Niet?quote:
Is dat een dwarfmeisje of een reuzengitaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Oh, als het om meisjes met Tele's gaat...
[ afbeelding ]
We wachten vol spanning!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Wacht maar tot ik die van mij met mijn gitaren op de foto zet
De gitaar is ook zo goed als nieuw. De beschadiging is puur cosmetisch en zie je niet eens tenzij er met je neus bovenop gaat zitten, op de foto lijkt het echt veel erger als het echt isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel een beetje aan de dure kant. Voor 80 euro meer heb je het nieuw en zonder beschadiging.
Dat maakt niet uit, een beschadiging is een beschadiging.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef Spelvout het volgende:
[..]
De gitaar is ook zo goed als nieuw. De beschadiging is puur cosmetisch en zie je niet eens tenzij er met je neus bovenop gaat zitten, op de foto lijkt het echt veel erger als het echt is
Ieh, een spin op de muurquote:
Dat is software die je in het winkelcentrum koopt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
he, ik kreeg een mallware beveiliging zonet van chrome toen ik deze pagina bezocht..!
En zelfs dat amperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
Avril
PJ is nou niet bepaald een meisje, meer een vrouw!
Jawel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |