Denemarken ziet er dan wel weer erg bekend uit...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Nederland er zo uitzag
BELGLUM...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze je niets gemeld hebben voor je contract afliep (neem aan dat je afgelopen zaterdag bedoelde) dan mag je aannemen dat het stilzwijgend verlengd is. Gewoon naar je werk gaan, dan moeten ze je doorbetalen dusquote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat wel, ik ben net gebeld dat mijn contract niet verlengd wordt, maar ik was het er stiekem ook best wel zat. Beetje schandalig alleen dat ze vandaag bellen... Mijn contract liep tot zaterdag.
En ik heb nog een bijbaantje, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik verhonger ofzo.
Zou eigenlijk in WGR moeten, maar volgens mij is het andersom: het eindigt per definitie op een vooraf afgesproken datum. TENZIJ ze je anders mededelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ze je niets gemeld hebben voor je contract afliep (neem aan dat je afgelopen zaterdag bedoelde) dan mag je aannemen dat het stilzwijgend verlengd is. Gewoon naar je werk gaan, dan moeten ze je doorbetalen dus
Nee, als je een jaarcontract oid hebt, en ze melden niet op tijd dat het je laatste werkdag is, dan kan je gewoon weer naar je werk gaan, en heb je weer een jaarcontract.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk in WGR moeten, maar volgens mij is het andersom: het eindigt per definitie op een vooraf afgesproken datum. TENZIJ ze je anders mededelen.
Maar buiten kijf staat dat het niet heel netjes is dat ze je helemaal niks van te voren melden.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Turbomuis het volgende:
Stukje van de prijslijst van 'onze chinees':
[ afbeelding ]
Als we daarop gaan letten waren we al bij deel duizend.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef ElectricEye het volgende:
Wat dacht je van 'avondvullend', dat 1 woord moet zijn.
Tja voor sommigen is dit Nederland denk ik...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
En bij Denmark staat ons landjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Da's Denemarken op dat plaatje hoor, net naast 'BelgLum'.
Hoe lees jij dat dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef GizartFRL het volgende:
Hoe correct is dit?
[ afbeelding ]
Was 50 winkels in Assen niet genoeg?
(of ligt het aan mijn manier van lezen?)
Dat dit het 51e filiaal in Assen is, het is wat onduidelijk, maar niet fout imo.quote:
O zo. Niet bepaald fout inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat dit het 51e filiaal in Assen is, het is wat onduidelijk, maar niet fout imo.
quote:Rewimo, verreik je kast met de nieuwe collectie van bonprix!
Is al een paar keer eerder hier besproken. Het is inderdaad erg slecht geformuleerd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:24 schreef L-ady het volgende:
in de Carglass-reclame:
"binnen 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar".
Dat zou betekenen dat niet het sterretje in je ruit onzichtbaar is, maar gewoon je hele ruit?
aangezien een gemaakte ruit het resultaat is..
Ik zocht er dus schijnbaar teveel achter.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Zelva het volgende:
Niet fout en al zeker niet tenenkrommend. Meer een 'ruggespraak', maar dan ook niet een erg sterke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |