quote:
Jij bent veel te scherpquote:
Ow sorryquote:
ach het is je vergevenquote:
Ach dat vind ik nou weer zo schappelijk van jequote:
Ach ja, ik zit mezelf wakker te Fokken... het schaatsen schiet niet op.... al is Jan Smeekens leuke eyecandyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach dat vind ik nou weer zo schappelijk van je
wie de *piep* is Jan Smeekens?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, ik zit mezelf wakker te Fokken... het schaatsen schiet niet op.... al is Jan Smeekens leuke eyecandy
Een lekkere schaatserquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wie de *piep* is Jan Smeekens?
Ow? Heb je een foto waar hij op staat dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een lekkere schaatser
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow? Heb je een foto waar hij op staat dan?
Best wel hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te pleasen he
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Best wel hoor!
Maar had gewoon wat anders voor ogen
Bah!quote:
Epke isquote:
Ja inderdaad! Snap ook niet dat iedereen op em geiltquote:
Wat vind jij dan een mooie man?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Snap ook niet dat iedereen op em geilt
Hoofd ja, lijfquote:
Eh... goeie! Ga ik eens een nachtje over slapenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een mooie man?
Trusten, en handen boven de dekensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... goeie! Ga ik eens een nachtje over slapen
Slaap lekker!
Nja wat zullen zij gedacht hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is toch erg als je je moet schamen voor je dorp, maar zojuist zat ik in een bus vol "stoere Nuenense Hooligans" ik was af en toe bang dat ze de ramen er uit zouden slaan zo heftig ging het er aan toe.
Ok die van Geldrop waren ook erg, maar die 2 samen, dat was een hel
Ik werd gister ook snoeihard gegothblocked door een jongen in goth-boots!quote:
En je kunt nog zitten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd gister ook snoeihard gegothblocked door een jongen in goth-boots!
Die zal ongetwijfeld knap en geweldig en getalenteerd zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik werd gister ook snoeihard gegothblocked door een jongen in goth-boots!
Hij heeft mijn sterretje niet gezien, ik dat van hem welquote:
Dat was niet mijn sterretje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft mijn sterretje niet gezien, ik dat van hem wel
Toch, Mister Gothblock?
O ja, dat was van die andere fairyquote:
Wanne'n onzin! Koekwaus!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
wa waor ut wir fain he, ik gao vanavond wir, maor nie in Eindhoven denk ik, daor hebben ze moeite mi mén dialect
Fairy Prince Lick-it-and-spitquote:
Zijn gebrek aan smaak komt ook naar boven in de figuren die hij WEL lekker vind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die geen smaak heeft omdat hij sex-on-a-stick-boy niet lekker vond
I went there!quote:
ik vond evil nemississy grappiger klinkenquote:
hier zometeen frikandellenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Ang3l het volgende:
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |