Ja fuck, ik stuur FC net een smsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh! wie gaat FC bellen om te vragen of ze al bezig is?Tezz, ik moest stiekem wel een beetje lachen dat B zo vroeg wakker is, ik heb met milou doordeweeks dat ik haar uit bed moet sleuren en in het weekend is ze dus te vroeg wakker
Zo wat sinaasappels uitpersen (ik doe gewoon met persen mee met FC
) en richting Xotus (toko) inkopen doen en ontbijt halen en dan sauna
Lekker veel schaatsen en IJshockey kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:27 schreef Tezz het volgende:
Oh ja de opening! Ik ga straks ook nog even kijken....
Eerst douchen en de doos met carnavalskleren zoeken....
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:34 schreef freecell het volgende:
WelneeGisteren wel weer om de drie minuten weeën van een minuut. Maar de vlos wilde er niet eens meer voor komen
Duurde tot 22:30 en toen zakte het weer af.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja fuck, ik stuur FC net een smsHeeft ze zich alweer gemeld
Sorry FC
Oh wacht maar totdat ie naar school gaat. Dan wordt het nog veeeeeeeeeeel erger!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
Fnurk
Deze fnurk is een begin met het 'weer schuttingtaal uit ons huis' project. Hummel begint ook vreemde dingen te roepen als er dingen omvallen enzo
Ik stuur je wel PM sol, maar vanaf een uurtje of drie zit ik in de kroeg oladijee dus dan moet iemand anders de bevallings-verhalen-honeurs waarnemen....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn PM te sturen mocht het vandaag gebeuren, dan hoef ik niet alles terug te lezen, gaan ook nog uit eten na de sauna nl, en t gaat nogal snel hier tegenwoordig
En wie geeft het verkeerde voorbeeld? Jij offehm...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
Fnurk
Deze fnurk is een begin met het 'weer schuttingtaal uit ons huis' project. Hummel begint ook vreemde dingen te roepen als er dingen omvallen enzo
Ik roep iets te vaak fuck vermoed ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En wie geeft het verkeerde voorbeeld? Jij offehm...
Irritant is dat ja. Ik roep heel vaak 'kut'. Bente zet dan grote ogen op en ik val steevast een paar keer per dag van het voetstuk waarop ze me gezet heeft....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik roep iets te vaak fuck vermoed ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |