quote:
Jij bent veel te scherpquote:
Ow sorryquote:
ach het is je vergevenquote:
Ach dat vind ik nou weer zo schappelijk van jequote:
Ach ja, ik zit mezelf wakker te Fokken... het schaatsen schiet niet op.... al is Jan Smeekens leuke eyecandyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach dat vind ik nou weer zo schappelijk van je
wie de *piep* is Jan Smeekens?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, ik zit mezelf wakker te Fokken... het schaatsen schiet niet op.... al is Jan Smeekens leuke eyecandy
Een lekkere schaatserquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wie de *piep* is Jan Smeekens?
Ow? Heb je een foto waar hij op staat dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een lekkere schaatser
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow? Heb je een foto waar hij op staat dan?
Best wel hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te pleasen he
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Best wel hoor!
Maar had gewoon wat anders voor ogen
Bah!quote:
Epke isquote:
Ja inderdaad! Snap ook niet dat iedereen op em geiltquote:
Wat vind jij dan een mooie man?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Snap ook niet dat iedereen op em geilt
Hoofd ja, lijfquote:
Eh... goeie! Ga ik eens een nachtje over slapenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een mooie man?
Trusten, en handen boven de dekensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... goeie! Ga ik eens een nachtje over slapen
Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |