Je kan sowieso WiiConnect24 uitzetten, dat scheelt al heel veel. Als je dat aan hebt staan (lampje oranje als hij 'uit' staat) blijft er een internetverbinding aanwezig. Die zorgt voor de warmte.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaal,
Heb tijdje terug een WII voor m'n kids gekocht, alles prima en ze vermaken zich uitstekend ermee (heb nog
maar 2 games....). Echter valt het me op dat de unit vrij warm is, ook in de Standby stand.
Kan het ding ertegen om op een schakelaar gezet te worden zodat ie echt 'uit' staat? (stroomloos dus).
Of gaan er dan als je hem tijdens bv vakanties weken stroomloos zet instellingen verloren?
Thanks!!!!!!
En om te laten zien dat het wel kan, hier nieuwe screens:quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.
De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
Het ziet er dus al beter uit nu!quote:- Monolithsoft estimates the game to be 70-80 hours long, over 100 hours if you decide to enjoy all the optional content
- The entire world in Xenoblade is "seamless" and all areas flow naturally and continuously. But there are loading breaks when you travel between major areas. Major areas are defined as different body parts of the two gods. So travelling from the region of the lower leg up to the knee area, there will be loading.
- The battles are all in realtime and seamless as well. No transitions or break, and you can see enemies roaming on the fields. When you attack enemies normally, you use auto-attack which makes the character automatically attack the targeted enemy continuously with regular attacks. If you manage to move behind an enemy or to the enemy's sides, you can trigger special attacks called Arts.
- Xenoblade's soundtrack is composed by Yoko Shimomura, and she's the only one mentioned in relation to the pre-order "special soundtrack" bonus. If there are other composers involved, they haven't been mentioned, but it's clear she's the main composer.
Eh Roy, dat is Xenobladequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En om te laten zien dat het wel kan, hier Last Story:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Extra info:
[..]
Die wil ik dus wel hebben!
Whut?quote:
Waarschijnlijk pas in 2011/2012 WII HDquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef BroccoliBeer het volgende:
Weet iemand of er al een opvolger van de Wii gaat komen?
De wii 2 ofzo?
Ik heb pas het origineel op de SNES weer eens herspeeld na vele jaren. Kon me niet herinneren dat de 150cc zo moeilijk was, maar het is wel een heerlijk spel. Iets compleet anders dan wat Mario Kart tegenwoordig is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Super Mario Kart SNES als VC voor de Nintendo Wii, de nostalgie
Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
Daar heb ik mn GC controllers toch voorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.
Meer zoals Army of Twoquote:
Nog even doorspelen, na nog eens 25 uur wordt het echt leukerquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef speknek het volgende:
Ik wil FF13 ook snel uitspelen, omdat ik hem zat ben, helaas zit ik pas op 25 uur.
Bij de Pro zijn de ZL en ZR schouderknoppen i.p.v. twee kleine knoppen; handvat zoals bij de Gamecube-controller; snoer aan boven- i.p.v. onderkant.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
En ik Monster Hunter Tri ook met de gewone classic controller spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |