abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78061825
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar verbaas ik me dus ook elke keer weer over. Staan die mensen buiten de werkelijkheid ofzo?
Ik denk dat zij weten dat wanneer er mensen zijn die er over vallen , er weer mensen zullen zijn die het zullen bagatelliseren.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:35:46 #77
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_78061949
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zouden die bestuurders bij het bedenken van dit soort debiele plannen nu zelf niet aanvoelen dat ze nat gaan als het naar buiten toe bekend wordt? In wat voor naïeve wereld leven die mensen?
Inderdaad, ik begrijp ook niet hoe die bestuurders dit voor zichzelf goed kunnen praten.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_78061982
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:32 schreef Corkscrew het volgende:
Even wat relativering:
  • Er is geen verband tussen de 'sneeuwbalterroristen' en de organisators van dit feest. Dat maken de VVD Gouda en de Telegraaf ervan.
  • Het budget was geen 2250, maar 1750 euro.
  • De Telegraaf is een kutkrant.
  • Artikel in de trouw erover:

http://www.trouw.nl/nieuw(...)geld_voor_feest.html

Lijkt er inderdaad op dat de Telegraaf weer eens onzin aan het vertellen is.
      † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 16:41:49 #79
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_78062280
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Elvi het volgende:
    Ik ben ook Gouwenaar (yeah, I know... ) en ik heb net de gemeente gemaild dat ik me ook heb gedragen tijdens oud&nieuw en waar en wanneer ik MIJN boekenbon kan ophalen.
    Ze zouden ook digitale post als brieven moeten behandelen dus heb je (als het goed is..) binnen 8 weken een antwoord op je vraag.
    pi_78062391
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef kipknots het volgende:

[..]

Artikel in de trouw erover:

Of Trouw natuurlijk.
    pi_78062521
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef kipknots het volgende:

[..]

Artikel in de trouw erover:

Dan begrijp ik nog niet waarom deze Marokkaanse jongeren dat geld gekregen hebben voor een feestje. Waarom niet alle jongeren van Gouda? Waarom die uitzondering maken?
    pi_78062597
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan begrijp ik nog niet waarom deze Marokkaanse jongeren dat geld gekregen hebben voor een feestje. Waarom niet alle jongeren van Gouda? Waarom die uitzondering maken?
    Ben je nou serieus?

Wat een wereldvreemde mensen hier. Beetje sneu aan het worden...
    pi_78062732
    quote:

[..]

Pure discriminatie.
    pi_78062781
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Pure discriminatie.
    pi_78062825
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Ben je nou serieus?

Wat een wereldvreemde mensen hier. Beetje sneu aan het worden...
    Ja , ben serieus, wat maakt dat Marokkaanse jongeren geld krijgen om een feestje te organiseren? Wat maakt hen de uitzondering op de andere jongeren van Gouda?
    pi_78062838
    quote:

[..]

Het was een feest van/voor Gouda-Oost, daar wonen veel Marokkanen. Bovendien is me niet helemaal duidelijk of het überhaupt wel alleen Marokkanen betreft.

Zie ook http://michel.klijmij.net(...)p-dat-het-zeer-doet/
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_78063165
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Het was een feest van/voor Gouda-Oost, daar wonen veel Marokkanen. Bovendien is me niet helemaal duidelijk of het überhaupt wel alleen Marokkanen betreft.

Zie ook http://michel.klijmij.net(...)p-dat-het-zeer-doet/
    En dan nog lijkt het mij een stuk goedkoper dan de eventuele inzet van politie / ME + kosten van vernielingen e.d. Lekker schreeuwen over keiharde repressie en de kosten verhalen op daders klinkt leuk, maar het getuigt niet echt van realiteitszin wat kosten betreft.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      dinsdag 16 februari 2010 @ 17:03:17 #88
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_78063237
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

En dan nog lijkt het mij een stuk goedkoper dan de eventuele inzet van politie / ME + kosten van vernielingen e.d. Lekker schreeuwen over keiharde repressie en de kosten verhalen op daders klinkt leuk, maar het getuigt niet echt van realiteitszin wat kosten betreft.
    dat maakt nu toch niet meer uit... hek is nou wel van de dam
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_78063247
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja , ben serieus, wat maakt dat Marokkaanse jongeren geld krijgen om een feestje te organiseren? Wat maakt hen de uitzondering op de andere jongeren van Gouda?

Waarom kregen wij, Nederlanders, vroeger een pleintje met huisje voor x euro, terwijl de anderen niks kregen?

Waarom kregen wij, Nederlanders, subsidie om een buurthuis draaiende te houden twee dagen in de week?

Waarom kregen wij, Nederlanders, via de gemeente geld om een raceteam te starten?

Wat verschilde wij nou van andere jongeren?

Marokkanen in de titel en er komen weer reacties die alleen mensen met oogkleppen op kunnen plaatsen.

1750 goed besteed (gewoon, wijkbudget oid) en niemand heeft overlast gehad en dan nog lopen mensen te zeiken. Ach, ik vind het een beetje sneu. Dit gebeurt in elk dorp, elke stad. Als je dat niet door hebt, tsja, dan ben je toch echt wereldvreemd. Ze los laten rondlopen en dan voor 25000 schade aanbrengen. Dat zien we liever.
      dinsdag 16 februari 2010 @ 17:04:10 #90
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_78063287
    Uhh, in hoeverre verschilt dit van die tientallen dorpen waar de gemeente feesten organiseert, omdat jongeren anders herrie gaan schoppen met oud en nieuw?
    pi_78063353
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef Hephaistos. het volgende:
    Uhh, in hoeverre verschilt dit van die tientallen dorpen waar de gemeente feesten organiseert, omdat jongeren anders herrie gaan schoppen met oud en nieuw?
    Dat zijn geen Marokkanen en dan is het niet meer interessant.

Mensen op Fok die alleen met oogkleppen op reageren. Geweldig!
    pi_78063742
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef Hephaistos. het volgende:
    Dat is volgens mij inderdaad vrij gebruikelijk. In de gemeente waar mijn ouders wonen doen ze dat ook al een jaar of vijf, nadat het dus vijf jaar geleden flink uit de hand was gelopen.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
    pi_78064223
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is volgens mij inderdaad vrij gebruikelijk. In de gemeente waar mijn ouders wonen doen ze dat ook al een jaar of vijf, nadat het dus vijf jaar geleden flink uit de hand was gelopen.
    Waar ik woon organiseert de gemeente elk jaar met Luilak een groot feest. Iedereen is welkom. En dat werkt prima.
    pi_78064634
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De angst om tegen ze in te gaan, terwijl de gemeente weet dat andere groepen jongeren wel erkenning voor gezag en autoriteit hebben

Bang voor represailles.
    Knowledge is power, use it wisely.
    TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
    pi_78064878
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, de gemeente organiseert het.

Zijn op die feesten ook allochtonen welkom?

Maargoed, het lijkt mij erg zuur as je als inwoner van Gouda veel overlast hebt van in dit geval criminele marokkanen en dat je als gewone burger daar je belastingcenten naar toe ziet gaan om die gasten feest te laten vieren.
      dinsdag 16 februari 2010 @ 17:41:19 #96
    279329 GSP
    Pound for pound the greatest.
    pi_78065023
    Stem PVDA mensen, dan wordt tuig beloond met 2,5K belastinggeld die jij kunt ophoesten nadat diezelfde jongens je auto hebben ondergekrast.
    I am not impressed by your performance
      dinsdag 16 februari 2010 @ 17:43:43 #97
    279329 GSP
    Pound for pound the greatest.
    pi_78065121
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Aandemur het volgende:

[..]
    Ze los laten rondlopen en dan voor 25000 schade aanbrengen. Dat zien we liever.
    O werkt dat zo? Give me the money or else? Ik had die 2,5K liever besteed aan een knokploeg die erop toe keek dat die gasten zich gedroegen. Zo niet, direct met de lange lat in die schapennekjes slaan.
    I am not impressed by your performance
    pi_78065417
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef Amos_ het volgende:

[..]

De angst om tegen ze in te gaan, terwijl de gemeente weet dat andere groepen jongeren wel erkenning voor gezag en autoriteit hebben

Bang voor represailles.
    Dat zal het wel zijn, anders valt dit niet te begrijpen.
    Maar de vraag is waarom juist aan Marokkanen? En omdát ze zich goed gedragen hebben kregen 5 Marokkaanse jongeren ook nog een boekenbon. Ik vind het zo krom.
    Laat Gouda dan een groot oudejaarsfeest organiseren voor iedereen, dan is het in Gouda-Oost-West-Zuid en Noord rustig.
    pi_78065567
    Wij Nederlandse overlastjeugd kregen vroeger een oude zeecontainer onder zeer strenge voorwaarden.

Nu krijgt de marokaanse jeugd hier een voomalig gemeentegebouw ten grote van 2ha en dat wordt ook nog helemaal ingericht. Tja verschil moet er zijn he.
    En het mooiste is, dat dit nog officieel helemaal niet bekend is omdat ze bang zijn om stemmen te verliezen.
    pi_78065964
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Waarom kregen wij, Nederlanders, vroeger een pleintje met huisje voor x euro, terwijl de anderen niks kregen?

Waarom kregen wij, Nederlanders, subsidie om een buurthuis draaiende te houden twee dagen in de week?

Waarom kregen wij, Nederlanders, via de gemeente geld om een raceteam te starten?

Wat verschilde wij nou van andere jongeren?

Marokkanen in de titel en er komen weer reacties die alleen mensen met oogkleppen op kunnen plaatsen.

1750 goed besteed (gewoon, wijkbudget oid) en niemand heeft overlast gehad en dan nog lopen mensen te zeiken. Ach, ik vind het een beetje sneu. Dit gebeurt in elk dorp, elke stad. Als je dat niet door hebt, tsja, dan ben je toch echt wereldvreemd. Ze los laten rondlopen en dan voor 25000 schade aanbrengen. Dat zien we liever.
    Je noemt allemaal dingen die voor iedereen bedoeld zijn. Dit topic gaat over straatschorum geld te doneren van de belastingbetaler, voor een feestje. Omdat ze te laf en links zijn om ze gewoon neer te knuppelen om ze wat normen en waarden bij te brengen. Jij ziet liever alle gemeentes met geld strooien oneindig lang om ze koest te houden?

En dan heb jij het over oogkleppen?

En nee we zien ze liever niet loslopen en voor 25000 schade aanrichten, we zien ze liever vertrekken. Of in ieder geval een harde aanpak ipv te buigen voor het laagste van het laagste van de samenleving.
    Man met gasten als jou zouden we de oorlog moeten winnen zeker "hier 10000 euro, alsjeblieft niks plunderen "
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')