Neeequote:Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Dirkh moet gewoon oprotten van fok, zuurpruim dat het is!
Stiekum hou je van hem?quote:
Paul kan heel irritant zijn maar dirkh is gewoon zielig. Zoals hij zit te F5-en op zoek naar een Paultopic, kom op he. Over geen leven hebben gesproken.quote:
Dirk is verliefd op Paulquote:Op maandag 15 februari 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul kan heel irritant zijn maar dirkh is gewoon zielig. Zoals hij zit te F5-en op zoek naar een Paultopic, kom op he. Over geen leven hebben gesproken.
Nou dat doet ie maar ergens anders. Misselijkmakende lamlul dat het isquote:
Laten we het netjes houden jongens, ik wil me niet verlagen tot het taalgebruik van oom Dirkhquote:Op maandag 15 februari 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat doet ie maar ergens anders. Misselijkmakende lamlul dat het is
Jah, hij kreeg een ernstige oogontsteking en de volgende dag was hij dood.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:06 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Is je hamster dood? Die in de pan zat?
Ahh noes, Muffin is niet meerquote:Op maandag 15 februari 2010 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, hij kreeg een ernstige oogontsteking en de volgende dag was hij dood.
Jouw aanhang bestaat uit die ordinaire vloekende schreeuwlelijkerdsquote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Wat ik nog even kwijt wou trouwens!
Waarom wordt Remlof aangevallen terwijl hij zich gewoon normaal gedraagt op het forum? Waarom moeten de normale mensen op fok leiden onder de ordinaire vloekende schreeuwlelijkerds?
Dat was hem
Eensch, ik snap alle kritiek op Remlof niet echt!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Waarom wordt Remlof aangevallen terwijl hij zich gewoon normaal gedraagt op het forum? Waarom moeten de normale mensen op fok leiden onder de ordinaire vloekende schreeuwlelijkerds?
Dat was hem
Omdat het leek dat remlof partij koos voor jou en dat kan dirkhje niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Waarom wordt Remlof aangevallen terwijl hij zich gewoon normaal gedraagt op het forum? Waarom moeten de normale mensen op fok lijden onder de ordinaire vloekende schreeuwlelijkerds?
Dat was hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |