige roddels voor te lezen en daar op te reageren. Verder klinkt ze heel trots dat zij in de bus zit en anderen (uit het selectieweekend) niet.
Zie ook de Streamverslagen voor diverse voorbeelden hiervan!
Ach, misschien mag ik haar gewoon niet..
pi_258194
Als ik zo de streamverslagen lees, krijg ik het idee dat tessa maar weing uitvoerd,zeker wat het eten betreft.Is dit ook waar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')