Normaal profiteert Armenie vaak onterecht van de zogenaamde diaspora-stemmen (idem voor Turkije) maar in dit geval zou een hoge klassering wel verdiend zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Dit is best een aardige inzending inderdaad.
Eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:29 schreef Kantar het volgende:
Mwah.Ik vind dat Armenie de laatste paar jaren toch redelijk goede inzendingen heeft gehad, maar dit vind ik dan weer niet zo heel goed. Het refrein is wel aardig, maar de coupletten zijn echt doodsaai.
Maar goed, dit zal vast wel weer in de top 10 eindigen.
En nu ben ik het met jou eens.quote:Op maandag 12 april 2010 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Na het liedje zo'n 10 keer achter elkaar te hebben geluisterd vind ik 'm toch leuk.
Wie zegt dat Nederland tot de halve finale komt.. NL komt niet eens door de voorrondes helaasquote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Leuk!
Komt heur haar nou tot haar knieën?
Dit zit in de halve finale met Nederland he?
Praat geen onzinquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef BOPE het volgende:
[..]
Wie zegt dat Nederland tot de halve finale komt.. NL komt niet eens door de voorrondes helaas
Leuk voor jou, verder dan dat komen ze niet!quote:
Nou, dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 24 mei 2010 01:25 schreef Melochan het volgende:
Wow, geen goede repetitie neeDit is toch niet de outfit die ze aan gaat trekken voor het echte optreden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |