En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar als je een Fender/Gibson uit 1989 hebt. Reken maar dat die in 2040 meer waard zijn.
Die vintage zijn leuke dingen jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm.. Die Vintage gitaren schijnen Epiphone ook bij te houden qua kwaliteit/prijs-verhouding. (Heb ik me laten vertellen) Misschien dat je die dus ook eens moet uitproberen.
Zoiets dus.
maar je hebt toch nog altijd wel van die kleine custom oplages? of fabrikanten die hun oplagen zo gelimiteerd proberen te houden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?
En oudere modellen zijn het geld waard vooral om de schaarste. De modellen op het moment worden in zo'n massaproductie de wereld ingesmeten dat het totaal niet meer in verhouding staat met jaren terug naar mijn idee
Vergeet niet dat er in de tijd een x aantal 'verdwijnen'. Naar mate de tijd vordert zullen er altijd minder over blijven. Toegegeven, het bezitten van een unieke, doch gewilde serie is dan wel interessant (zie noot Ares)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?
En oudere modellen zijn het geld waard vooral om de schaarste. De modellen op het moment worden in zo'n massaproductie de wereld ingesmeten dat het totaal niet meer in verhouding staat met jaren terug naar mijn idee
Dank voor de info. Zal nog wel een tijdje duren voordat ik rond de 400 euro zit met sparen, maar als ik 't heb ga ik zeker veel gitaren uitproberenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vintage zijn leuke dingen jaVind persoonlijk dat ze zelfs Epiphone duidelijk voorbij gaan qua kwaliteit, vooral qua hardware die erop zit, dus als je zoeits wil kopen zeker de moeite waard om naar te kijken
Tip: [TK] Epiphone Les Paul Std Cherry Sunburst + Marshall MG 30quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gaat denk/hoop ik een Epiphone Les Paul worden
Edit: deze lijkt me gaaf
Mwah, zoals ik al zei, eerst geld sparen en dan kopenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tip: [TK] Epiphone Les Paul Std Cherry Sunburst + Marshall MG 30
Wel een beetje aan de dure kant. Voor 80 euro meer heb je het nieuw en zonder beschadiging.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tip: [TK] Epiphone Les Paul Std Cherry Sunburst + Marshall MG 30
de mijne heb ik destijds verkocht voor 900 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, daar gaan ze niet voor weg, in mijn optiek. Ik heb laatst een oude gekocht (89/90) voor 700 euro en dat noem ik - gezien de kwaliteit van de gitaar - een koopje! Een ander zal het duur vinden en de gitaar voor mij laten staan! Ik blij!
Bijhouden? Voorbij strevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm.. Die Vintage gitaren schijnen Epiphone ook bij te houden qua kwaliteit/prijs-verhouding. (Heb ik me laten vertellen) Misschien dat je die dus ook eens moet uitproberen.
Zoiets dus.
Slechtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef DrD00m het volgende:
He dean , hoe is het eigenlijk met de Shred-shed?
Die gitaar compenseert die lelijke kop aardig ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |