Ik denk dat zij weten dat wanneer er mensen zijn die er over vallen , er weer mensen zullen zijn die het zullen bagatelliseren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me dus ook elke keer weer over. Staan die mensen buiten de werkelijkheid ofzo?
Inderdaad, ik begrijp ook niet hoe die bestuurders dit voor zichzelf goed kunnen praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zouden die bestuurders bij het bedenken van dit soort debiele plannen nu zelf niet aanvoelen dat ze nat gaan als het naar buiten toe bekend wordt? In wat voor naïeve wereld leven die mensen?
Artikel in de trouw erover:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:32 schreef Corkscrew het volgende:
Even wat relativering:Er is geen verband tussen de 'sneeuwbalterroristen' en de organisators van dit feest. Dat maken de VVD Gouda en de Telegraaf ervan. Het budget was geen 2250, maar 1750 euro. De Telegraaf is een kutkrant.
Ze zouden ook digitale post als brieven moeten behandelen dus heb je (als het goed is..) binnen 8 weken een antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Elvi het volgende:
Ik ben ook Gouwenaar (yeah, I know...![]()
) en ik heb net de gemeente gemaild dat ik me ook heb gedragen tijdens oud&nieuw en waar en wanneer ik MIJN boekenbon kan ophalen.
Of Trouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef kipknots het volgende:
[..]
Artikel in de trouw erover:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)geld_voor_feest.html
Lijkt er inderdaad op dat de Telegraaf weer eens onzin aan het vertellen is.
Dan begrijp ik nog niet waarom deze Marokkaanse jongeren dat geld gekregen hebben voor een feestje. Waarom niet alle jongeren van Gouda? Waarom die uitzondering maken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef kipknots het volgende:
[..]
Artikel in de trouw erover:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)geld_voor_feest.html
Lijkt er inderdaad op dat de Telegraaf weer eens onzin aan het vertellen is.
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet waarom deze Marokkaanse jongeren dat geld gekregen hebben voor een feestje. Waarom niet alle jongeren van Gouda? Waarom die uitzondering maken?
Pure discriminatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet waarom deze Marokkaanse jongeren dat geld gekregen hebben voor een feestje. Waarom niet alle jongeren van Gouda? Waarom die uitzondering maken?
Ja , ben serieus, wat maakt dat Marokkaanse jongeren geld krijgen om een feestje te organiseren? Wat maakt hen de uitzondering op de andere jongeren van Gouda?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
Wat een wereldvreemde mensen hier. Beetje sneu aan het worden...
Het was een feest van/voor Gouda-Oost, daar wonen veel Marokkanen. Bovendien is me niet helemaal duidelijk of het überhaupt wel alleen Marokkanen betreft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan nog lijkt het mij een stuk goedkoper dan de eventuele inzet van politie / ME + kosten van vernielingen e.d. Lekker schreeuwen over keiharde repressie en de kosten verhalen op daders klinkt leuk, maar het getuigt niet echt van realiteitszin wat kosten betreft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het was een feest van/voor Gouda-Oost, daar wonen veel Marokkanen. Bovendien is me niet helemaal duidelijk of het überhaupt wel alleen Marokkanen betreft.
Zie ook http://michel.klijmij.net(...)p-dat-het-zeer-doet/
dat maakt nu toch niet meer uit... hek is nou wel van de damquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan nog lijkt het mij een stuk goedkoper dan de eventuele inzet van politie / ME + kosten van vernielingen e.d. Lekker schreeuwen over keiharde repressie en de kosten verhalen op daders klinkt leuk, maar het getuigt niet echt van realiteitszin wat kosten betreft.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja , ben serieus, wat maakt dat Marokkaanse jongeren geld krijgen om een feestje te organiseren? Wat maakt hen de uitzondering op de andere jongeren van Gouda?
Dat zijn geen Marokkanen en dan is het niet meer interessant.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Uhh, in hoeverre verschilt dit van die tientallen dorpen waar de gemeente feesten organiseert, omdat jongeren anders herrie gaan schoppen met oud en nieuw?
Dat is volgens mij inderdaad vrij gebruikelijk. In de gemeente waar mijn ouders wonen doen ze dat ook al een jaar of vijf, nadat het dus vijf jaar geleden flink uit de hand was gelopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Uhh, in hoeverre verschilt dit van die tientallen dorpen waar de gemeente feesten organiseert, omdat jongeren anders herrie gaan schoppen met oud en nieuw?
Waar ik woon organiseert de gemeente elk jaar met Luilak een groot feest. Iedereen is welkom. En dat werkt prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad vrij gebruikelijk. In de gemeente waar mijn ouders wonen doen ze dat ook al een jaar of vijf, nadat het dus vijf jaar geleden flink uit de hand was gelopen.
De angst om tegen ze in te gaan, terwijl de gemeente weet dat andere groepen jongeren wel erkenning voor gezag en autoriteit hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja , ben serieus, wat maakt dat Marokkaanse jongeren geld krijgen om een feestje te organiseren? Wat maakt hen de uitzondering op de andere jongeren van Gouda?
Ah, de gemeente organiseert het.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad vrij gebruikelijk. In de gemeente waar mijn ouders wonen doen ze dat ook al een jaar of vijf, nadat het dus vijf jaar geleden flink uit de hand was gelopen.
O werkt dat zo? Give me the money or else? Ik had die 2,5K liever besteed aan een knokploeg die erop toe keek dat die gasten zich gedroegen. Zo niet, direct met de lange lat in die schapennekjes slaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Ze los laten rondlopen en dan voor 25000 schade aanbrengen. Dat zien we liever.
Dat zal het wel zijn, anders valt dit niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De angst om tegen ze in te gaan, terwijl de gemeente weet dat andere groepen jongeren wel erkenning voor gezag en autoriteit hebben
Bang voor represailles.
Je noemt allemaal dingen die voor iedereen bedoeld zijn. Dit topic gaat over straatschorum geld te doneren van de belastingbetaler, voor een feestje. Omdat ze te laf en links zijn om ze gewoon neer te knuppelen om ze wat normen en waarden bij te brengen. Jij ziet liever alle gemeentes met geld strooien oneindig lang om ze koest te houden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Waarom kregen wij, Nederlanders, vroeger een pleintje met huisje voor x euro, terwijl de anderen niks kregen?
Waarom kregen wij, Nederlanders, subsidie om een buurthuis draaiende te houden twee dagen in de week?
Waarom kregen wij, Nederlanders, via de gemeente geld om een raceteam te starten?
Wat verschilde wij nou van andere jongeren?
Marokkanen in de titel en er komen weer reacties die alleen mensen met oogkleppen op kunnen plaatsen.
1750 goed besteed (gewoon, wijkbudget oid) en niemand heeft overlast gehad en dan nog lopen mensen te zeiken. Ach, ik vind het een beetje sneu. Dit gebeurt in elk dorp, elke stad. Als je dat niet door hebt, tsja, dan ben je toch echt wereldvreemd. Ze los laten rondlopen en dan voor 25000 schade aanbrengen. Dat zien we liever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |