IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'( Eerste naam én adoratietopique *O* Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende: Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Op dinsdag 16 februari 2010 03:27 schreef Klaploper het volgende: goede vraag dit wil ik ook wel weten! mijn man sjors doet het nog steeds niet en hij is al 12
als je dochters hebt: zogauw ze geen onderbroeken meer willen dragen maar alleen nog strings , hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. bij jongetjes komt t meestal nooit meer goed helaas.
Als kinderen hun arm goed over hun hoofd kunnen leggen en dan hun oorlel kunnen pakken zijn ze groot genoeg om goed de billen af te kunnen vegen. Anders zijn ze er fysiek gewoon nog niet goed toe in staat (en ja sommige kunnen het al vanaf dat ze anderhalf zijn)
vanaf dat ze zindelijk is hebben we dat er meteen bij geleerd (2.5 jaar) In het begin gaat het natuurlijk nog niet zo goed en moet je helpen maar ze is nu 4.5 en nu doet ze het prima.
Geen idee of dit een serieuze vraag ios overigens maar toch een antwoord.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."