Laten we de DSM IV er eens bij pakken.. ahah, meneer.. ik zie symptomen van ADD, Borderline en PTSS.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:01 schreef Keltie het volgende:
Oeh, als ik mij er toe kan zetten dan ook maar eens die E-penis vergrotende factoren invullen
Vanochtend eens gebruik gemaakt van Dr. Google ... Dat is ook nooit grappig, die trapt je nl even verder het dal in.
Symptonen, die ik vertoon:
[..]
En dan propt Dr. Google je gelijk richting overspannen/ depressie
Daarvoor ben ik geen ambtenaar geworden
Ff ergens een rukkie aangeven, is goed voor de slaapopwekkingquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Slaap al zo'n 2 jaar bij m'n vriendin.. Tis vanaf 1 februari alleen ook officieel voor de gemeente
Goed slapen? Mjah.. Lig altijd wel redelijk lang (half uur - uur) wakker, maar dat doe ik al vanaf dat ik mij kan herinneren. Lig er tegenwoordig wel vroeger op (22.30 ipv 23.30).
Maar of ik ook goed slaap, tjah.. Als je sochtends wakker word met het idee dat iemand de douche heeft aangezet
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ff ergens een rukkie aangeven, is goed voor de slaapopwekking
Doen we niet aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Laten we de DSM IV er eens bij pakken.. ahah, meneer.. ik zie symptomen van ADD, Borderline en PTSS.
Dat geeft niets hoor, daar hebben wij pilletjes voor![]()
Mjah, volgens mij doe ik dit allemaal... Alleen dat laatste is afentoe lastig.. Zeker als je constant op een randje van de irritatiegrens loopt.quote:Sport/Beweeg beter/harder, eet wat gezonder/regelmatiger en maak je vooral niet druk!
M'n, normale, uitlaatklep word op dit moment onmogelijk gemaakt door het weer (voetbal).quote:Als je ergens, bewust of onbewust, mee zit.. zoek een uitlaatklep en ventileer jezelf. En eet en drink goed.
Nee. Mede omdat ik, na m'n eerste keer stoppen, enorm last had van een slechte nachtrust, overmatig transpiratie en dergelijke.quote:Ben je gestopt met blowen?
je zit vaak bij Feyenoord?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doen we niet aan
[..]
Mjah, volgens mij doe ik dit allemaal... Alleen dat laatste is afentoe lastig.. Zeker als je constant op een randje van de irritatiegrens loopt.
Dan zit je toch een beetje tegen overspannen of een depressie aan te hikkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doen we niet aan
[..]
Mjah, volgens mij doe ik dit allemaal... Alleen dat laatste is afentoe lastig.. Zeker als je constant op een randje van de irritatiegrens loopt.
[..]
M'n, normale, uitlaatklep word op dit moment onmogelijk gemaakt door het weer (voetbal).
[..]
Nee. Mede omdat ik, na m'n eerste keer stoppen, enorm last had van een slechte nachtrust, overmatig transpiratie en dergelijke.
Juist daar zit ik niet op de irritatiegrens, aangezien je daar al je frustraties ten alle tijden kan en mag ventileren... Mits Frankie er niet bij is natuurlijkquote:
Dank je, ik krijg namelijk geen korting op gas, ook al ben je medewerker van een energiebedrijfquote:
Die heb ik ieder jaar jahquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar het is een simpele winterdepressie (denk ik).
Stukje vitamine D te kort.
De rekening zal thuis gestuurd worden
Wat ook voor rust kan zorgen, is niet te denken dat je dingen Moet doen (als zijnde een verplichting) maar zaken die je wilt doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die heb ik ieder jaar jah
Zal het inderdaad zijn, met daarop de nodige privézaken waar ik niet aan toe kom ( waarvan de stapel steeds hoger word) wat het zal versterken.
Bij mij helpt structureren altijd erg goed; Zet op een rijtje welke zaken je je zorgen over maakt en bekijk vervolgens per punt waar je nu invloed op uit kunt oefenen. Dingen waar je nu niets mee kunt (maar bv. volgende week weer wel) zet je in je hoofd on hold. Dat geeft rustquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Keltie het volgende:
Dat hoort wel een beetje bij de winter helaasquote:M'n, normale, uitlaatklep word op dit moment onmogelijk gemaakt door het weer (voetbal).
Ben ik de enige die dit zietquote:Nee. Mede omdat ik, na m'n eerste keer stoppen, enorm last had van een slechte nachtrust, overmatig transpiratie en dergelijke.
Ik begon het al bijna te missen!quote:
lekkere veldslag daar. Piste is een ijsbaan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJshockey
Nu Afdaling vrouwen met Lindsey Vonn
nee ik zag het ook al, maar als je dat al niet herkent als ontwenning, dan hou ik mijn mond welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |