abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:50:10 #201
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_79786798
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:44 schreef Slayage het volgende:
Fragile Dreams gaat em ook niet worden

http://www.eurogamer.net/(...)e-moon-review?page=1
IGN is positiever. Al is het zo te zien geen topper.

En iemand op Twiekers is er zo te zien wel blij mee.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Redactie Games woensdag 31 maart 2010 @ 16:43:35 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_79794207
Na wat daagjes Red Steel 2 gespeeld te hebben met de Wii Motion+ moet ik toch wel zeggen dat ik het steeds toffer begin te vinden. Gevechten worden echt moeilijk en het is niet meer klakkeloos gaan zwaaien met je zwaard anders ga je gewoon dood, alleen heel die western/Samurai setting doet me niet zoveel..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_79800647
quote:
Steen rol Mario OMFG.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:04:42 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79807792
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Steen rol Mario OMFG.
Spoilerklootzak
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held woensdag 31 maart 2010 @ 22:07:33 #206
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_79807972
Het verhaal van Galaxy 2 is ook al grotendeels uitgelekt.
(Speciaal voor Notorious_Roy in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:11:40 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79808208
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verhaal van Galaxy 2 is ook al grotendeels uitgelekt.
(Speciaal voor Notorious_Roy in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zat (na 2 jaar is het geen spoiler meer )

Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_79809507
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zat (na 2 jaar is het geen spoiler meer )

Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.
Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?

Ik kan wel begrijpen dat het leuk is om een nieuwe power up te ontdekken, maar je komt er moeilijk omheen Roy. Dan kun je jezelf wel helemaal ingraven totdat de game uitkomt Een verhaal, Oké, maar een power up, voor het zelfde geld stond tie op het hoesje van de game (wie weet staat die power up wel op het hoesje).

Maargoed, sorry voor de spoiler
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:44:42 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79809968
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?

Ik kan wel begrijpen dat het leuk is om een nieuwe power up te ontdekken, maar je komt er moeilijk omheen Roy. Dan kun je jezelf wel helemaal ingraven totdat de game uitkomt Een verhaal, Oké, maar een power up, voor het zelfde geld stond tie op het hoesje van de game (wie weet staat die power up wel op het hoesje).

Maargoed, sorry voor de spoiler
Nee, ik kijk geen trailers en screenshots. Trailers klik ik niet aan en als ik screens gepost zie scroll ik er altijd overheen. Natuurlijk is 100% nooit mogelijk, maar ik probeer het zoveel mogelijk te ontwijken.
  maandag 5 april 2010 @ 19:03:13 #210
155571 samjustme
S hartje M
pi_79975463
Red Steel 2 afgelopen zaterdag binnen gekregen, super spel en Resident Evil Darkside Chronicles eindelijk uitgespeeld.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  Redactie Games dinsdag 6 april 2010 @ 00:12:34 #211
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_79989626
Red steel 2 uitgespeeld , vrij kort eerlijk gezegd. Wel tof verder..
Overigens iemand nog behoefte aan een exemplaar van Tatsunoko vs Capcom? Ik heb em nog een keer gekregen..
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:52:34 #212
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80001053
Ik heb sinds een paar weken een splinternieuw Wii... een zwarte met 2 Wii Motion Plus controllers !

Nu speel ik redelijk vaak Wii Sports Resort, en dan Swordplay !
Alleen ik heb sinds een aantal weken problemen met beide controllers... de problemen begonnen tegelijk dus ik denk dat het aan de ontvanger ligt.

Ik ben al over de lvl 2000 met swordplay en beleefde ook veel plezier aan het goede reactievermogen van de controllers, maar sinds kort herstellen de controllers zich heel erg traag.
Wanneer ik een paar keer sla, staat mijn zwaard opeens naar rechts of links terwijl ik echt naar voren aan het richten ben, en dan duurt het een seconde of 3 tot 5 voordat mijn zwaard zich weer naar voren heeft gecorrigeerd.
Dit maakt het onmogelijk om het spelletje nog op een leuke manier te spelen, omdat ik niet meer snel genoeg in de juiste richtingen kan slaan en/of blokken.

Nieuwe batterijen heb ik ook al geprobeerd, dit haalde niets uit.

Hebben meer mensen hier last van? of zijn hier oplossingen voor?
pi_80066106
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een splinternieuw Wii... een zwarte met 2 Wii Motion Plus controllers !

Nu speel ik redelijk vaak Wii Sports Resort, en dan Swordplay !
Alleen ik heb sinds een aantal weken problemen met beide controllers... de problemen begonnen tegelijk dus ik denk dat het aan de ontvanger ligt.

Ik ben al over de lvl 2000 met swordplay en beleefde ook veel plezier aan het goede reactievermogen van de controllers, maar sinds kort herstellen de controllers zich heel erg traag.
Wanneer ik een paar keer sla, staat mijn zwaard opeens naar rechts of links terwijl ik echt naar voren aan het richten ben, en dan duurt het een seconde of 3 tot 5 voordat mijn zwaard zich weer naar voren heeft gecorrigeerd.
Dit maakt het onmogelijk om het spelletje nog op een leuke manier te spelen, omdat ik niet meer snel genoeg in de juiste richtingen kan slaan en/of blokken.

Nieuwe batterijen heb ik ook al geprobeerd, dit haalde niets uit.

Hebben meer mensen hier last van? of zijn hier oplossingen voor?
En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_80066696
Ik heb ook met 1 motion plus problemen.. hij werkt niet meer goed en herstelt zicht niet.. hij slaat zelfs op hol! dus moet elke keer eruit halen en dan weer dr in..
  woensdag 7 april 2010 @ 23:19:01 #215
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80066908
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef nomar83 het volgende:

[..]

En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?
Lekker gamen is dat iedere 10 seconden die motion plus synchroniseren....
  donderdag 8 april 2010 @ 10:55:29 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80075176
Mario Galaxy 2 hands-on van Eurogamer: http://www.eurogamer.net/(...)axy-2-april-hands-on

Ik heb alleen de laatste alinea voor jullie:
quote:
Although the precise number of levels is being kept under wraps for now, the sheer depth of variation already on show bears witness to a playing field of real diversity. Super Mario Galaxy 2 feels fresh yet familiar, challenging yet charming. It's a game for anyone with an ounce of soul left in eyes tired of staring down sniper scopes and iron sights. The toybox beauty of this sequel, its aesthetic appeal and prismatic hypnotism, have charmed all over again.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:21:07 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80080559
Releasedata:
Wii Software Q2 2010

* NewU Fitness First Mind Body Yoga & Pilates Workout (Black Bean Games) - 2nd April
* Monster Hunter Tri (Capcom) - 23rd April
* 2010 FIFA World Cup South Africa (EA SPORTS) - 29th Apr
* Circus Party (505 Games Ltd) - 30th April
* Iron Man 2 (SEGA) - April
* Sin and Punishment: Successor of the Skies (Nintendo) - 7th May
* Prince of Persia: The Forgotten Sands (UBISOFT) - 13th May
* No More Heroes 2 (Rising Star Games) - 22nd May
* Samurai Warriors 3 (Nintendo) - 28th May
* B-Unts-Build It! (505 Games Ltd) - 28th May
* Shrek Forever After (Activision) - May
* All Star Karate (THQ) - May
* Repetto presents Ballerina (Deep Silver) - May
* Tournament of Legends (SEGA) - May
* Super Mario Galaxy 2 (Nintendo) - 11th June
* Toy Story 3 (Disney Interactive Studios) - 17th June
* NatGeo Quiz! Wild Life (Black Bean Games) - June
* DanceDanceRevolution HOTTEST PARTY 3 (Konami) - June
* U-SING Girls Night (Mindscape) - June
* Vacation Isle: Beach Party (Warner Brothers Interactive Entertainment) - June
* Top Model Academy (SevenGames) - Q2
* The Crown of Midas (SevenGames) - Q2
  donderdag 8 april 2010 @ 13:27:03 #218
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80080782
Waar is Metroid Other M, die zou toch ook in juni uitkomen?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80080893
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef Marble het volgende:
Waar is Metroid Other M, die zou toch ook in juni uitkomen?
In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  Redactie Games donderdag 8 april 2010 @ 13:39:13 #220
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_80081267
Kansloos lijstje, eigenlijk maar 1 interressante game... smg2. NMH2 heb ik maar geïmporteerd ondertussen.. Dat rare lang wachten ook...
  donderdag 8 april 2010 @ 13:40:11 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80081309
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kansloos lijstje, eigenlijk maar 1 interressante game... smg2. NMH2 heb ik maar geïmporteerd ondertussen.. Dat rare lang wachten ook...
Ik ga ook alleen voor Mario. En misschien pas een maandje later ook i.v.m. tentamenperiode enzo.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:50:54 #222
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80081705
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef gamefreek het volgende:

[..]

In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3
Hmm dat duurt wel lang, dan importeer ik hem wel denk ik.

De Wii-versie van Pikmin 1 is nu maar 6 euro bij Bart Smit trouwens .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:55:22 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80081863
Hier een trailer van Xenoblade: http://www.gametrailers.c(...)eful-xenoblade/64246

Nu ik zelf FFXIII aan het spelen ben is dit toch echt wel een flinke stap terug Ik hoop dat ze van The Last Story een mooiere game kunnen maken... Sowieso omdat ik meer vertrouwen in Mistwalker heb dan in Monolith.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:58:39 #224
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80081987
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik zelf FFXIII aan het spelen ben is dit toch echt wel een flinke stap terug Ik hoop dat ze van The Last Story een mooiere game kunnen maken... Sowieso omdat ik meer vertrouwen in Mistwalker heb dan in Monolith.
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.

De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
  donderdag 8 april 2010 @ 14:04:40 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80082220
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:

[..]

Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.

De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
Nouja, het zijn beide RPG's in eenzelfde soort setting. Dan is het misschien niet eerlijk om te vergelijken, maar dat doe ik wel. Bewust of onbewust.

Mario Galaxy lijdt niet aan dat probleem, ondanks dat ik Ratchet & Clank op de PS3 ook gespeeld heb en die ook eenzelfde soort levels kende met kleine ronde planeten waarover je loopt te springen.

Xenoblade ziet er vooralsnog gewoon uit als een blurry PS2 titel, niet als een frisse Wii-titel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')