quote:metmichiel
Tof dat je metmichiel volgt op Twitter! Je hebt nu altijd het laatste nieuws, updates over het programma en je kunt me ook altijd iets vrage
about 5 hours ago
quote:DomienIsWakker
Tof dat je @domieniswakker volgt! Luister ieder weekend van 7 tot 10 uur naar 3FM, want uitslapen is verleden tijd. Groet! Domien
about 8 hours ago
Zal wel een automatische piloot wezenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Er zijn trouwens een paar mensen op de NPS redactie met nogal vage werktijden:
[..]
[..]
Dan zou het logisch zijn als ze beide tegelijk binnen komen, ik volg ze sinds dezelfde tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal wel een automatische piloot wezen
Respectquote:Op maandag 15 februari 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds geen twitter.
Zeker cam bang, net zoals Bartquote:Op maandag 15 februari 2010 13:28 schreef Piles het volgende:
Wat heeft Rob nou weer met de cam gedaan
Ja, maar dat wisten we al.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zeker cam bang, net zoals Bart
Stenders heeft ooit gezegd dat radio, radio is en niet met cameras enigzins heeft hij ook gelijk ookquote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zeker cam bang, net zoals Bart
die nieuwe ziet er welquote:Op maandag 15 februari 2010 12:14 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb ineens een ingevingSirolf is zenuwachtig en waar heeft Sirolf heel lang aan gewerkt?
juist ja de nieuwe website
Nieuwe staat toch niet online? Of heb jij 'm al gezien?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
die nieuwe ziet er weluit
heb wel een linkje van een site weet trouwens niet of dat goede is maar dacht het wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nieuwe staat toch niet online? Of heb jij 'm al gezien?
En maar klagen over de drankoverlastquote:Op maandag 15 februari 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, ik rijd zo naar Brussel. Maar Maastricht ligt tot woensdag nog in een diepe coma
.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef borisz het volgende:
[..]
En maar klagen over de drankoverlast
Linkje?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:30 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
heb wel een linkje van een site weet trouwens niet of dat goede is maar dacht het wel.
mag ik er een Prt Scr van maken of hebben ze dat bij 3fm liever niet
Uitzoeken?quote:Vanavond ga ik voor je uitzoeken waarom de film Alice in Wonderland niet in de Nederlandse bioscopen komt,
Klaar. Doorlopen.quote:De reden hiervoor is de onvrede over het releasebeleid van Disney. De distributeur wil de film, die begin maart wereldwijd in de bioscopen moet gaan draaien, al in juni op dvd uitbrengen.
Dit gaat volgens de exploitanten in tegen afspraken die de bioscoop- en de dvd-branche met elkaar hebben gemaakt. Officieel moeten er meer dan vier maanden zitten tussen een bioscoop- en dvd-release, omdat de bioscopen anders te weinig tijd hebben om de film aan te bieden aan het publiek.
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de MetMichiel neuwsbrief:
[..]
Uitzoeken?http://www.nu.nl/film/218(...)e-in-wonderland.html
[..]
Klaar. Doorlopen.
In ieder geval 1 lezer van de nieuwsbriefquote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Klaar. Doorlopen.
Psies.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is gewoon op het NOS Nieuws de hele tijd toch?![]()
/carequote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Klaar. Doorlopen.
quote:Vanavond in @metmichiel alles over de boycot van Alice in Wonderland in de bioscoop. Wie start de actiepagina's op Facebook en Hyves? #3fm
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/9142134698
[..]
GoedeMIDDAGquote:Op maandag 15 februari 2010 16:56 schreef Brennel het volgende:
Damn, wat druk op m'n werk met huishoudbeursmensen. Ben uitgeblust nu![]()
Ohja, goedeMIDDAG trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |