Na Timur zet ik 'm tegenwoordig ook maar uit. Klaas is soms nog wel eens geinig om te horen, maar voor de rest vind ik de zondag programmering echt heel matig.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef alors het volgende:
[..]Ja ik heb em ook uitgezet, zondag zit vol grijze muisjes, echt jammer.
Stond op de verpakking iets van "Bij lage temperatuur laten koken" en koken kan (bij normalen luchtdruk) alleen bij 100 graden Celsiusquote:
LOL!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef Joesse het volgende:
hij heeft dezelfde trui aan als in de OP
Ik luister niet meer, maar dit zal ongetwijfeld het hoogtepunt van de show zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef Derek010 het volgende:
Faal. Vaag.
Luisteraar beweert dat Nelly Furtado gedraaid wordt, wat waar is. Dit weet hij doordat hij beweert met de producer gebeld te hebben. Dit wist hij dus al voordat de plaat gedraaid werd.
Vervolgens ontkent Bart dat de producer met hem gebeld heeft en zegt dat het een gok is.
Wie weet hoe het nu wel zit? Of zit er nu niemand meer te luisteren?Had de luisteraar iemand anders dan de producer aan de lijn ofzo?
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet meer, maar dit zal ongetwijfeld het hoogtepunt van de show zijn
Ik vind hem leukkkkkk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat is dit voor een crap over New York?
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GO BACK TO THE ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Sorry Hans!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zo'n soort post mag alleen Hans maken
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukkenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukken
quote:@jeroenker posted a comment 2 hours ago
Vanwaar die bankpas? Ff lekker lijntje gedaan?
Verpakking was voor Belgie bedoeld neem ik aanquote:Op zondag 14 februari 2010 16:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Stond op de verpakking iets van "Bij lage temperatuur laten koken" en koken kan (bij normalen luchtdruk) alleen bij 100 graden Celsius
en het wordt alleen maar erger, Kanequote:Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef -Hans- het volgende:
En juist op het moment dat je denkt dat het niet erger kan wordt Fireflies ingestart.
Valt best mee hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukken
Ik heb daar geen ervaring meequote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Brennel het volgende:
Valt best mee hoor(ik spreek uit ervaring).
Ik luister op zondag na 15.00 trouwens nooit meer naar 3FM, veel te saai.
Bedoeld danquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Verpakking was voor Belgie bedoelt neem ik aan
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Brennel het volgende:
Ik luister op zondag na 12.00 trouwens nooit meer naar 3FM, veel te saai.
Noem het zoals je wilt, maar ik vind het niet de moeite waard om te blijven luisterenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee![]()
Maar het is eerder slecht dan saai
Voorbinddildo.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Glücklich.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geeft niets hoor. Voor deze keer dan
.
Melding is inmiddels weer ingetrokkenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Captain_Slow het volgende:
BREAKING NEWS: Sander Guis gaat vandaag ook goede muziek draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |