idd !quote:Op zondag 14 februari 2010 12:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een prutsers bij de pastafabrikanten
En dan ben ik nog optimistischquote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5 cm?! dat is best veel. Hier veeel minder en het was kwalitatief slechte sneeuw. Zon breekt nu voorzichtig door het wolkendek.
Aaah wat liefquote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
En dan ben ik nog optimistisch![]()
Ik ga de vogels maar even helpen met het vinden van eten.
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef alors het volgende:
[..]
nou vooruit dan, omdat het valentijnsdag is...
Kee dan.quote:
Ja inderdaad, arme vogels... De reling van het balkon hangt weer vol.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaah wat lief. Ja, die arme beesten hebben het deze winter zwaar! Ben blij dat de witte zooi alweer weg is want ben er echt helemaal klaar mee
.
Doei !quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, arme vogels... De reling van het balkon hangt weer vol.
Maar hier staat de tv aan, dus ik ga jullie even verlaten
Damnquote:Op zondag 14 februari 2010 14:20 schreef Brennel het volgende:
Damn, ik heb de meeste afleveringen van Deadliest Catch gezien van dit seizoen, en dit was de laatste aflevering. Kwam er bij de aftiteling een foto van kapitein Phil Harris in beeld, met de tekst 'ter nagedachtenis van'. Blijkt hij eind januari te zijn overleden door een beroerte, gevonden in de stuurhut.
Slechts 53 jaar oud geworden...
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Bart![]()
En ik ben al naar de WC geweest, normaal kun je bij Bart zo lekker naar de WC, met z'n schijt muziek
ik het het idee dat hij altijd dezelfde streepjestruien aanheeftquote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef Joesse het volgende:
hij heeft dezelfde trui aan als in de OP
Wat was er?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een prutsers bij de pastafabrikanten
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef Joesse het volgende:
hij heeft dezelfde trui aan als in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |