quote:Tjsa, wie wat ie roept??
Op woensdag 08 mei 2002 13:20 schreef Eriksie het volgende:
Best wel raar. Ik versta er niks van, het is Arabisch, mag dus aannemen dat het niet voor mij bedoelt is, en mag ik het dan pokke herrie vionden of ben ik dan rascistisch?
quote:Nou, dat weet ik nog niet, want in Lombok (Utrecht) roepen ze wel op voor gebed, maar hiernaast (20 meter) zit ook een gebeds/meeting/huis/lokaal, en daar merk je nooit iets van, behalve dan dat er aardige bebaarde in toga geklede tulband mensen naar binnen gaan. Ze groeten altijd heel aardig. Misschien ga ik een keertje kijken. Ik heb dus geen idee of die auto daarmee van doen had.
Op woensdag 08 mei 2002 13:21 schreef Lexcorp het volgende:
zitten zeker te preken voor een moskee in jouw straat
quote:sluit ik me ook geheel bij aan, Arabische geblér hou maar waar het vandaan komt!
Op woensdag 08 mei 2002 13:21 schreef vosss het volgende:[..]
Tjsa, wie wat ie roept??
we leven in NL, dan praat verdomme ook nederlands
[edit] het is al té gek eigenlijk, dit zou ik wel in indonesie ( tja, Lombok he.. ) verwachten, maar niet in Lombok Utrecht.. [/edit]
quote:In de katholieke kerk praten ze ook latijns. Bovendien is jou subtitel in het engels. wie denk je wel niet dat je bent? Ik weet inieder geval wel WAT je bent: Een rascist.
Op woensdag 08 mei 2002 13:21 schreef vosss het volgende:[..]
Tjsa, wie wat ie roept??
we leven in NL, dan praat verdomme ook nederlands
Brult iets over Gelaatie Gelaatie over de installatie.
Moeten ze ook maar snel verbieden.
quote:Ik weet ook iig wat jij bent: Een zeikerd!
Op woensdag 08 mei 2002 13:37 schreef karellaaglawaai het volgende:[..]
In de katholieke kerk praten ze ook latijns. Bovendien is jou subtitel in het engels. wie denk je wel niet dat je bent? Ik weet inieder geval wel WAT je bent: Een rascist.
Houdt niet in dat je het geen pokkeherrie mag vinden.
Je gaat toch niet in een nederlandse straat, Arabisch lullen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door U-lerZzZ op 08-05-2002 13:41]
quote:Het latijN, en engels is iets anders dan arabisch, eerlijk gezegd. Ieder kind leert engels, de gemiddelde student in NL praat beter engels dan de gemiddelde engelsman, wist je dat?
Op woensdag 08 mei 2002 13:37 schreef karellaaglawaai het volgende:[..]
In de katholieke kerk praten ze ook latijns. Bovendien is jou subtitel in het engels. wie denk je wel niet dat je bent? Ik weet inieder geval wel WAT je bent: Een rascist.
Ze rijden trouwens nog steeds rond hier/ ik hoor ze nog steeds. Misschien een feestje? Misschien iets ergs? Ze willen er in ieder geval geen Nederlanders bij hebben, anders was het wel in het Nederlands. Ik zal maar niet teveel aannames maken.
quote:en zekerd is lekker nederlands?
Op woensdag 08 mei 2002 13:40 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik weet ook iig wat jij bent: Een zekerd!
Je gaat toch niet in een nederlandse straat, Arabisch lullen!!!
quote:Mierenneukertje.
Op woensdag 08 mei 2002 13:41 schreef karellaaglawaai het volgende:[..]
en zekerd is lekker nederlands?
quote:Hij bedoelt ijs te koop ijs te koop
Op woensdag 08 mei 2002 13:39 schreef Ulx het volgende:
Bij mij komt er soms een Italiaan langs.Brult iets over Gelaatie Gelaatie
over de installatie.
quote:PARDON?? een rascist? Misschien ben jij gewoon dom, achterlijk of een beetje van allebei? Je kent diegene niet eens, dan moet je dat zeker niet gaan roepen.
latijns wordt altijd al in de kerk gesproken, engels is een wereldtaal, en vrijwel overal belangrijk, en arabisch is een taal die gevoelig ligt in NL, mag het dan zo zijn dat iemand zich daaraan stoort???
quote:Zeker weten! Ook belachelijk: in Spanje heb je op elke hoek een Nederlandse snackbar en in elke straat 10 Nederlandse kroegen. Behalve dat hier door het personeel Nederland worst gesproken, rijden er elke middag busjes door de wijk waarin in het Nederlands wordt aangekondigd dat Wolter Kroes of Robert Leroy gaat optreden.
Op woensdag 08 mei 2002 13:39 schreef Ulx het volgende:
quote:Hallo hallo! Ik ben toch wel wat meer nieuwsgierig ondertussen, dan dat ik me echt stoor hoor.
Op woensdag 08 mei 2002 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
PARDON?? een rascist? Misschien ben jij gewoon dom, achterlijk of een beetje van allebei? Je kent diegene niet eens, dan moet je dat zeker niet gaan roepen.
latijns wordt altijd al in de kerk gesproken, engels is een wereldtaal, en vrijwel overal belangrijk, en arabisch is een taal die gevoelig ligt in NL, mag het dan zo zijn dat iemand zich daaraan stoort???
quote:Jij maakt vrienden.
Op woensdag 08 mei 2002 13:43 schreef karellaaglawaai het volgende:
Ik was er al bang voor maar deze topic bevestigd het vooroordeel. Het merendeel van de Fokkers zijn rascisten, en nog dom ook.
ik ben geen rascist, wil alleen weten wat hier allemaal gebeurd. Als ik op vakantie ben in indonesie - grootste moslimland ter wereld - dan accepteer ik een andere taal en 'geblèr' uit de moskee gewoon.
In een moskee denk ik ook niet maar daar kom ik nooit.
quote:Ik baseer mijn concluise op zijn uitspraken. Bovendien wat doe jij dan? Jij zegt dat ik dom ben. Ik ben misschien eigenwijs maar zeker niet dom. Omdat Engels een weredl taal is mag het wel? Dacht het niet hij zegt het is Nederland dus moet je Nederlands praten.
Op woensdag 08 mei 2002 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
PARDON?? een rascist? Misschien ben jij gewoon dom, achterlijk of een beetje van allebei? Je kent diegene niet eens, dan moet je dat zeker niet gaan roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |