idd !quote:Op zondag 14 februari 2010 12:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een prutsers bij de pastafabrikanten
En dan ben ik nog optimistischquote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5 cm?! dat is best veel. Hier veeel minder en het was kwalitatief slechte sneeuw. Zon breekt nu voorzichtig door het wolkendek.
Aaah wat liefquote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
En dan ben ik nog optimistisch![]()
Ik ga de vogels maar even helpen met het vinden van eten.
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef alors het volgende:
[..]
nou vooruit dan, omdat het valentijnsdag is...
Kee dan.quote:
Ja inderdaad, arme vogels... De reling van het balkon hangt weer vol.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaah wat lief. Ja, die arme beesten hebben het deze winter zwaar! Ben blij dat de witte zooi alweer weg is want ben er echt helemaal klaar mee
.
Doei !quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, arme vogels... De reling van het balkon hangt weer vol.
Maar hier staat de tv aan, dus ik ga jullie even verlaten
Damnquote:Op zondag 14 februari 2010 14:20 schreef Brennel het volgende:
Damn, ik heb de meeste afleveringen van Deadliest Catch gezien van dit seizoen, en dit was de laatste aflevering. Kwam er bij de aftiteling een foto van kapitein Phil Harris in beeld, met de tekst 'ter nagedachtenis van'. Blijkt hij eind januari te zijn overleden door een beroerte, gevonden in de stuurhut.
Slechts 53 jaar oud geworden...
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Bart![]()
En ik ben al naar de WC geweest, normaal kun je bij Bart zo lekker naar de WC, met z'n schijt muziek
ik het het idee dat hij altijd dezelfde streepjestruien aanheeftquote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef Joesse het volgende:
hij heeft dezelfde trui aan als in de OP
Wat was er?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een prutsers bij de pastafabrikanten
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef Joesse het volgende:
Na Timur zet ik 'm tegenwoordig ook maar uit. Klaas is soms nog wel eens geinig om te horen, maar voor de rest vind ik de zondag programmering echt heel matig.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef alors het volgende:
[..]Ja ik heb em ook uitgezet, zondag zit vol grijze muisjes, echt jammer.
Stond op de verpakking iets van "Bij lage temperatuur laten koken" en koken kan (bij normalen luchtdruk) alleen bij 100 graden Celsiusquote:
LOL!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef Joesse het volgende:
Ik luister niet meer, maar dit zal ongetwijfeld het hoogtepunt van de show zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef Derek010 het volgende:
Faal. Vaag.
Luisteraar beweert dat Nelly Furtado gedraaid wordt, wat waar is. Dit weet hij doordat hij beweert met de producer gebeld te hebben. Dit wist hij dus al voordat de plaat gedraaid werd.
Vervolgens ontkent Bart dat de producer met hem gebeld heeft en zegt dat het een gok is.
Wie weet hoe het nu wel zit? Of zit er nu niemand meer te luisteren?Had de luisteraar iemand anders dan de producer aan de lijn ofzo?
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet meer, maar dit zal ongetwijfeld het hoogtepunt van de show zijn
Ik vind hem leukkkkkk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat is dit voor een crap over New York?
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GO BACK TO THE ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Sorry Hans!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zo'n soort post mag alleen Hans maken
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukkenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukken
quote:@jeroenker posted a comment 2 hours ago
Vanwaar die bankpas? Ff lekker lijntje gedaan?
Verpakking was voor Belgie bedoeld neem ik aanquote:Op zondag 14 februari 2010 16:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Stond op de verpakking iets van "Bij lage temperatuur laten koken" en koken kan (bij normalen luchtdruk) alleen bij 100 graden Celsius
en het wordt alleen maar erger, Kanequote:Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef -Hans- het volgende:
En juist op het moment dat je denkt dat het niet erger kan wordt Fireflies ingestart.
Valt best mee hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er leuk is aan die relatie, je kunt elkaar een beetje vingeren, maar echte sex dat gaat niet lukken
Ik heb daar geen ervaring meequote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Brennel het volgende:
Valt best mee hoor(ik spreek uit ervaring).
Ik luister op zondag na 15.00 trouwens nooit meer naar 3FM, veel te saai.
Bedoeld danquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Verpakking was voor Belgie bedoelt neem ik aan
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Brennel het volgende:
Ik luister op zondag na 12.00 trouwens nooit meer naar 3FM, veel te saai.
Noem het zoals je wilt, maar ik vind het niet de moeite waard om te blijven luisterenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee![]()
Maar het is eerder slecht dan saai
Voorbinddildo.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Glücklich.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geeft niets hoor. Voor deze keer dan
.
Melding is inmiddels weer ingetrokkenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Captain_Slow het volgende:
BREAKING NEWS: Sander Guis gaat vandaag ook goede muziek draaien
Bij de tune van de Megahit zet ik het geluid direct uit. Zou het dus niet wetenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Horen jullie ook: "Je lipstick stinkt" in de eerste regel van Train?
Jij en honderden andere mensen, het was vorige week al de Mama Appelsap.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Horen jullie ook: "Je lipstick stinkt" in de eerste regel van Train?
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij en honderden andere mensen, het was vorige week al de Mama Appelsap.
Behoorlijk amateuristische jingle idd. 9 van de 10 x krijg je dan ook een reeds kapot gedraaide plaat te horen (bijv Wheels).quote:Op zondag 14 februari 2010 19:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind die "Het is weer tijd voor een plaatje met ..." jingles steeds slechter worden
Het is me watquote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef alors het volgende:
w0000000000ttt 2 goede platen achterelkaar
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef alors het volgende:
omg dit is zo'n smerige kut clichenummer waar ik spontaan van moet braken als ik het kon. gatver zeg
Ik weet niet, ik hoorde Bart iets zeggen over Elske deWall, maar of het daarover ging, geen idee...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Wie staat er eigenlijk op de gang? Dan weet ik of het het waard is om op Youtube te zetten
Hier werkt 'ie nogquote:Op zondag 14 februari 2010 19:49 schreef Captain_Slow het volgende:
Er staat niemand te klappenEn mijn stream gaat nu bufferen
Dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zal dan wel met mijn Torrents te maken hebben...
Het heeft wel mijn opname naar de ziekte geholpenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zal dan wel met mijn Torrents te maken hebben...
Ja doe ik ookquote:
Tja is nog beetje geknommel af en toe maar wel vermakelijk soms komt Tjibbie ook nog langs,,quote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar eens kijken wat dat is, kan iig niet slechter als het begin van jou Weekend Finale
De jingles zijn wel grappigquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja is nog beetje geknommel af en toe maar wel vermakelijk soms komt Tjibbie ook nog langs,,
Nee de fokuser Againzender belde netquote:Op zondag 14 februari 2010 20:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan stuur je hem gewoon nog een keer
Je snapt hem dus nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee de fokuser Againzender belde net
Dat volk vraagt al door plaatjes aan, overdag doen ze heel overdreven over 3FMquote:
Lijkt mij ook bijnaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef Paul-89 het volgende:
Tjibiie op Domien-Fm,Wordt haast tijd voor een 'Domien-FM topic'.
Doen,,quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Lijkt mij ook bijna![]()
Morgen ben ik al vroeg wakker, dus ik zou wat kunnen doen
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
EINE ORGINALE AUFNAHME!!
Sweet Home Alabama
Hij werdt meteen geband door Snakeyquote:Waar doe je dat, in verband met verslaving wordend en school heb ik ff een ban van 48h nodig, maar naar wie/wat stuur ik daarvoor een mailtje? Of kan ik het bij deze ook zo doen, en hoe kan ik dan weer na die 48h weer geunbant worden? Gaat dat automatisch?
Ik kon het niet ergens vinden in de FAQ, dus vandaar
Verslaafd aan FOK!...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
Naatje heeft zichzelf laten bannen voor school![]()
[..]
Hij werdt meteen geband door Snakey
Nu welquote:
GoedeMIDDAGquote:Op maandag 15 februari 2010 08:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu wel![]()
GoedeMIDDAGAltijd fijn die carnavals tradities, was om 5:04 al toeter, maar drink nooit alcohol
Ik had het eigenlijk over reveille's om 5:04quote:Op maandag 15 februari 2010 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG.
Ik drink wel. Met mate(n).
Ik vind het cabaret gedoe nog minder interessant... De radio hoort muziek te draaien en niet een DJ of iemand anders laten pratenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, gaan we weer maanden Lowlands-gezeik krijgen.
Nope, ik rijd zo naar Brusselquote:Op maandag 15 februari 2010 09:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen Roel ! Straks weer lekker carnaval vieren?
Tot woensdag?! Heftigquote:Op maandag 15 februari 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, ik rijd zo naar Brussel. Maar Maastricht ligt tot woensdag nog in een diepe coma
.
Veel winkels zijn hier in Maastricht gewoon twee dagen dichtquote:Op maandag 15 februari 2010 09:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot woensdag?! Heftig. Succes zo richting Brussel
.
relaxtquote:Op maandag 15 februari 2010 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel winkels zijn hier in Maastricht gewoon twee dagen dicht. 90% van de mensen heeft vrij...
Ach het kost jullie je eigen vrije dagenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel winkels zijn hier in Maastricht gewoon twee dagen dicht. 90% van de mensen heeft vrij...
Bij een aantal bedrijven niet. In het verleden was dat bij ons bedrijf ook niet geval totdat er een Rotterdammer als directeur kwam. Die meende dat te moeten afschaffen. Iets met totaal geen gevoel voor Limburgse cultuur enzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach het kost jullie je eigen vrije dagen
Lamzuipen doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij een aantal bedrijven niet. In het verleden was dat bij ons bedrijf ook niet geval totdat er een Rotterdammer als directeur kwam. Die meende dat te moeten afschaffen. Iets met totaal geen gevoel voor Limburgse cultuur enzo.
Jij ook al? Bij mij reed de bus doodleuk voor m'n neus weg vanochtend...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef alors het volgende:
morgen
Godverdomme dat hoerige connexxion ookeerst mis ik een bus die voor het eerst een keer te vroeg is, daarna komt de andere doodleuk veel te laat aanzetten en rijdt voor geen meter door, aaahhh ik haat ze!
Connectionquote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef alors het volgende:
morgen
Godverdomme dat hoerige connexxion ookeerst mis ik een bus die voor het eerst een keer te vroeg is, daarna komt de andere doodleuk veel te laat aanzetten en rijdt voor geen meter door, aaahhh ik haat ze!
Heb ik iets afgelopen dagen gemist ?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is toch enigzins zenuwachtig voor wat er later vandaag gaat gebeuren...
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik iets afgelopen dagen gemist ?
Eens!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kut MegaHit trouwens.
Iets met personele wijzigingen op 3fm ?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.
Sowieso weet ik ook niet geheel zeker wat en wanneer, dus vandaar.
Wel om heel veel te sms'en naar 3fm.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heb je ook echt nodig om hier te posten
haha, ja qua muziek absoluut :quote:Op maandag 15 februari 2010 10:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Wij passen zó goed bij elkaar.
Stenders gaat toch niet weg?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.
Sowieso weet ik ook niet geheel zeker wat en wanneer, dus vandaar.
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Ik ben nodig toe aan vakantie, ik ben kapot![]()
Ow en ik weet niet of hier iemand stefandepefan is op twitter maar ik volg je terug
Ah, een cliffhanger. Dan lees ik even mee.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is toch enigzins zenuwachtig voor wat er later vandaag gaat gebeuren...
Dat ben ikquote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
Ow en ik weet niet of hier iemand stefandepefan is op twitter maar ik volg je terug
Hij doet het!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef Nfct het volgende:
Kijk eens hier, een 3FM scrobbler voor last.fm!
www.sourceforge.net/projects/threefmscrobble
ik heb ineens een ingevingquote:Op maandag 15 februari 2010 12:10 schreef themauster het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanmiddag![]()
Aankondiging nieuwe studio of er komt een bekende dj naar 3 of de programmering gaat om? we zullen het zien
quote:metmichiel
Tof dat je metmichiel volgt op Twitter! Je hebt nu altijd het laatste nieuws, updates over het programma en je kunt me ook altijd iets vrage
about 5 hours ago
quote:DomienIsWakker
Tof dat je @domieniswakker volgt! Luister ieder weekend van 7 tot 10 uur naar 3FM, want uitslapen is verleden tijd. Groet! Domien
about 8 hours ago
Zal wel een automatische piloot wezenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Er zijn trouwens een paar mensen op de NPS redactie met nogal vage werktijden:
[..]
[..]
Dan zou het logisch zijn als ze beide tegelijk binnen komen, ik volg ze sinds dezelfde tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal wel een automatische piloot wezen
Respectquote:Op maandag 15 februari 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds geen twitter.
Zeker cam bang, net zoals Bartquote:Op maandag 15 februari 2010 13:28 schreef Piles het volgende:
Wat heeft Rob nou weer met de cam gedaan
Ja, maar dat wisten we al.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zeker cam bang, net zoals Bart
Stenders heeft ooit gezegd dat radio, radio is en niet met cameras enigzins heeft hij ook gelijk ookquote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zeker cam bang, net zoals Bart
die nieuwe ziet er welquote:Op maandag 15 februari 2010 12:14 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb ineens een ingevingSirolf is zenuwachtig en waar heeft Sirolf heel lang aan gewerkt?
juist ja de nieuwe website
Nieuwe staat toch niet online? Of heb jij 'm al gezien?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
die nieuwe ziet er weluit
heb wel een linkje van een site weet trouwens niet of dat goede is maar dacht het wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nieuwe staat toch niet online? Of heb jij 'm al gezien?
En maar klagen over de drankoverlastquote:Op maandag 15 februari 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, ik rijd zo naar Brussel. Maar Maastricht ligt tot woensdag nog in een diepe coma
.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef borisz het volgende:
[..]
En maar klagen over de drankoverlast
Linkje?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:30 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
heb wel een linkje van een site weet trouwens niet of dat goede is maar dacht het wel.
mag ik er een Prt Scr van maken of hebben ze dat bij 3fm liever niet
Uitzoeken?quote:Vanavond ga ik voor je uitzoeken waarom de film Alice in Wonderland niet in de Nederlandse bioscopen komt,
Klaar. Doorlopen.quote:De reden hiervoor is de onvrede over het releasebeleid van Disney. De distributeur wil de film, die begin maart wereldwijd in de bioscopen moet gaan draaien, al in juni op dvd uitbrengen.
Dit gaat volgens de exploitanten in tegen afspraken die de bioscoop- en de dvd-branche met elkaar hebben gemaakt. Officieel moeten er meer dan vier maanden zitten tussen een bioscoop- en dvd-release, omdat de bioscopen anders te weinig tijd hebben om de film aan te bieden aan het publiek.
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de MetMichiel neuwsbrief:
[..]
Uitzoeken?http://www.nu.nl/film/218(...)e-in-wonderland.html
[..]
Klaar. Doorlopen.
In ieder geval 1 lezer van de nieuwsbriefquote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Klaar. Doorlopen.
Psies.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is gewoon op het NOS Nieuws de hele tijd toch?![]()
/carequote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Klaar. Doorlopen.
quote:Vanavond in @metmichiel alles over de boycot van Alice in Wonderland in de bioscoop. Wie start de actiepagina's op Facebook en Hyves? #3fm
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/9142134698
[..]
GoedeMIDDAGquote:Op maandag 15 februari 2010 16:56 schreef Brennel het volgende:
Damn, wat druk op m'n werk met huishoudbeursmensen. Ben uitgeblust nu![]()
Ohja, goedeMIDDAG trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |