Nee, dat snap ik, zo gaat dat altijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op een gegeven moment willen ze dingen toch echt kwijt, anders blijf je er mee zeulen. Dat de vraagprijs 800 is betekend niet dat ze dat er ook daadwerkelijk voor (gaan) krijgen!
700 is inderdaad een koopje! Nouja, het maakt mij ook niet zoveel uit, ik ben niet zo'n handelaar als jij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, daar gaan ze niet voor weg, in mijn optiek. Ik heb laatst een oude gekocht (89/90) voor 700 euro en dat noem ik - gezien de kwaliteit van de gitaar - een koopje! Een ander zal het duur vinden en de gitaar voor mij laten staan! Ik blij!
Heb er wel serieus een poos over gedacht... maar toen maar jouw LP gekocht. Maar aan de andere kant, ik heb er al een, waarom twee identieke...quote:
Ik zocht een goede strat en deze kwam voorbij. Dus ik dacht: Bingo! Plusjes worden al erg zeldzaam en stiekem hoop ik natuurlijk ook dat deze als ik bewust moet/wil stoppen met gitaarspelen dat ik dat bedrag weer terug ga zienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
700 is inderdaad een koopje! Nouja, het maakt mij ook niet zoveel uit, ik ben niet zo'n handelaar als jij.Althans, niet met gitaren. Versterkers heb ik wel als een dolle ge- en verkocht de afgelopen jaren.
Of voor veel minder een mooie SG kopen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb er wel serieus een poos over gedacht... maar toen maar jouw LP gekocht. Maar aan de andere kant, ik heb er al een, waarom twee identieke...
Kan dan wel een uitvoeren met zwarte hardware en EMG's, maar dat kan ik met mijne net zo goed als de LP eenmaal klaar is.
Of dat ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of voor veel minder een mooie SG kopen!
Ik ook niet echt, daarom...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:12 schreef TeleluvR het volgende:
Echt EXACT dezelfde gitaren hebben, heb ik nooit echt begrepen...
Hehe, die is er al jaren... sinds ik budgetgewijs wat in de hogere sferen zit gaat er een [te grotequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Of, of, of, of?
Hoor ik daar enige GASontwikkeling?
Meteen doen, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef The_Dean het volgende:
Of een Avalance Model "T", en er een paar Lil' Punchers in hangen
[ afbeelding ]
Klopt... maar kan die gitaar nergens vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meteen doen, ga je geen spijt van krijgen.
Succesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister voor het eerst een nieuw nummer gedaan en vanavond bij optreden gelijk in het diepe en hem maar spelen, dat moet wel fout gaan
Een studenten iets in het Paard in Den Haagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja, midden in de week... wat voor gelegenheid is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |