Ik heb er vrijwel niks van meegekregen dit jaarquote:Op zondag 14 februari 2010 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier op de ijsbaan gooien ze er ook af en toe een carnavalskrakert tussendoor.
The horror![]()
Jullie zouden zo'n heerlijk stel zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Leuk voor Cat die TT, die staat nu in de vrieskou de optocht te kijken, en Bamba en Ml vieren het ook.
Je bent zo heerlijk verdraagzaam en liefdeloos he
Boer!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zometeen trouwens wel de optocht hier op tv kijken, gewoon omdat ik wil zien hoe de reacties zijn van de mensen, over de praalwagens...
Hijs echt mn type niequote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden zo'n heerlijk stel zijn
Liever een boer dan een lul zoals jijquote:
Ja dag, HIJ begintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes plagen, kusjes vragen...jeweettochquote:
Ze moet me nietquote:Op zondag 14 februari 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen...jeweettoch
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten er hier nog soppers op die kerel van Twilight?Ik ken hem niet, maar wat een rare allergie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer es wat anders dan noten of aarrrrbeien
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er! Autorit ging goed.. Hier thuis vindt ie het nog een beetje eng maar hij komt wel echt naar me toe om een aai te krijgen.
Das zonde van het werk jaquote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook niet wie het is.
Ik wilde vandaag mn ramen es lappen maar dat is echt geen doen als het sneeuwt he
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er! Autorit ging goed.. Hier thuis vindt ie het nog een beetje eng maar hij komt wel echt naar me toe om een aai te krijgen.
Ga je nu weer zitten slijmen?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das zonde van het werk ja![]()
Wel nobel van je
Binnen neem ik aan?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook niet wie het is.
Ik wilde vandaag mn ramen es lappen maar dat is echt geen doen als het sneeuwt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |