abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78003482
Komt u maar

Dit is de COS, commentaar op streams. Hier kijken we naar de Studio Vlemmix stream, die te zien is op

http://streams.selfip.com/sv.asp

of

http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html

Momenteel ligt de stream eruit zwart beeld.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_78003634
en weer beeld
pi_78003673
Laysa meld, er is weer beeld
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_78004153
En weer zwart
pi_78004278
* Dottey meldt zich
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_78004799
OnStream gebeurd niets meer en dottey licht de chat in dat er naar alle waarschijnlijkheid verschillende chatrooms gaan komen met eem max tot 30 personen..."' Lurkers'' zijn dan niet meer welkom....Het gebeuren wordt dus onvriendelijk gemaakt...want van de'' lurkers'' moet men het hebben...nee gaat helemaal de goede kant daarop bij de SV...wordt echt rekening gehouden met de'' kijker''
pi_78004922
En zo is weer een lange spannende enerverende dag voorbij in SV
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 23:32:16 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78004951
Wat is de gedachte achter verschillende chatrooms?
En wat is er tegen lurkers?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_78005035
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:32 schreef Gert het volgende:
Wat is de gedachte achter verschillende chatrooms?
En wat is er tegen lurkers?
geen idee...ik geef alleen maar door...misschien is het voor sommige mensen wat moeilijk om te volgen...maar raar is hett wel want over het algemeen chat er maar zo'n gemiddeld groepje van 20 man...met hier en daar een uitschieter...
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 23:37:44 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78005243
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:

[..]

geen idee...ik geef alleen maar door...misschien is het voor sommige mensen wat moeilijk om te volgen...maar raar is hett wel want over het algemeen chat er maar zo'n gemiddeld groepje van 20 man...met hier en daar een uitschieter...
Uhuh. Ja ik snap dat jij slechts de boodschapper bent hoor.
Maar misschien dat er iets over de gedachte erachter was gezegd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_78005388
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Uhuh. Ja ik snap dat jij slechts de boodschapper bent hoor.
Maar misschien dat er iets over de gedachte erachter was gezegd.
Ja in de trant van het gaat voor sommigen te snel...maar ik geloof niet echt dat dat de reden is...ik denk persoonlijk...persoonlijk he...dat ze willen probren het zogenoemde rellen te voorkomen..iets anders kan ik me gewoon niet bedenken...Het getuigd van slecht inzicht imo want de chat is 85% het belangrijkste gedeelte van SV..
pi_78005560
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
OnStream gebeurd niets meer en dottey licht de chat in dat er naar alle waarschijnlijkheid verschillende chatrooms gaan komen met eem max tot 30 personen..."' Lurkers'' zijn dan niet meer welkom....Het gebeuren wordt dus onvriendelijk gemaakt...want van de'' lurkers'' moet men het hebben...nee gaat helemaal de goede kant daarop bij de SV...wordt echt rekening gehouden met de'' kijker''
Je mag wel lurken, maar dan alleen ingelogd
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_78005589
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

Je mag wel lurken, maar dan alleen ingelogd
Lurken doe je dus anoniem...niet ingelogd
pi_78005631
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja in de trant van het gaat voor sommigen te snel...maar ik geloof niet echt dat dat de reden is...ik denk persoonlijk...persoonlijk he...dat ze willen probren het zogenoemde rellen te voorkomen..iets anders kan ik me gewoon niet bedenken...Het getuigd van slecht inzicht imo want de chat is 85% het belangrijkste gedeelte van SV..
Nee, omdat ze natuurlijk denken dat er strakjes over de 400 chatters zitten
pi_78005673
Waarom breng jij eigenlijk dat ''nieuws'' naar buiten? johan gaat al over de rooie als Peter verteld dat ze in een tv programma zitten....
pi_78005690
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Lurken doe je dus anoniem...niet ingelogd
Dat kan.. Lurken is gewoon meekijken.

ingelogt of niet..

Maar goed.. dat is niet mijn plan Ik hoorde het alleen maar Liesbeth vertellen..
pi_78005758
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:
Waarom breng jij eigenlijk dat ''nieuws'' naar buiten? johan gaat al over de rooie als Peter verteld dat ze in een tv programma zitten....
Het is gewoon verteld toen ik er was met de stream op mijn giecheltje..
Aangezien Liesbeth niet goed te volgen was.. vertelde ik het nog eens gezellig op de chat

Zodat er weet is van de verschillende rooms enzo
Althans dat het in de planning staat! Maar ja.. termijn enzo.. dat kon ze niet vertellen.
pi_78005760
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nee, omdat ze natuurlijk denken dat er strakjes over de 400 chatters zitten
Zou best kunnen, tzt , maar ik worstel nog wat met mirc, kut-lettertype en geen tijden
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
pi_78005776
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dat kan.. Lurken is gewoon meekijken.

ingelogt of niet..

Maar goed.. dat is niet mijn plan Ik hoorde het alleen maar Liesbeth vertellen..
Psies....en ik zet het weer hier neer wat jij daar verteld...maar denk je dat johan al wilt dat dit nu naar buiten komt?
pi_78005820
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Zou best kunnen, tzt , maar ik worstel nog wat met mirc, kut-lettertype en geen tijden
Ik denk eerlijk waar dat het er geen 400 gaan worden...dit is toch wel een max en das niet erg...
  zondag 14 februari 2010 @ 23:56:42 #21
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_78006105
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het is gewoon verteld toen ik er was met de stream op mijn giecheltje..
Aangezien Liesbeth niet goed te volgen was.. vertelde ik het nog eens gezellig op de chat

Zodat er weet is van de verschillende rooms enzo
Althans dat het in de planning staat! Maar ja.. termijn enzo.. dat kon ze niet vertellen.
och! gaan we gewoon toch gezellie met zijn allen in 1 room zitten mochten er meer als 30 zijn dan wisselen we gewoon af
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_78007052
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:56 schreef snetje het volgende:

[..]

och! gaan we gewoon toch gezellie met zijn allen in 1 room zitten mochten er meer als 30 zijn dan wisselen we gewoon af
Ach dolle dwaze plannen van SV, komt waarschijnlijk helemaal niets van. Net zomin als vam al die andere plannen..........
Bovendien, ik wil best inloggen om te kunnen lurken hoor
pi_78007071
Is dit Liesbeth die zich heeft opgemaakt?

woef
pi_78007170
Gos, al dagen deed onze grote vriend niets, maar dan ook echt niets aan zijn eigen Vlemmix site. Maar deze kans kon hij toch niet voorbij laten gaan. Ik ga niet kopieren en plakken, maar dit vond Sly dus byzonder vermeldenswaardig. Wie is hier nu ontzettend sneu dan???

http://studiovlemmix.nowlive.eu/nieuws/20
pi_78007240
quote:
Op maandag 15 februari 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
Gos, al dagen deed onze grote vriend niets, maar dan ook echt niets aan zijn eigen Vlemmix site. Maar deze kans kon hij toch niet voorbij laten gaan. Ik ga niet kopieren en plakken, maar dit vond Sly dus byzonder vermeldenswaardig. Wie is hier nu ontzettend sneu dan???

http://studiovlemmix.nowlive.eu/nieuws/20
Tis misselijkmakend ...maar wel tekend...totaal geen ene flikker gevoel in dat grote lijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')