Zo! na twee weken eindelijk weer inkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:33 schreef Toverheks het volgende:
En ze kunnen ook weer printen in de Toko, dat is pas goed nieuws op deze koude zaterdagochtend
Vancouver maar die hadden het wat drukjes met andere dingenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo! na twee weken eindelijk weer inkt.
Dat moest zeker uit China komen?
Gewoon ergens uit Eindhoven denk ik, maar ja, is moeilijk hoor verder dan de Aldi komen ze nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo! na twee weken eindelijk weer inkt.
Dat moest zeker uit China komen?
Naar het schijnt had Johan vorige week de verkeerde meegebracht, terwijl hij de lege wel als voorbeeld had meegenomen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon ergens uit Eindhoven denk ik, maar ja, is moeilijk hoor verder dan de Aldi komen ze niet
Mera zelf, in de SC.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
Er was gister sprake van dat Mera vanmiddag in PSII zou zijn. Weet alleen niet meer wie dat zei.
Teruglezen.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eerlijk? Géén idee!![]()
"Heb je iets concreets waar ik me mee bezig kan houden?"
"Jazeker, we hebben heel veel concreets, je kunt heel veel doen."
Meer kreeg ik er niet uit.
Vergeet Rod_Mob. Doe mij Mod_Dirk maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:31 schreef Jian het volgende:
En weer een vol programma op de zaterdag bij VlemmixTV;![]()
19.00 - 19.30
Vraag maar Raak? >
Live vragen stellen via chat
Persoonlijk zou ik Ex-Mod-Rob, die uitleg geeft over zijn besluit terug te treden, wel leuk vinden
Die mag mij ook wel persoonlijk een standje komen geven over mijn gedrag op de chatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergeet Rod_Mob. Doe mij Mod_Dirk maar.![]()
[ afbeelding ]
Ja.. Als ik me een keer misdraag mag ze me hoogstpersoonlijk komen spanken!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Die mag mij ook wel persoonlijk een standje komen geven over mijn gedrag op de chat
Het zal nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. Als ik me een keer misdraag mag ze me hoogstpersoonlijk komen spanken!
Ha, die staat in mijn foboquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergeet Rod_Mob. Doe mij Mod_Dirk maar.![]()
[ afbeelding ]
Qua schoenen heeft Peter N geen smaak, maar qua vrouwen wel. Dat moet ik 'm nageven.quote:
Jammer. Je hebt nu dozens of streamers teleurgesteld..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ha, die staat in mijn fobo![]()
Maar ik heb net gebeld dat ik niet meer kom. Moet ff helpen met de optocht hier, en kwam erachter dat mijn huis best wel een zooi is en ik achterloop met de was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |