AC 2 is wel heel gaaf dat zeker!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat zijn triple A games toch zwaar voor je he
Gelijke hoogte als Mario Galaxyquote:
Correct Rossdalequote:Op maandag 22 februari 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Je snapt dat sidemissions er zijn om een game te verlengen he? Je kiest er zelf voor om ze toen doen, of alleen de storymissions uit te voeren. Als je een game te lang vind en je doet meer dan de main missies dan ligt het volledig aan jezelf.
Had ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AC 2 is wel heel gaaf dat zeker!
Maar ik vind hem te lang ofzoIk heb in het begin alles gedaan en gezocht en die side missies gedaan maar dan komt er echt geen eind aan
![]()
Ben denk al 20 uur bezig en nog pas op 2/3 ofzo![]()
Omdat deel 1 saai werd gevonden hebben ze in deel 2 te veel dingen willen stoppen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Had ik ookHij duurde echt té lang voor mij. Verder wel een goede game hoor.
Gast.. waarom doe je dit nou?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Metro 2033
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van mij mocht ie juist net iets langer.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Had ik ookHij duurde echt té lang voor mij. Verder wel een goede game hoor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef speknek het volgende:
Ik ben verziekt door ME2. Net begonnen aan Batman, en ja, toffe game, maar ik irriteer me de hele tijd aan hun houten gezichten.
Gamen is nooit meer hetzelfde na ME2...
Een tientje incluis AQquote:Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Tief maar op kut AC 2 net met die gare vliegmachine liggen vliegen stom ding.
Op hoeveel % ben ik nu ongeveer?
Tuurlijk wel, je kan toch altijd weer terug naar dat moment?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je moet dan wel een achievement halen aq! Anders kan het niet meer!
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ondanks dat je een goed jong bent krijg je toch deze van me >>>>>
Het word AQuila weer te moeilijk dus hoppa het is een tyfusgamequote:Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Tief maar op kut AC 2 net met die gare vliegmachine liggen vliegen stom ding.
Op hoeveel % ben ik nu ongeveer?
Ach moeilijk is het niet gewoon klote gemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 17:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het word AQuila weer te moeilijk dus hoppa het is een tyfusgame
Nope! Want is vanwege de main verhaallijn! De rest kun je erna nog halen!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan toch altijd weer terug naar dat moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |