Je hebt zeker een punt hoor, maar het is ook niet helemaal eerlijk. ME2 is voor jou een juweel, maar one of a kind. Net als in het verleden voor mij Chrono Trigger dat bijvoorbeeld was. Ik moet nog steeds een RPG spelen die ik beter vond dan dat! Of wat te denken van 2D platformingquote:Op zondag 14 februari 2010 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... zal ik niet doen, maar toch,... ik zie het wel een beetje als de nieuwe standaard! Positieve concurrentie zeg maar voor andere bedrijven. Zo'n spel laat zien dat het dus wel kan!
Dat vraag ik me ook af soms...quote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef kepler het volgende:
Ik was net bij mn opa in het bejaardhuis, en ik bedacht hoe het zal zijn als ik over 50 jaar in het bejaardentehuis zit. Zou ik dan mijn iPhone op tafel hebben liggen en de hele dag classics gamen op de 360?
Standaard is 1200 MS dus zal wel. Perfect Dark is 800.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Toy Soldiers lijkt me vet ja
hoeveel MS points
Misschien dat ik zelfs die FFXIII bundel ga kopenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
ME2 zet zeker een standaard neer.Mijn volgend titel wordt Yakuza 3. Ik hoop echt dat deze qua verhaal en sfeer in de buurt komt. Daarna FFXIII. Dan is het wel even een klaar hoor.
Combinatie van ATB, real-time en TB! Hoe dan ook,... het is een SE FF release en die zijn altijd goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien dat ik zelfs die FFXIII bundel ga kopen
Ik heb altijd al eens een FF game willen proberen, en deze schijnt niet turnbased te zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Een goeie game dus. Mensen begrijpen Edge nietquote:
Wacht anders een paar dagen en bekijk de game bij mijquote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien dat ik zelfs die FFXIII bundel ga kopen
Ik heb altijd al eens een FF game willen proberen, en deze schijnt niet turnbased te zijn toch?
Ja ik denk ook wel dat het een goede game is. Persoonlijk trek ik het niet. Goed advies overigens over FFXIII,... laat hem eerst eens bij jou kijken!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een goeie game dus. Mensen begrijpen Edge nietDante kreeg een 6!
[..]
Wacht anders een paar dagen en bekijk de game bij mij
Precies, hij levert de 360 dan weer in. Kijkt hoe FFXIII is en kan daarna in de stad een bundel kopen/bestellen. Ik denk echter deze toch geschikter isquote:Op zondag 14 februari 2010 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel dat het een goede game is. Persoonlijk trek ik het niet. Goed advies overigens over FFXIII,... laat hem eerst eens bij jou kijken!
Ik ook Gijsquote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk echter deze toch geschikter is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, ik zie je comment, maar wp-admin werkt niet op m'n mobiel. Ik approve 'm zsm
PI's en smilies staan ook uit!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word trouwens een beetje moe van FC TwenteIn de laatste 10 minuten toch nog winnen, onterecht. Het lijken wel Duitsers...
Bij PSV is het een kwaliteit om met 1-0 te winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |