en dan moet ik toch even zeggen dat de tag door BerryV de wereld in is geholpen... En hoe.. Druk vannacht!quote:
Wat is er onoverzichtelijk aan de web-versie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
seesmic werkt ook prima hoor
Ik vind web lang niet zo overzichtelijk als ik eerlijk ben.
dat je bijv mensen die naar je een bericht sturen maar die jij niet volgt niet in je timeline krijgt.. dat je zoekresultaten niet netjes in een kolom naast je timeline kan krijgen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat is er onoverzichtelijk aan de web-versie?
Ik bekijk regelmatig mn mentions, en zoeken doe ik (bijna) niet..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je bijv mensen die naar je een bericht sturen maar die jij niet volgt niet in je timeline krijgt.. dat je zoekresultaten niet netjes in een kolom naast je timeline kan krijgen...
Is het al weer maandag!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zal geen domme vragen meer stellen.
Maandag is niet nadenk dag.
uhhhh que?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is het al weer maandag!
The ufck!
ik heb mn mentions gewoon op mn scherm als ik mn timeline ook zie... en heb 3 zoek resultaten die ook netjes op mijn scherm komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bekijk regelmatig mn mentions, en zoeken doe ik (bijna) niet..
Hootsuite?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Hier nog mensen die met collega's onder een gezamelijk organisatie-account twitteren?
Zo ja, met welke software?
Cotweet blijft nog wat behelpen.
Hmm, da's een client die geïnstalleerd moet worden zie ik? Dat gaat onze ICT niet leuk vinden.quote:
quote:Ik heb net Hart van Nederland en Show Nieuws gekeken. GODMILJAAR! man man man. Was ik maar dood.
heb je dit ook al op twitter gevraagd, in kantooruren? Ik heb de ervaring dat binnen no time er 5 a 6 antwoorden op je worden afgevuurd, zeker als je een hashtag als #durftevragen erbij gooit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Hier nog mensen die met collega's onder een gezamelijk organisatie-account twitteren?
Zo ja, met welke software?
Cotweet blijft nog wat behelpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |