Hij heeft je geen slaps verkocht vanwege die stille aanbidder met zijn cacao?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
yeey eindelijk. Mn broer is thuis en nu wordt mn kast in elkaar gezet
Stel je voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft je geen slaps verkocht vanwege die stille aanbidder met zijn cacao?˛
Ey BansheeBoy bewijs dat je een echte Marokkaan bent door mij te vertellen hoe ik een Marokkaan "versier".quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft je geen slaps verkocht vanwege die stille aanbidder met zijn cacao?˛
Dat had ik laatst ook toen ik per ongeluk de site van de Pvv opende..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:05 schreef Onnoman het volgende:
telkens als ik dit topic open, komt er een raar geurtje uit mijn speakers..
hoe komt dat toch
De eerste? Gefeliciteerd! Dat alles voorspoedig mag verlopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed al7amduliLlah, we zitten in een wat spannende fase, begin van een zwangerschap.˛
Daar kan en wil ik je helaas niet mee helpen. Stel een andere vraag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey BansheeBoy bewijs dat je een echte Marokkaan bent door mij te vertellen hoe ik een Marokkaan "versier".
Met als gewenst resultaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ey BansheeBoy bewijs dat je een echte Marokkaan bent door mij te vertellen hoe ik een Marokkaan "versier".
Ja, de eerste, maar er zijn nog wat complicaties. Insha Allah komt het goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
De eerste? Gefeliciteerd! Dat alles voorspoedig mag verlopen.
Waarom wil je me daarmee niet helpen? Wil je een Turk niet samen zien met een Marokkaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kan en wil ik je helaas niet mee helpen. Stel een andere vraag.˛
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, de eerste, maar er zijn nog wat complicaties. Insha Allah komt het goed.˛
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is klote.. hoop dat het goed komt, in welk stadium is het nu?
Ja natuurlijk wel. Maar niet d.m.v. versier pogingen. Ik ben wellicht ouderwets, maar een boy moet je hand komen vragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom wil je me daarmee niet helpen? Wil je een Turk niet samen zien met een Marokkaan?
Niet ouderwets maar hoe laat je hem dat doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar niet d.m.v. versier pogingen. Ik ben wellicht ouderwets, maar een boy moet je hand komen vragen.˛
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]Ik wil me daar nog niet te veel over uitlaten. Ik kom hier nog op terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is klote.. hoop dat het goed komt, in welk stadium is het nu?˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Ik help het je hopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, de eerste, maar er zijn nog wat complicaties. Insha Allah komt het goed.˛
Daar komt die boy wel uit, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Niet ouderwets maar hoe laat je hem dat doen.
Kan me ook voorstellen, zorg maar goed voor haar, het komt vast wel goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil me daar nog niet te veel over uitlaten. Ik kom hier nog op terug.˛
Stuur je moeder op zijn moeder af.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Trouwen enzo.
Ja maar niet als hij niet weet dat het meisje het wil.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar komt die boy wel uit, maak je geen zorgen.˛
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Stuur je moeder op zijn moeder af.
Geef het door aan je broer of vader, die laat the message wel vallen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar niet als hij niet weet dat het meisje het wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |