abonnement Unibet Coolblue
pi_78022096
Ik wil graag verlichting voor m'n aanrecht, gemonteerd onder de keukenkastjes. Het gaat om 2 of 3 lampjes.

Nu trek ik liever geen stroomkabel, dat is lelijk. Batterijen kosten bij de Ikea geen drol dus het mag ook best wel wat verbruiken. LED lijkt me de meest logische optie gezien het verbruik? Een halogeenlamp trekt in 3 minuten m'n batterij leeg ben ik bang

Zie door de bomen het bos niet meer.. heeft iemand zoiets en werkt het goed? Meld het hier
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:30:25 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78022352
Ik zou er zelf nooit voor kiezen, om de komende 10-30 jaar regelmatig batterijen te moeten vervangen... Kan je nergens een kabel wegwerken? Desnoods aan de andere kant van de muur?
censuur :O
pi_78022529
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zou er zelf nooit voor kiezen, om de komende 10-30 jaar regelmatig batterijen te moeten vervangen... Kan je nergens een kabel wegwerken? Desnoods aan de andere kant van de muur?
De kabel kan ik wel wegwerken, maar heb geen stopcontact boven m'n keuken.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 18:16:53 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_78025063
Een heel goed alternatief kan de osram dot-it zijn, een energiezuinige ledlamp op 3-AAA-batterijen die opzich helemaal niet leijk is. En tot 100 uur meegaat.



Meer info te vinden op : http://www.osram.nl/osram(...)ds/DOT-it/index.html
quote:
DOT-it CLASSIC

DOT-it CLASSIC – het geniale heldere licht voor overal. De meegeleverde plakstripstrook, magneet en velcrostrip bieden verschillende bevestigingsmogelijkheden voor dit polyvalente talent. Dankzij de bajonetsluiting kunnen de batterijen nu nog makkelijker en sneller worden verwisseld – zonder gereedschap. Naast het bed als nachtlamp, lezen in de auto, op schooltassen voor de veiligheid, op kledij als accessoire, in de garage, voorraadkast, tent, op zolder, in de kast, op het rek. Welk licht u ook nodig hebt, de DOT-it CLASSIC is de oplossing!

DOT-it LINEAR

Hetzelfde principe als de DOT-it CLASSIC, maar bij de DOT-it LINEAR zorgt de lineaire opstelling van de LED voor een bredere spreiding van het licht – en dat biedt nieuwe mogelijkheden dankzij deze mobiele lamp.

DOT-it LINEAR VARIO

De DOT-it LINEAR VARIO biedt tweewegs LED verlichting in een lineaire opstelling voor een groter verlicht oppervlak. De reflector wordt bediend door een toetssensor en kan in twee richtingen worden gekanteld voor een precieze lichtstraal. De batterijen worden vervangen via de bajonetsluiting. De magnetische, zelfklevende en velcromogelijkheden bieden een grotere flexibiliteit voor montage
pi_78047222
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Een heel goed alternatief kan de osram dot-it zijn, een energiezuinige ledlamp op 3-AAA-batterijen die opzich helemaal niet leijk is. En tot 100 uur meegaat.

[ afbeelding ]

Meer info te vinden op : http://www.osram.nl/osram(...)ds/DOT-it/index.html
[..]
Dit is wat ik zocht, bedankt!
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_78069707
100 uur is niks.. das zo leeg
kabeltje trekken kan wel hoor maar je moet het dan ook wel willen en dan kan het heus wel mooi worden
batterijen zijn zo cheap-ass
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')