Waarom is dat onzin?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef GuidooH het volgende:
Wat een onzin, die browsers zijn gewoon slecht gemaakt...Bij elke website die ik maak is de hoofd table zelfs in de meeste andere browsers verrot..
Nice maar ik wil eerst mijn explorer afmaken voordat ik wat anders ga kopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:47 schreef Daantke het volgende:
Brother! http://link.marktplaats.nl/321674251
Waar blckbb over een maand voor het eerst gaat optredenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar Gitaarmat zijn bandnaam gaat vinden.
Trek de koelkast open en noem je band naar het eerste wat je ziet.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar Gitaarmat zijn bandnaam gaat vinden.
Bier?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Trek de koelkast open en noem je band naar het eerste wat je ziet.
Koop een Line 6 Guitarpod of een Line 6 Pod he hoe heet dat nou. In iig iets met pod.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef blckbb het volgende:
Ik zoek nog steeds een fatsoenlijke manier om mijn gitaar op m'n pc aan te sluiten, of nog beter mijn mengpaneel, via USB.
Iemand nog suggesties?
http://www.thomann.de/nl/miditech_audioface_usb.htmquote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef blckbb het volgende:
Ik zoek nog steeds een fatsoenlijke manier om mijn gitaar op m'n pc aan te sluiten, of nog beter mijn mengpaneel, via USB.
Iemand nog suggesties?
Kan ik net zo goed deze kopen, kan m'n mengpaneel erop. Mengpaneel heeft alleen mic-ins, da's toch goed om op te nemen of word het geluid dan erg vervormt?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Koop een Line 6 Guitarpod of een Line 6 Pod he hoe heet dat nou. In iig iets met pod.![]()
Tweedehands wel te krijgen voor 80 euro interface en al op je pc.
Of een tascam u-141 of iets dergelijks. Dan kun je ook zang opnemen
Cynic had een tijdje geleden nog zoiets te koop maar ik weet niet of hij dat nog heeft.
Jep, hee da's een goeiequote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/miditech_audioface_usb.htm
Ik neem aan dat je mengpaneel via tulp output te gebruiken is?
Precies. Onze toetsenist maakte onze website en die deed het onder IE, FF, Opera, Konqueror en whatever op XP/Vista/7, Ubuntu, MacOS en OpenSolaris. Dát is pas een websitequote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom is dat onzin?
Als ik een programma schrijf dat werkt onder windows 98 en probeer dat te draaien onder XP en dat wil niet.
Dan ligt het toch ook niet aan de XP maar dan had ik mijn programma toch beter/anders moeten schrijven?
Kortom, je kan gewoon geen websites maken en wil dat niet toegeven.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef cafca het volgende:
Lelijke gitaren bestaan niet, lelijke gitaristen wel.
Geen idee hoe het met de kwaliteit zit trouwens...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jep, hee da's een goeieGoedkoper dan mijn vorige post
Microfoon in is sowieso niet bedoeld daarvoor geloof ik? Heb je een line in voor nodig. Bovendien is de microfoon in stukquote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met de kwaliteit zit trouwens...
Wat dacht je van:
[ afbeelding ]
En die dan in je microfoon in van je computer, of heb je geen fijne geluidskaart?
Niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef cafca het volgende:
Lelijke gitaren bestaan niet, lelijke gitaristen wel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef blckbb het volgende:
Mengpaneel heeft alleen mic-ins, da's toch goed om op te nemen of word het geluid dan erg vervormt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |