Joh, daar krijg je geld op toe! Dat raken ze nooit kwijt!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op dit moment heb ik een doek opgespannen met van die keltische tribals erop
volgende editie koop ik over een maand op de canadese ebay, als ze dat gordijn niet meer nodig hebben
Ik dacht net al: heb ik die gemist of moet die nog?quote:
Ja, die was nog 26 minuten van t stadion verwijderdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht net al: heb ik die gemist of moet die nog?
Ja die supersoak je niet eens uit hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:16 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, die actievoerders die de olympische vlam willen uitblazen![]()
dat ding is daar op berekend, die vlam brand nog onder water
Ja! Dat ging toch de toorts rond en aan een touwtje en heel knap en zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vlam, dat was in China echt te gaaf he
Pah! Laat mij maar eens een minuutje alleen met die vlam en een zak Maoams!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die supersoak je niet eens uit hoor
Ik ga echt , koude voeten, en ik moet alle hondjes nog verhuizen van bank naar bed, en tis alweer a new daaaaaaaaay zometeen alweer een new daaaaaaawn ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat ging toch de toorts rond en aan een touwtje en heel knap en zo?![]()
![]()
Effe doorbijten nu... mannen in pakken met toespraken.
Waaaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga echt , koude voeten, en ik moet alle hondjes nog verhuizen van bank naar bed, en tis alweer a new daaaaaaaaay zometeen alweer een new daaaaaaawn ook
Dat gaat alleen maar harder fikken slimmiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pah! Laat mij maar eens een minuutje alleen met die vlam en een zak Maoams!![]()
Wil ik wel een asbest pak aan graag.
Jawel, ik pak Sjon en Chico dalijk mee en dan volgt de rest vanzelfquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaat?Blijf je niet voor de vlam?
![]()
En lopen die luie kregen van jou niet zelf naar bed?
Mijn katten wel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:22 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahaha Cat, ik wil het je wel es zien proberen:
![]()
![]()
![]()
Oh Shit!
Viel me ook al op: ze kunnen het allebei nét niet!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:27 schreef oh-oh het volgende:
Das sowieso echt grappig aan die Canadezen, ze spreken gek Engels en gek Frans en niks normaals
Truste!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja bekijk het maar met je saaie speeches, die vlam zie ik nog wel op t journaal of zo.
Truste, nu echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |