abonnement Unibet Coolblue
pi_257954
Ik zeg over spoel sbs op info@sbs6.nl met boze email over het vertrekt van onze JOp.
Ook zou ik ervaren hackers willen oproepen de bus site plat te leggen.

We zullen sbs en john de mol eens laten zien wie wij zien. Het kan toch niet zo zijn dat Jop door een fout (ik zou hetzelfde hebben gedaan) in zijn verleden plotseling door tegenstanders buiten de bus uit dit programma wordt gezet. ik vindt dat er actie moet komen tegen de amsterdamse camping zender. Fokzine verenig u, kom op tegen het kwaad dat SBS 6 heet.

pi_257955
Gebruik deze tekst en onderteken hem met je naam SPOOF de Fucking mailboxen van die HUFTERS !!!!!

KNIP HIER
---------------------------
Hallo,

Ik wil even mijn afgrijzen uitspreken op de manier waarop JOP de bus is uitgewerkt !
De SMAKELOOSHEID waarmee deze jongen voor het oog van de natie wordt BESCHULDIGD is werkelijk ongelofelijk !
Wie zijn jullie om een jongen ZO TE BESCHADIGEN !!!!!

HAckerZ liggen op de loer ! MINIMAAL een excuus mag JOP toch wel verwachten en ook de kijkers.
KWAADHEID en WALGING zijn de woorden die ik op dit moment nog even kwijt wil !

Ik hoop dat jullie te rade gaan voor jullie "grensoverschrijdende sensatielust" WALGELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een zeer kwade en teleurgestelde kijker

Check ook eens: www.spiderstat.com , www.video-2-dvd.nl , www.bassmentality.com
pi_257956
Gebruik deze tekst en onderteken hem met je naam SPOOF de Fucking mailboxen van die HUFTERS !!!!!

KNIP HIER
---------------------------
Hallo,

Ik wil even mijn afgrijzen uitspreken op de manier waarop JOP de bus is uitgewerkt !
De SMAKELOOSHEID waarmee deze jongen voor het oog van de natie wordt BESCHULDIGD is werkelijk ongelofelijk !
Wie zijn jullie om een jongen ZO TE BESCHADIGEN !!!!!

HAckerZ liggen op de loer ! MINIMAAL een excuus mag JOP toch wel verwachten en ook de kijkers.
KWAADHEID en WALGING zijn de woorden die ik op dit moment nog even kwijt wil !

Ik hoop dat jullie te rade gaan voor jullie "grensoverschrijdende sensatielust" WALGELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een zeer kwade en teleurgestelde kijker

Check ook eens: www.spiderstat.com , www.video-2-dvd.nl , www.bassmentality.com
pi_257957
De heren zien de Telegraaf-kop al voor zich: hackers leggen bus-site plat. Ze worden zelf geciteerd in de kolommen:

"Spammen en hacken doe je alleen als je wordt uitgedaagd! En SBS begon zelf! We zijn weliswaar veroordeeld tot honderd jaar opruiende mails posten, maar dat is een alternatieve straf en daarmee verjaart je strafblad in twintig seconden!"

Even voelen we mee met Kkroz en Joppie Toppie. En dan gaan we door met ons leven.

Cheer up man! There's life after Jop...

(Dit alles was vrolijk en ironisch bedoeld, maar die ubbtjes willen niet zo)

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 7 april 2000 @ 20:56:00 #5
3023 lica
fan of...
pi_257958
Wat een laffe streek van SBS!!!!!!!!!!!!!
Alle buspassagiers hadden hun spullen moeten pakken. Snap Job wel wanneer hij zegt dat niet te willen, maar wil zo graag dat SBS door eigen toedoen met hun handen in het haar komen te zitten.
Arme Job, niet mijn favoriet, maar dit is wel zo schaamteloze actie, dit verdient niemand. Zelfs moordenaars worden door justitie beter beschermd.

Bij deze ga ik De Bus-uitzendingen boycotten en volg ik het alleen nog van een afstandje....

Wie durft De Bus nog te vergelijken met BigBrother?

Do I have to say more....

Sad but true....
pi_257959
Joppie Toppie,

Tip post de message ook eens in de hackerz newsgroups !!!

Check ook eens: www.spiderstat.com , www.video-2-dvd.nl , www.bassmentality.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')