Dat verwacht ik niet eigenlijk, deze console-generatie gaat langer duren dan we gewend zijn dus ik verwacht dat de Wii nog wel een jaartje of 3 meegaat en mocht er sneller een opvolger komen zal het niet meer zijn dan een Wii HD. Een opvolger voor de DS verwacht ik wel tussen nu en zomer 2011.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef __Saviour__ het volgende:
De enige andere aankomende toptitel is Zelda. Daarna zal het ver afgelopen zijn met de Wii. Met Natal en de Arc begeven Microsoft en Sony zich op het terrein van Nintendo.
XBLAquote:
Ik ga hem opzeker halenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Jesse_ het volgende:
Vrijdag Mega Man 10, gaat iemand hier hem halen?
Ik zit te twijfelen..
Ik had het over 9 ook. Ik weet niet wanneer 10 komt, geloof eind maart pas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik vind alleen de trial van 9 op XBLA.
Zeker alleen nog maar voor gold members?
Ik heb geen bron bij de hand maar heb meerdere geruchten gelezen o.a. op G-faqs dat MM10 a.s. vrijdag uitkomt in het Winkelkanaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het over 9 ook. Ik weet niet wanneer 10 komt, geloof eind maart pas.
Op de Wii wel, maar dit gaat over XBLA. Ben ik nou zo onduidelijk dat niemand mij begrijpt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb geen bron bij de hand maar heb meerdere geruchten gelezen o.a. op G-faqs dat MM10 a.s. vrijdag uitkomt in het Winkelkanaal
Te snel gelezen mijnerzijds, komt ws. door het enthousiasme om MM10 te gaan spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de Wii wel, maar dit gaat over XBLA. Ben ik nou zo onduidelijk dat niemand mij begrijpt?
?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef speknek het volgende:
nog zo'n anderhalve maand, dan is het melk en honing tijd.
En je vergeet Zelda dus eventjes?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef speknek het volgende:
Monster Hunter Tri, daarna SMG2, daarna Metroid OM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |