geen idee...ik geef alleen maar door...misschien is het voor sommige mensen wat moeilijk om te volgen...maar raar is hett wel want over het algemeen chat er maar zo'n gemiddeld groepje van 20 man...met hier en daar een uitschieter...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:32 schreef Gert het volgende:
Wat is de gedachte achter verschillende chatrooms?
En wat is er tegen lurkers?
Uhuh. Ja ik snap dat jij slechts de boodschapper bent hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee...ik geef alleen maar door...misschien is het voor sommige mensen wat moeilijk om te volgen...maar raar is hett wel want over het algemeen chat er maar zo'n gemiddeld groepje van 20 man...met hier en daar een uitschieter...
Ja in de trant van het gaat voor sommigen te snel...maar ik geloof niet echt dat dat de reden is...ik denk persoonlijk...persoonlijk he...dat ze willen probren het zogenoemde rellen te voorkomen..iets anders kan ik me gewoon niet bedenken...Het getuigd van slecht inzicht imo want de chat is 85% het belangrijkste gedeelte van SV..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Ja ik snap dat jij slechts de boodschapper bent hoor.
Maar misschien dat er iets over de gedachte erachter was gezegd.
Je mag wel lurken, maar dan alleen ingelogdquote:Op zondag 14 februari 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
OnStream gebeurd niets meer en dottey licht de chat in dat er naar alle waarschijnlijkheid verschillende chatrooms gaan komen met eem max tot 30 personen..."' Lurkers'' zijn dan niet meer welkom....Het gebeuren wordt dus onvriendelijk gemaakt...want van de'' lurkers'' moet men het hebben...nee gaat helemaal de goede kant daarop bij de SV...wordt echt rekening gehouden met de'' kijker''![]()
Lurken doe je dus anoniem...niet ingelogdquote:Op zondag 14 februari 2010 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je mag wel lurken, maar dan alleen ingelogd
Nee, omdat ze natuurlijk denken dat er strakjes over de 400 chatters zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja in de trant van het gaat voor sommigen te snel...maar ik geloof niet echt dat dat de reden is...ik denk persoonlijk...persoonlijk he...dat ze willen probren het zogenoemde rellen te voorkomen..iets anders kan ik me gewoon niet bedenken...Het getuigd van slecht inzicht imo want de chat is 85% het belangrijkste gedeelte van SV..
Dat kan.. Lurken is gewoon meekijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lurken doe je dus anoniem...niet ingelogd
Het is gewoon verteld toen ik er was met de stream op mijn giecheltje..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:
Waarom breng jij eigenlijk dat ''nieuws'' naar buiten? johan gaat al over de rooie als Peter verteld dat ze in een tv programma zitten....
Zou best kunnen, tztquote:Op zondag 14 februari 2010 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, omdat ze natuurlijk denken dat er strakjes over de 400 chatters zitten
Psies....en ik zet het weer hier neer wat jij daar verteld...maar denk je dat johan al wilt dat dit nu naar buiten komt?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan.. Lurken is gewoon meekijken.
ingelogt of niet..
Maar goed.. dat is niet mijn planIk hoorde het alleen maar Liesbeth vertellen..
Ik denk eerlijk waar dat het er geen 400 gaan worden...dit is toch wel een max en das niet erg...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, tzt, maar ik worstel nog wat met mirc, kut-lettertype en geen tijden
och! gaan we gewoon toch gezellie met zijn allen in 1 room zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is gewoon verteld toen ik er was met de stream op mijn giecheltje..
Aangezien Liesbeth niet goed te volgen was.. vertelde ik het nog eens gezellig op de chat![]()
Zodat er weet is van de verschillende rooms enzo![]()
Althans dat het in de planning staat! Maar ja.. termijn enzo.. dat kon ze niet vertellen.
Ach dolle dwaze plannen van SV, komt waarschijnlijk helemaal niets van. Net zomin als vam al die andere plannen..........quote:Op zondag 14 februari 2010 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
och! gaan we gewoon toch gezellie met zijn allen in 1 room zittenmochten er meer als 30 zijn dan wisselen we gewoon af
Tis misselijkmakendquote:Op maandag 15 februari 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
Gos, al dagen deed onze grote vriend niets, maar dan ook echt niets aan zijn eigen Vlemmix site. Maar deze kans kon hij toch niet voorbij laten gaan. Ik ga niet kopieren en plakken, maar dit vond Sly dus byzonder vermeldenswaardig. Wie is hier nu ontzettend sneu dan???
http://studiovlemmix.nowlive.eu/nieuws/20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |