Je moet het een keer proberenquote:
Wat carnavallen? Nah heb ik gedaan, is echt niks voor mijquote:
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat carnavallen? Nah heb ik gedaan, is echt niks voor mij
Nja is dus niks voor mijquote:
Jij wordt liever afgebekt?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja is dus niks voor mij
Maar op zich zijn de liedjes wel grappig trouwens, maar iedereen is vreselijk amicaal als ze gedronken hebben en dat haat ik
Trustenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heren, ik ga slapen. Slaap lekker allemaal, als jullie je nest opzoeken.
verklaar afgebekt ffquote:
geintje, omdat je zegt niet van amicaal te houdenquote:
Je bedoeld afgebekt als in uitgescholden dus?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geintje, omdat je zegt niet van amicaal te houden
Ik bedoelde het als in "negatief benaderd" worden, dat kan op verschillende manierenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bedoeld afgebekt als in uitgescholden dus?
Amicaal is niet erg hoor, wanneer ik die mensen ken...
De verwarring kwam meer omdat ze (jongeren) hier bedenken dat zoenen "bekken" is... dus naja snap je?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als in "negatief benaderd" worden, dat kan op verschillende manieren
Ja dat "bekken" ken ik ook wel.... daar is dan weer niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2010 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De verwarring kwam meer omdat ze (jongeren) hier bedenken dat zoenen "bekken" is... dus naja snap je?
Nee maar ik vond dit in die context een beetje vreemdquote:Op maandag 15 februari 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat "bekken" ken ik ook wel.... daar is dan weer niks mis mee
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee maar ik vond dit in die context een beetje vreemd
Sta je leuk in een cafe gaat er opeens iemand je staan "bekken"
Ja ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 00:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach je moet alles een keer meegemaakt hebben
Maar goed.... ik ga mijn bedje maar eens opzoeken...![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |