quote:
idereen is em verdomme gepeerdquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier btw....is het carrrrnaval ofzo?
Daar zit ik me ook al over te verbazen. Was het gister en eergister dan ook zo rustig?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier btw....is het carrrrnaval ofzo?
Wel rustiger....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zit ik me ook al over te verbazen. Was het gister en eergister dan ook zo rustig?
Ik zou bijijijijna zeggen 'I wish.'quote:
Dat deden ze ook, maar dit onderdeel is iets meer basic.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was douchen![]()
Ik gok op het molesteren van je carrrrnavalsoutfit, zodat je volgend jaar tenminste niet weer heen gaat
Je ONDERBROEK!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook, maar dit onderdeel is iets meer basic.![]()
Ik vond het wel lief, hoe ze hielpen de was van de verwarming te halen. Kledingstukken overal.
NEE VROUW!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je ONDERBROEK!![]()
Nou, fijn dat ik het weet, kan ik nu met een gerust hart op bedje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |