Ik krijg dit:quote:
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache/2.2.14 (Unix) Server at www.3fm.nl Port 80
Ah gevonden... in de pauze maar eens even opnieuw inbakken in de headerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:06 schreef Dichterbijer het volgende:
De now playing is stuk
Waar vind ik de nieuwe XML ?
Die site van LL is echt een groot drama, wilde er vorig jaar de line-up op bekijken, nooit meer wat van mij gehoordquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was al bang dat ik een zeikerd was door de nieuwe website niet mooi te vinden.Hij doet me een beetje denken aan de huidige Lowlandswebsite, blokken en onoverzichtelijk.
Het ziet er uit als een gemiddelde hyvespagina van een breezerslet met die drukke achtergrond. Daardoor veel te onrustig, ruimte weggegooid, een paar geanimeerde blokken die niet synchroon lopen, enzovoortquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was al bang dat ik een zeikerd was door de nieuwe website niet mooi te vinden.Hij doet me een beetje denken aan de huidige Lowlandswebsite, blokken en onoverzichtelijk.
http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml is de oude feed en die werkt gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah gevonden... in de pauze maar eens even opnieuw inbakken in de header
Ja ik zat te zoeken naar oudere edities maar die zijn ook onvindbaar. Gelukkig bestaat er festivalinfo.nlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die site van LL is echt een groot drama, wilde er vorig jaar de line-up op bekijken, nooit meer wat van mij gehoord![]()
quote:Getrit: 3fm site is blijkbaar nu ook voor slechtziende toegankelijk gemaakt. Blokken staan wat verder uit elkaar en lettergrootte is 25.
quote:elwinvangestel: Moet er echt aan wennen. Letters zijn soms wel heel groot, en Arial is een beetje saai eigenlijk. Playlist vind ik ook onduidelijk #3fm
quote:Viggo_en_ik_normal
JHbigbird: Mijn complimenten voor de nieuwe site van #3fm. Ziet er goed uit.
quote:rutgerontwerp: @Timvansas achtergrondafbeelding uitzetten met webdeveloper toolbar verbetert al veel. #3fm
quote:gkonings: Nieuwe #3fm site is prima, alleen die fixed background is zoooo 2003
Daar sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
Het ziet er uit als een gemiddelde hyvespagina van een breezerslet met die drukke achtergrond. Daardoor veel te onrustig, ruimte weggegooid, een paar geanimeerde blokken die niet synchroon lopen, enzovoort
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Whaha idd
http://nieuw.3fm.nl
Idd, maar alsnog te rommelig, zulke grote letters dat je drie meter van je scherm moet zitten, te veel kleuren en nouja. Niet mooi. Sorry.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... zet een achtergrond kleur achter het content gedeelte van de 3FM website en het is gelijk een stuk beter
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens... maar je moet toch ergens beginnen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd, maar alsnog te rommelig, zulke grote letters dat je drie meter van je scherm moet zitten, te veel kleuren en nouja. Niet mooi. Sorry.
True.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens... maar je moet toch ergens beginnen?
Bijvoorbeeld ja. En ik vind de site ook te smal. En Arial als lettertype... Tsja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... zet een achtergrond kleur achter het content gedeelte van de 3FM website en het is gelijk een stuk beter
[ afbeelding ]
De volgende website wordt Comic Sansquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En ik vind de site ook te smal. En Arial als lettertype... Tsja.
Qua opzet is deze nieuwe site amper anders dan de 3FM-festivalsites... En daar had ik dezelfde kritiek op.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Daar heb ik nog nooit op gekeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua opzet is deze nieuwe site amper anders dan de 3FM-festivalsites... En daar had ik dezelfde kritiek op.
Alle sites van tegenwoordig zijn dezelfde breedte om nog te kunnen passen op 1024x768, dus 'te smal' is onzin. En het lettertype moet wel leesbaar blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En ik vind de site ook te smal. En Arial als lettertype... Tsja.
Er zijn meer lettertypes dan Arial... En die zijn ook leesbaar en een stuk moderner.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle sites van tegenwoordig zijn dezelfde breedte om nog te kunnen passen op 1024x768, dus 'te smal' is onzin. En het lettertype moet wel leesbaar blijven natuurlijk.
Ik vind hem te breed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle sites van tegenwoordig zijn dezelfde breedte om nog te kunnen passen op 1024x768, dus 'te smal' is onzin. En het lettertype moet wel leesbaar blijven natuurlijk.
Die feed komt ASAP weer online. Ik geef wel even wat mensen een schop.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:07 schreef Nfct het volgende:
Iemand een nieuwe www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |