Gaaf! Mooie fotoquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef alors het volgende:
Ah Eric geeft het ook toe.
Nou tot zover mijn tvp in dit topic, tot morgen
Thnxquote:
Trustenquote:En nu ben ik echt weg![]()
das ook een compliment waard, toffe fotoquote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nope. Maar heb wel die foto gemaakt
>
Supervet!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nope. Maar heb wel die foto gemaakt
>
Geweldige plaat!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
das ook een compliment waard, toffe foto
Thnxquote:
Canon 40D met 17-40 en 70-200 f/4 objectieven. Heb ik nu een paar jaar en ben er errug tevreden overquote:
leuke fot'o's Die gast als Maxi-Cosiequote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Thnx.
Optocht fotograferen blijft altijd geweldig. Heb nog dik 300 foto's klaarstaan om online te zetten. Later deze week. Die van vorig jaar waren ook al zo kleurrijk
.
Oh nice! Ik ga als ik op kamers zit sparen voor een 50D denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Canon 40D met 17-40 en 70-200 f/4 objectieven. Heb ik nu een paar jaar en ben er errug tevreden over.
Vier foto's van Amsterdam die ik gemaakt heb voor een schoolopdracht en vier andere foto's.quote:
Yup, die blijft hilarischquote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuke fot'o's Die gast als Maxi-Cosie![]()
Ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh nice! Ik ga als ik op kamers zit sparen voor een 50D denk ik.
Nicequote:[..]
Vier foto's van Amsterdam die ik gemaakt heb voor een schoolopdracht en vier andere foto's.
Yeah!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice. Die wat je op Flickr hebt staan? Die zijn iig gaaf
.
vooral 's avonds haal je et nog wel es door elkaar jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit van Stereophonics was.Echt ik vind zoveel leuk wat op 3fm gedraaid wordt en waarvan ik dan niet eens weet wat het is.
Nouja dat niet alleen maar sowieso let ik gewoon nooit op wie het is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vooral 's avonds haal je et nog wel es door elkaar ja
hmm heb ik zelf nooit last van, als ik het leuk vind (anders boeit het me zowiezo niksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja dat niet alleen maar sowieso let ik gewoon nooit op wie het is.
Ik luister zegmaar niet echt bewust naar de radio, het staat meestal op als ik aan het computeren ben of huiswerk aan het maken. Dus dan hoor ik heel veel maar hoor ik de DJ's niet praten ofzo. Ik mis ook altijd de helft. Bij SR ook. HUH IS ER ALWEER WAT LEUKS GEBEURD?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm heb ik zelf nooit last van, als ik het leuk vind (anders boeit het me zowiezo niks) onthoud ik het vaak wel
ik doe juist het tegenovergestelde, dan heb ik niet meer door wat ik opschrijf maar weet ik precies wat er draaitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik luister zegmaar niet echt bewust naar de radio, het staat meestal op als ik aan het computeren ben of huiswerk aan het maken. Dus dan hoor ik heel veel maar hoor ik de DJ's niet praten ofzo. Ik mis ook altijd de helft. Bij SR ook. HUH IS ER ALWEER WAT LEUKS GEBEURD?
Hahaha dan doe ik het toch beter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik doe juist het tegenovergestelde, dan heb ik niet meer door wat ik opschrijf maar weet ik precies wat er draait
mja, dat wel.. ben gewoon meerdere malen op school aangekomen met namenn van liedjes en artiesten tussen mijn huiswerkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaha dan doe ik het toch beter.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mja, dat wel.. ben gewoon meerdere malen op school aangekomen met namenn van liedjes en artiesten tussen mijn huiswerk
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mja, dat wel.. ben gewoon meerdere malen op school aangekomen met namenn van liedjes en artiesten tussen mijn huiswerk
zijn die kosten zo hoogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb in twee smsjes 10 euro opgesmst.
ow ik wou al zeggen, in 2 smsjes opgemaakt dacht ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1x12 smsjes lang en 1x7 smsjes lang. En dan 25 cent per sms.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Knack, ik krijg der spontaan honger van
wie ik? ik ben er nog hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je hebt me toch niet verlaten hè?
haha, ik ga nergens heen tot 1 uur hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon je al te missen.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, ik ga nergens heen tot 1 uur hoor![]()
schitterend nummer dit hoor
lijkt er wel erg veel op, het viel me vooral op dat er geen kindjes in zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Higher Ground.
Ik dacht wat issie langzaam maar dit is niet de RHCP versie.
als je wekker door de kamer heen schalt, staat die echt te hard.. kan nooit lekker wakker zijjn lijkt me zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog even een nachtelijke TVP en dan slapen. Om 6.30 uur schalt Caravan Palace - Suzy weer door de kamer, als zijnde m'n wekker.
nog ff wachten, tis bijna afgelopenquote:
Het kost echt moeite.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog ff wachten, tis bijna afgelopen
goed hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Gefeliciteerd, Noortje!!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het spijt me !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:50 schreef Pino112 het volgende:
Jemug, 9 vd 11 posts zijn van jou
Spambeer
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het spijt me !goodmorning trouwens
.
Liedje wat Giel nu draait is briljant !!!!Aviv Geffen - It's Alright
Ja, echt leuk! ga zeker luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG!
Diggy Dex in de studio
Hallo Mexicaantje!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een hele goede maar vermoeide morgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder heeft vannacht helemaal niet meegekregen wat er gebeurde (dus dat ik mijn ouders kamer binnenstormde om ze mede te delen dat ik LL kaarten had gewonnen).En ze snapte er ook niets van dat paps aan de telefoon zat ineens.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een hele goede maar vermoeide morgen!
Gefeliciteerd met de kaartjes,,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb mijn zus blijkbaar ooit beloofd dat ik haar mee zou nemen als ik kaarten zou winnen maar dat kan ik me dus echt niet herinneren. En nu heb ik al iemand anders meegevraagd.
Ja, echt goed volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAARGOED hoe is het hier?
Zekers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een fán-tas-tisch nummer blijft dit..
Ook te boeken voor uw lezingenquote:Net terug uit Groningen. Gaf lezing aan studenten over mijn vak. Best leuk om te doen! Kan ik ook al!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/9151941320
[..]
Ook te boeken voor uw lezingen.
Hoi Brennel ! Goodmorningquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:42 schreef Brennel het volgende:
Heb ik net Winter gemist![]()
Toch een goeiemorguh!
@Noortje: gefeliciteerd met de kaarten!
hahah ik lees het nu allemaal pas terug (zit op mobiel), wat grappig, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik tik 'm wel in: je moet ook niet op je mobiel zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
hahah ik lees het nu allemaal pas terug (zit op mobiel), wat grappig, gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:42 schreef Brennel het volgende:
Heb ik net Winter gemist![]()
Toch een goeiemorguh!
@Noortje: gefeliciteerd met de kaarten!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik tik 'm wel in: je moet ook niet op je mobiel zitten.
Shit hey, hoeveel gevoel kun je in een liedje leggen... en zo zuiver ook. Zwaar kippevel hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Geniet nog maar een keer, Bren:
Hier ligt al weer een centimeter of 5-10quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:13 schreef -Hans- het volgende:
Begint hier voorzichtig te sneeuwen. Neeeee
Damn, heftigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ligt al weer een centimeter of 5-10
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ligt al weer een centimeter of 5-10
Dooit hier nu ook wel denk ik. Hoop dat het vanmiddag weg is iigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in Diemen begint het juist langzaam maar zeker weer weg te dooien. Een paar uur geleden was het hier nog een stuk witter.
Te laat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef themauster het volgende:
Oeoeoeoeoe! De splitsplinternieuwe 3FM site komt ieder moment online! via Roosmarijn op twitter
Wat was het?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Werd er vanochtend om 7.15 wakker mee. Heb m'n wekker nog nooit zo snel uitgeslagen
Ik 5,5quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
OMG, heb 10 uur geslapen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
OMG, heb 10 uur geslapen
Hij is heeeeeel tof !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef themauster het volgende:
Oeoeoeoeoe! De splitsplinternieuwe 3FM site komt ieder moment online! via Roosmarijn op twitter
Wit scherm idd...quote:
quote:Dit is de default documentroot
Als je hier bent uitgekomen zijn er twee mogelijkheden:
Iemand heeft ergens een foutje gemaakt
of, je weet precies wat je aan het doen bent
We gaan maar uit van het laatste.
quote:Dit is de default documentroot
Als je hier bent uitgekomen zijn er twee mogelijkheden:
Iemand heeft ergens een foutje gemaakt
of, je weet precies wat je aan het doen bent
We gaan maar uit van het laatste.
Ik zou nog steeds de oudequote:
Viel mij ook al op idd. Hij is zo duister!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zucht, een achtegrondfoto op die nieuwe 3FM-site.
Dat is ook een van de redenen dat ik altijd de standaard 3FM website gebruik tijdens festivals..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zucht, een achtegrondfoto op die nieuwe 3FM-site.
Volgens mij is zijn productieteam erop ingesteld dat hij 10 minuten te laat komt en ze dus gewoon zonder hem kunnen beginnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:07 schreef gerbenp het volgende:
Stenders komt trouwens ook veel laterder steeds, ik zie m op de VSR nogsteeds niet..
Bij mij is hij nu ook overbelastquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef Piles het volgende:
Kan iemand eens een screenshot plaatsen? Ben wel benieuwd, maar kan er hier niet op
Ik krijg dit:quote:
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache/2.2.14 (Unix) Server at www.3fm.nl Port 80
Ah gevonden... in de pauze maar eens even opnieuw inbakken in de headerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:06 schreef Dichterbijer het volgende:
De now playing is stuk
Waar vind ik de nieuwe XML ?
Die site van LL is echt een groot drama, wilde er vorig jaar de line-up op bekijken, nooit meer wat van mij gehoordquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was al bang dat ik een zeikerd was door de nieuwe website niet mooi te vinden.Hij doet me een beetje denken aan de huidige Lowlandswebsite, blokken en onoverzichtelijk.
Het ziet er uit als een gemiddelde hyvespagina van een breezerslet met die drukke achtergrond. Daardoor veel te onrustig, ruimte weggegooid, een paar geanimeerde blokken die niet synchroon lopen, enzovoortquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was al bang dat ik een zeikerd was door de nieuwe website niet mooi te vinden.Hij doet me een beetje denken aan de huidige Lowlandswebsite, blokken en onoverzichtelijk.
http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml is de oude feed en die werkt gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah gevonden... in de pauze maar eens even opnieuw inbakken in de header
Ja ik zat te zoeken naar oudere edities maar die zijn ook onvindbaar. Gelukkig bestaat er festivalinfo.nlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die site van LL is echt een groot drama, wilde er vorig jaar de line-up op bekijken, nooit meer wat van mij gehoord![]()
quote:Getrit: 3fm site is blijkbaar nu ook voor slechtziende toegankelijk gemaakt. Blokken staan wat verder uit elkaar en lettergrootte is 25.
quote:elwinvangestel: Moet er echt aan wennen. Letters zijn soms wel heel groot, en Arial is een beetje saai eigenlijk. Playlist vind ik ook onduidelijk #3fm
quote:Viggo_en_ik_normal
JHbigbird: Mijn complimenten voor de nieuwe site van #3fm. Ziet er goed uit.
quote:rutgerontwerp: @Timvansas achtergrondafbeelding uitzetten met webdeveloper toolbar verbetert al veel. #3fm
quote:gkonings: Nieuwe #3fm site is prima, alleen die fixed background is zoooo 2003
Daar sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
Het ziet er uit als een gemiddelde hyvespagina van een breezerslet met die drukke achtergrond. Daardoor veel te onrustig, ruimte weggegooid, een paar geanimeerde blokken die niet synchroon lopen, enzovoort
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Whaha idd
http://nieuw.3fm.nl
Idd, maar alsnog te rommelig, zulke grote letters dat je drie meter van je scherm moet zitten, te veel kleuren en nouja. Niet mooi. Sorry.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... zet een achtergrond kleur achter het content gedeelte van de 3FM website en het is gelijk een stuk beter
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens... maar je moet toch ergens beginnen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd, maar alsnog te rommelig, zulke grote letters dat je drie meter van je scherm moet zitten, te veel kleuren en nouja. Niet mooi. Sorry.
True.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens... maar je moet toch ergens beginnen?
Bijvoorbeeld ja. En ik vind de site ook te smal. En Arial als lettertype... Tsja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... zet een achtergrond kleur achter het content gedeelte van de 3FM website en het is gelijk een stuk beter
[ afbeelding ]
De volgende website wordt Comic Sansquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En ik vind de site ook te smal. En Arial als lettertype... Tsja.
Qua opzet is deze nieuwe site amper anders dan de 3FM-festivalsites... En daar had ik dezelfde kritiek op.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Daar heb ik nog nooit op gekeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua opzet is deze nieuwe site amper anders dan de 3FM-festivalsites... En daar had ik dezelfde kritiek op.
Alle sites van tegenwoordig zijn dezelfde breedte om nog te kunnen passen op 1024x768, dus 'te smal' is onzin. En het lettertype moet wel leesbaar blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En ik vind de site ook te smal. En Arial als lettertype... Tsja.
Er zijn meer lettertypes dan Arial... En die zijn ook leesbaar en een stuk moderner.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle sites van tegenwoordig zijn dezelfde breedte om nog te kunnen passen op 1024x768, dus 'te smal' is onzin. En het lettertype moet wel leesbaar blijven natuurlijk.
Ik vind hem te breed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle sites van tegenwoordig zijn dezelfde breedte om nog te kunnen passen op 1024x768, dus 'te smal' is onzin. En het lettertype moet wel leesbaar blijven natuurlijk.
Die feed komt ASAP weer online. Ik geef wel even wat mensen een schop.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:07 schreef Nfct het volgende:
Iemand een nieuwe www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml ?
quote:new 3fm website http://bit.ly/12U3oo look and feel and almost a copy of the bbc http://bit.ly/NBH7 also like the radio program's....
Michiel moet eens ophouden met zeuren en accepteren dat Disney niet heilig is...quote:metmichiel
BELLEN MET FILMKENNER EDGAR OVER ALICE IN WONDERLAND: Al maanden verheug ik me op de bioscoopfilm Alice In Wonderl... http://bit.ly/9c3qb9
29 minutes ago from twitterfeed
http://www.3fm.nl/ajax/nowplayingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die feed komt ASAP weer online. Ik geef wel even wat mensen een schop.
Hmm... wat word het nu...dalet.xml of deze drie...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/ajax/nowplaying
http://www.3fm.nl/api/header/nowonair
http://www.3fm.nl/api/header/nowplaying-laatste5
doet wonderen
Idd. Wie interesseert dat nou?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Michiel moet eens ophouden met zeuren en accepteren dat Disney niet heilig is...
Ik kan de bioscopen anders wel snappen... zij willen die films vertonen en er aan verdienen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Michiel moet eens ophouden met zeuren en accepteren dat Disney niet heilig is...
Ik vind het argument van Disney ook best valide: in de bioscoop zie je de film in 3D. Op DVD niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik kan de bioscopen anders wel snappen... zij willen die films vertonen en er aan verdienen...
Dat wist ik een maand geleden al hoor, maar dat ging ik toen natuuriljk niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef hole1988 het volgende:
Nou sirolf had ik toch gelijk met de header die ik een maand geleden had gevonden
http://www.erwinderuiter.nl/3fm/header/
De dalet.xml zou ASAP weer online moeten komen. Kwestie van wachten dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmm... wat word het nu...dalet.xml of deze drie...
Met http://www.3fm.nl/api/header/nowplaying-laatste5 kan je nog meer, inclusief start/stop tijden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef Nfct het volgende:
Geweldig! www.3fm.nl/ajax/nowplaying.. precies wat ik zocht!
Dan is dat nog geen reden om internationale afspraken aan je laars te lappen..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind het argument van Disney ook best valide: in de bioscoop zie je de film in 3D. Op DVD niet.
Het groto logo staat ook gewoon op http://www.omroep.nl/logo hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:01 schreef hole1988 het volgende:
Leuke Foto
http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/172/w1000_
Dj foto's
1000x1000 http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/189/w1000_ t/m http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/215/w1000_
1000x666 http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/216/w1000_ t/m http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/247/w1000_
1000x633 http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/249/w1000_ t/m http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/275/w1000_
en een fatsoenlijke 3fm logo
http://www.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/300/w1000_
Padapapapapampampa!quote:
ik denk dat ze zoveel mogelijk dezelfde tijdsschema's willen vasthouden, dus ik zie et niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:17 schreef -Hans- het volgende:
Waarom nou weer Bart A?! Laat Rudy nou eens wat vaker invallen...
lolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Kon er ook nog wel bij, na dat verschrikkelijke Wonderwall
daar ben ik dan weer allergisch voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er compleet allergisch voor
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Brennel het volgende:
I'M A FIRESTARTAH, TWISTED FIRESTARTAH! Whooooooo pow pow pow! [ afbeelding ]
Da's een end weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |