De peper en zout moet pas op het einde erbij en schijnt volgens het recept niet nodig te zijn maar ik weet niet wat die mensen dan gewend zijn qua zout. En zoveel is 3 maggiblokjes toch niet op 2 liter water (had haar een berichtje gestuurd over de hoeveelheid water). Het smaakt echt naar niksquote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef dewintermuis het volgende:
# 3 maggi blokjes
# peper en zout
en dan nog flauw?
Dat is echt het enige wat ik nog kan bedenken....heb hem nu inderdaad weer op het vuur gezetquote:Op zondag 14 februari 2010 16:19 schreef RobinOok het volgende:
Teveel water gebruikt? Dan gewoon nog een paar uur op het vuur laten staan. Zonder deksel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:21 schreef dewintermuis het volgende:
is het kippenboillon of gewone?
Volgensmij heb je hier meteen de oplossing van het raadsel te pakken als je echt deze blokjes hebt gebruikt. De meeste standaard bouillonblokjes zijn voor een halve liter per blokje. Als je die van je foto omrekent, komt je uit op een vijfde liter per blokje. Dan moet je dus 2.5 keer zoveel blokjes gebruiken als in het recept.quote:
jups, 1 blokje op 0,2L waterquote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgensmij heb je hier meteen de oplossing van het raadsel te pakken als je echt deze blokjes hebt gebruikt. De meeste standaard bouillonblokjes zijn voor een halve liter per blokje. Als je die van je foto omrekent, komt je uit op een vijfde liter per blokje. Dan moet je dus 2.5 keer zoveel blokjes gebruiken als in het recept.
Als ik volgens een recept werk (vooral waarbij positieve reacties en geen toevoegingen staan) dan test ik het eerst uit volgens het recept omdat ik dan het beste kan inschatten wat er evt mistquote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Iedereen weet dat als je via een recept werkt dat je altijd net dat ene schepje meer moet doen!
Er zijn idd 2 maten bouillonblokjesquote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij heb je hier meteen de oplossing van het raadsel te pakken als je echt deze blokjes hebt gebruikt. De meeste standaard bouillonblokjes zijn voor een halve liter per blokje. Als je die van je foto omrekent, komt je uit op een vijfde liter per blokje. Dan moet je dus 2.5 keer zoveel blokjes gebruiken als in het recept.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:15 schreef Trusten het volgende:![]()
Sinds vanmorgen ben ik bezig met een recept van Smulweb![]()
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef FP128 het volgende:
en toen stopte ik maar met lezen want smulweb aanhalenvoor een simpel recept als een 'soep' is
wel erg duidelijk maken dat je schijnbaar nog nooit in de keuken hebt gestaan.
Wat is dr mis met Smulweb?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef FP128 het volgende:
[..]
en toen stopte ik maar met lezen want smulweb aanhalenvoor een simpel recept als een 'soep' is
wel erg duidelijk maken dat je schijnbaar nog nooit in de keuken hebt gestaan.
Exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat is dr mis met Smulweb?
Probeer je beetje pro te doen stoere jongen hoor !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |