quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Ik heb altijd wel enige sympathie voor Peter gehad, tijdens de bunker maar ook bijvoorbeeld in de periode dat hij zich hier op Fok aan het "verdedigen" was tegen alle aantijgingen, aangaande zijn gedrag richting Renate, etc. Hij ging er toch maar staan voor zitten. Ja, ik vind hem zo nu en dan best vermakelijk
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is precies wat je zegt: ieder circus heeft een clown nodig.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth zou met Jolanda een persbericht gaan schrijven, toen waren ze ineens een nieuw programma aan het voorbereiden, toen ging het over het verplaatsen van bureaus en nu weer min of meer over de personele bezetting van dat programma. En o ja, je moet natuurlijk ook even een mailtje sturen aan de mensen dat ze aanwezig dienen te zijn.
En nu tot in detail de boodschappenlijst voor die dag?
Nee, ik ben in het algemeen alles behalve hulpvaardig op de chatquote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben jij Freakolympics op de chat en hielp je op afstand Marian met geluid uittesten?
De mastermindquote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido denkt de oplossing te hebben voor het gebrek aan microfoons door de groep op te delen in 5 groepen van 3. Dan hebben ze 3 microfoons nodig per setting, dan is het voor elkaar
Alle grote partijen doen mee volgens Liesbeth, dus de rest komt dan ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
hebben de andere partijen al een toezegging gedaan dat ze komen?
Denk zelfs dat ze nog niet eens uitgenodigd zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
hebben de andere partijen al een toezegging gedaan dat ze komen?
Ik hoop dat iemand het heeft opgenomen. Wij hebben het niet, dus als iemand het wil uploaden, heel graag!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Even vergeten hoe Johan gigantisch uit zijn plaat ging richting de chat???
Filmpje????
Ja en hij bedacht dan ook maar dat ze de geluidsman niet van tevoren vertelllen wie welke zender heeft. Dat ziet hij wel aan zijn metersquote:
Jij lurkt alleen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Jian het volgende:
Nee, ik ben in het algemeen alles behalve hulpvaardig op de chat![]()
Nee, ik heb gemaildquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Goh ze zijn weer live in beeld inkantoortje, komt Johan er misschien aan gerend dat ze gauw de camara op hun snuffert zetten???
ah ik snap de tactiek nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle grote partijen doen mee volgens Liesbeth, dus de rest komt dan ook.
Tnxquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik snap de tactiek nu.
ze komen allemaal, liesbeth maakt ze kwijt en johan wint de verkiezingen bij gebrek aan tegenpartijen
Hee, ik niet hèquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En iedereen me heul voor gek verklaren tijdens de Bunker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |