Denk aan de glimlach op je kanis die je krijgt iedere keer dat je er op speeltquote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb last van een rare gedachtenkronkel!
Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat een gitaar geen 1700 euro waard is, maar dat ik 'm desondanks toch wel heel graag wil hebben, maar dat 1700 euro te veel geld is, maar dat hij toch wel heel lekker speelt, enz enz![]()
Kut gitaren!
Zelfde ongeveer wel met mijn Bo~el, heerlijke gitaar, elke keer weer zo blij dat ik die heb, andere gitaar gespeeld, pak die gitaar en voelt gelijk goed aan zoals een gitaar aan hoort te voelen, en de klant, zo lekker.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Denk aan de glimlach op je kanis die je krijgt iedere keer dat je er op speelt![]()
Geld kan je niet mee nemen je graf in het moet op tijdens je leven*
* --> Idd schopje filosofie
Heb lang geleden een Gibson MIII gekocht toen iets van 2400 Gulden dat was meer dan mijn toenmalige maandsalaris.
Nog geen dag spijt gehad van de aanschaf![]()
ik speel er niet elke week op maar als ik er weer eens op speel ben ik blij
![]()
![]()
![]()
Tja goede vraag, ik denk omdat ik zoveel leuke (lees veeel te dure) hobby's heb....quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Svyatagor het volgende:
Als je het kunt missen en je hobby is gitaarspelen, waarom niet?
Heb zo'n idee dat als ik terug ben van Wintersport (nog zo'n leuke hobby.......... ) dat ik even lang Utrecht ga inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Denk aan de glimlach op je kanis die je krijgt iedere keer dat je er op speelt![]()
Geld kan je niet mee nemen je graf in het moet op tijdens je leven*
* --> Idd schopje filosofie
Heb lang geleden een Gibson MIII gekocht toen iets van 2400 Gulden dat was meer dan mijn toenmalige maandsalaris.
Nog geen dag spijt gehad van de aanschaf![]()
ik speel er niet elke week op maar als ik er weer eens op speel ben ik blij
![]()
![]()
![]()
Je ne le sais pas mais je weet wel dat er eentje hangt in Utrechtquote:![]()
Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mooi gitaartje idd... lekker dikke hals. dacht dat fender ze niet meer in productie had
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:46 schreef cafca het volgende:
Zo loop ik er al weken over te twijfelen of ik deze Kalamazoo moet gaan kopen: http://link.marktplaats.nl/293239879
Niet eens om er echt op de spelen, maar gewoon voor de heb.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Svyatagor het volgende:
Als je het kunt missen en je hobby is gitaarspelen, waarom niet?
Ik ook!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:30 schreef Daantke het volgende:
Ik neem mijn gitaren ook mee het graf in
Wel gaaf ja maar ik zou er wel op spelen hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 21:46 schreef cafca het volgende:
Zo loop ik er al weken over te twijfelen of ik deze Kalamazoo moet gaan kopen: http://link.marktplaats.nl/293239879
Niet eens om er echt op de spelen, maar gewoon voor de heb.
Hoi, ik ben Geert.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Mee het graf in? Neuh, geef ze wel aan jullie ofzo. Geef ze liever aan niemand die er nog wel wat mee kan.
Een dure gitaar gaat tegenwoordig niet meer stijgen daar kun je vanuit gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Mij is het altijd zo verteld. Een gitaar van ¤200 euro is over 30 jaar een tiende waard. Maar een dure gitaar stijgt in de loop van de jaren in waarde.
Maar ik loop ook nooit met gitaren een winkel uit. Eerder een huis van iemand anders ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een dure gitaar gaat tegenwoordig niet meer stijgen daar kun je vanuit gaan.
Zodra jij met je nieuwe gitaar de winkel uitloopt kan je zo rond de 30% van het bedrag gelijk afschrijven, maar vervolgens blijft hij wel redelijk waardevast op dat punt
Zo kort? Ik ben al 8 uur wakker.quote:
Goede keus! Zou ik zo doen!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
John Mayer Signature Stratocaster...
En dat!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Mee het graf in? Neuh, geef ze wel aan jullie ofzo. Geef ze liever aan niemand die er nog wel wat mee kan.
Oh ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een dure gitaar gaat tegenwoordig niet meer stijgen daar kun je vanuit gaan.
Zodra jij met je nieuwe gitaar de winkel uitloopt kan je zo rond de 30% van het bedrag gelijk afschrijven, maar vervolgens blijft hij wel redelijk waardevast op dat punt
Er zullen uitzonderingen zijn maar bij de meeste gitaren zal dit niet op gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh ja?
Rond 95/96 waren Gibson Studio 800 gulden bij de feedback. Dat vang je er nu zonder meer tweedehands voor... Zeker als je ze netjes hebt opgeborgen!
Met een USA Fender of Gibson kun je de gok prima nemen. Verdubbeling waarde in 10-15 jaar!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zullen uitzonderingen zijn maar bij de meeste gitaren zal dit niet op gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |