quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukken
quote:@jeroenker posted a comment 2 hours ago
Vanwaar die bankpas? Ff lekker lijntje gedaan?
Verpakking was voor Belgie bedoeld neem ik aanquote:Op zondag 14 februari 2010 16:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Stond op de verpakking iets van "Bij lage temperatuur laten koken" en koken kan (bij normalen luchtdruk) alleen bij 100 graden Celsius
en het wordt alleen maar erger, Kanequote:Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef -Hans- het volgende:
En juist op het moment dat je denkt dat het niet erger kan wordt Fireflies ingestart.
Valt best mee hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukken
Ik heb daar geen ervaring meequote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Brennel het volgende:
Valt best mee hoor(ik spreek uit ervaring).
Ik luister op zondag na 15.00 trouwens nooit meer naar 3FM, veel te saai.
Bedoeld danquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Verpakking was voor Belgie bedoelt neem ik aan
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Brennel het volgende:
Ik luister op zondag na 12.00 trouwens nooit meer naar 3FM, veel te saai.
Noem het zoals je wilt, maar ik vind het niet de moeite waard om te blijven luisterenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee![]()
Maar het is eerder slecht dan saai
Voorbinddildo.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Glücklich.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geeft niets hoor. Voor deze keer dan
.
Melding is inmiddels weer ingetrokkenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Captain_Slow het volgende:
BREAKING NEWS: Sander Guis gaat vandaag ook goede muziek draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |